Carrefour Polska: Nowości, innowacje i świadomość ożywiają rynek
Rozmowa z Marzeną Łagodowską, Menadżer Grupy Produkty Świeże w Carrefour Polska
Janusz Górski: Wielu fachowców nurtuje pytanie o rzeczywistą kondycję kategorii nabiał w kraju. Jak Państwa zdaniem wygląda obecna sytuacja, biorąc pod uwagę: przygasającą inflację, poziom ostrożności zakupowej konsumentów oraz ich podatność na akcje promocyjne? Czy kryzys w handlu nabiałem się skończył, czy trwa?
Marzena Łagodowska: Obserwujemy dynamiczne zmiany w zakresie sprzedaży produktów nabiałowych, które są odpowiedzią na aktualne uwarunkowania rynkowe. Wzrost zainteresowania ofertami promocyjnymi oraz produktami marki własnej Carrefour świadczy o zwiększonej ostrożności zakupowej konsumentów, którzy szukają produktów dobrej jakości, ale w bardziej przystępnych cenach. Widać to w naszym portfolio, gdzie skupiamy się obecnie na rozwijaniu marki Simpl, dostępnej w naszej sieci na wyłączność i oferującej najtańsze w danej kategorii produkty pierwszej potrzeby.
pokaż