Bieluch (SM): Stawiamy na nowe produkty
Rozmowa z Pawłem Rysakiem, prezesem zarządu mleczarni Bieluch (SM)
Janusz Górski: Niedawno mleczarnia w Chełmie obchodziła jubileusz marki Bieluch. Czy zastanawia się Pan, jak potoczyłyby się losy spółdzielni, gdyby nie założenie tej marki? Jak wygląda bilans zysków i strat marki Bieluch?
Paweł Rysak: To prawda, w tym roku świętujemy piękny jubileusz, jubileusz zdarzeń z roku 1995, który był punktem zwrotnym w historii naszej Spółdzielni. To właśnie 30 lat temu, dokładnie w listopadzie 1995 roku, uruchomiliśmy innowacyjną jak na tamte lata linię do produkcji serków metodą UF z logo przedstawiającym wesołego duszka. Stał się on najpierw marką naszych produktów, a później – inspiracją przy wyborze nazwy naszej firmy na etapie zmiany z SM Biomlek na SM Bieluch.
pokaż



















