Komunikaty prasowe wszystkich: 2 527

Strona 1 z 127
Polska
Mleczarnia Turek z tytułem Top Employer

– Z ogromną dumą informujemy, że po raz 10-ty Mleczarnia Turek zdobyła tytuł Top Employer Polska oraz Top Employer Europe – mówi komunikat firmy będącej częścią europejskiej potęgi mleczarskiej i serowej Savencia Fromage&Dairy. – Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, ponieważ potwierdza, że nasza strategia i polityka HR, którą na co dzień stosujemy ma na celu dbanie o naszych pracowników i została wysoko oceniona przez Top Employers Institute, który od 30 lat bada pracodawców na całym świecie właśnie pod tym kątem. Tytuł Top Employer otrzymują tylko firmy, które pozytywnie przejdą szczegółowe badania i proces weryfikacji.

pokaż
Bychawa (OSM): Masło w unikalnym opakowaniu

Masło z maselnicy 82% z drewnianą deseczką na froncie to nowość z mleczarni Bychawa (OSM). Ciekawą, zastosowaną tu innowacją jest konstrukcja opakowania. Jest to bowiem kostka masła w białym pergaminie/laminacie z drewnianą deseczką na froncie (gładkiej stronie kostki). Etykieta z kodem jest naklejona na zamknięciu kostki. 

Drewniana deseczka podnosi percepcję produktu, jako smaczniejszego, bardziej śmietankowego i bardziej naturalnego. Unikalna funkcjonalność ułatwia korzystanie z kostki: wbijanie noża, cięcie i skrobanie masła oraz trzymanie kostki (zwłaszcza miękkiego masła). 

pokaż
Polska
Toyota Aygo w loterii Spomlek (SM) znalazła właściciela

Wojciech Połeć z Warszawy 10 stycznia odjechał nowiutką Toyotą Aygo – wygraną w loterii serów Skarby Serowara i sieci handlowej Lidl. – Samochód będzie prezentem na 18. urodziny syna i takim motywatorem do nauki przed tegorocznym egzaminem dojrzałości – powiedział Pan Wojciech podczas wręczania nagrody.

pokaż
Polska
Veganuary z Simply V

Już blisko rok Simply V jest obecne w portfolio Hochland Polska – pasty i plastry tej marki wprowadzono na polski rynek w lutym 2021. To marka dla tych, którzy chcą ograniczać spożycie nabiału i szukają roślinnych alternatyw dla sera. W styczniu Simply V po raz pierwszy dołączyło do światowego ruchu #VEGANUARY, który łączy wszystkich świadomych konsumentów dbających o dietę i planetę – to globalny ruch, który zachęca do spróbowania bycia #VEGAN przez jeden pełen miesiąc. Edycja w 2021 r. zebrała ponad 0,5 mln zainteresowanych!

pokaż
EKO dom Almette z własnym SPA ma już właściciela!

6. edycja Wielkiej Loterii Almette za nami. Każdy, kto kupił puszysty serek Almette i zarejestrował kod z opakowania, miał szansę zdobyć codzienne nagrody pieniężne lub wygrać nagrodę główną – w pełni wyposażony EKO dom ze SPA w sercu Tatr. W tegorocznej loterii szczęście uśmiechnęło się do Pana Konrada, który klucze do nowego górskiego domu, odebrał w grudniu. Przekazał mu je reprezentujący markę Almette Staszek Karpiel-Bułecka – urodzony w Zakopanem piosenkarz i jednocześnie najbardziej znany i najsympatyczniejszy góral „spod samiuśkich Tater”.

pokaż
Polska
Lactima: Serowe hity na karnawał

– Dzięki nieskończonym możliwościom zastosowań sery topione Lactima są elementem wielu dań i częstym towarzyszem spotkań. Oferta Lactima zawiera wiele hitowych produktów, które espresowo pomogą urozmaicić każde menu – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Anna Hochherz, Specjalista ds. marketingu w firmie Lactima.

– Jednym z nich jest z pewnością Fondue, dip serowy. To super szybki pomysł na oryginalną, karnawałową przekąskę! Wyjątkowe doznania smakowe zapewniają bazowe składniki produktu, roztopiony, gorący ser i białe wino. Wystarczy podgrzać zawartość i jemy ciepłe fondue, maczając kawałki pieczywa, mięs lub warzyw pokrojonych w słupki.

pokaż
Polska
Wielki finał „Loterii mlekiem płynącej” mleczarni Piątnica (OSM)

Mleczarnia Piątnica (OSM) poinformowała o rozstrzygnięciu „Loterii mlekiem płynącej”. Wszystkie nagrody trafiły już do laureatów. W dniu 8 listopada br. przeprowadzone zostało losowanie nagród głównych – samochodów Toyota Yaris, a 9 grudnia nastąpiło przekazanie nagród szczęśliwym laureatom: pani Julii, pani Beacie i panu Marcinowi.

„Loteria mlekiem płynąca” odbywała się w dniach od 1 września do 31 października br. W czasie jej trwania do wygrania były natychmiastowe nagrody pieniężne, a w finale 3 samochody osobowe Toyota Yaris. Łączna pula nagród w loterii wyniosła blisko 240 tys. złotych.

pokaż
Edmund Borawski Menedżerem Roku

15 grudnia w Auli Uniwersytetu w Białymstoku odbyła się Gala Podlaskiej Złotej Setki Przedsiębiorstw „Kuriera Porannego”. Była to już XVIII edycja wydarzenia, podczas którego Kapituła Rankingu wyłoniła sto najbardziej znaczących przedsiębiorstw działających na terenie Podlasia. Mleczarnia Mlekpol (SM) zajęła w nim prestiżowe 2. miejsce w kategorii Największy Przychód, a Prezes Spółdzielni Edmund Borawski otrzymał tytuł Menedżera Roku 2020.

pokaż
Polska
Fondue dip serowy Lactima na zimowe chłody

Nie od dziś wiadomo, że wszystko smakuje lepiej z serem! Fondue dip serowy Lactima, to pomysł na oryginalną przekąskę w długie zimowe wieczory. Wyjątkowe doznania smakowe zapewniają bazowe składniki produktu, roztopiony, gorący ser i białe wino. Obecnie rynek oferuje całkiem spory wybór tego produktów typu fondue. Konsument stojąc przed półką sklepową często ma dylemat, który z nich wybrać.

pokaż
Polska
Mlekovita ponownie na 1. miejscach w prestiżowych rankingach

Dynamiczny rozwój Mlekovity, lidera mleczarstwa w Europie Środkowo-Wschodniej, znajduje odzwierciedlenie w zdobywanych przez firmę licznych prestiżowych nagrodach. Kolejny rok z rzędu Grupa Mlekovita zwyciężyła w Rankingu Najlepszych i Największych Spółdzielni Mleczarskich, przygotowanym przez Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, dodatkowo zdobywając też nagrodę za produkcję galanterii mlecznej. Podobnie jak w poprzednich latach, zajęła również 1. miejsce w Podlaskiej Złotej Setce Przedsiębiorstw, w kategorii firm o największych przychodach. 

pokaż
Łowicz (OSM): Iwona Grzybowska na podium rankingu „100 Kobiet Biznesu 2021”

Iwona Grzybowska, Prezes Zarządu mleczarni Łowicz (OSM) zajęła zaszczytne 2. miejsce w rankingu „100 Kobiet Biznesu 2021” w kategorii firm z przychodem ze sprzedaży powyżej 50 mln zł w rankingu organizowanym przez Puls Biznesu. Dla przypomnienia Prezes Grzybowska została „Kobietą Biznesu” na Forum Spółdzielczości Mleczarskiej, a także drugi raz z rzędu została Osobowością Biznesu w swoim regionie.

pokaż
Sertop: Nie marnuj żywności

Tyski producent serków topionych apeluje o niemarnowanie żywności. – Po świętach nasze lodówki zwykle pękają w szwach, często nie mamy pomysłu na to, co zrobić z nadmiarem świątecznych przysmaków – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager Sertop. – Warto pamiętać o tym, że większość jedzenia możemy po prostu zamrozić, zapasteryzować lub przetworzyć, tworząc np. z warzyw i owoców zupy, sosy lub pieczone w piekarniku chipsy, których smak podkreśli dodatek serka topionego w ulubionym smaku.

pokaż
Hochland stawia na lokalne społeczności

Hochland Polska dąży do podniesienia standardów rozwoju, ochrony środowiska i poszanowania praw, a także koordynuje interesy zainteresowanych stron we wspólnym podejściu do jakości i zrównoważenia. CSR zdefiniowano tu jako system zarządzania relacjami pomiędzy firmą a otaczającym je środowiskiem, traktując lokalne społeczności jako jeden z priorytetów.

Po roku przerwy, spowodowanej pandemią, firma Hochland Polska już czwarty raz przeprowadziła ankietę zadowolenia z podejmowanych przez firmę inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych. W badaniu wzięli udział mieszkańcy gminy Kaźmierz i gminy Węgrów, w których firma ma swoje zakłady produkcyjne oraz pracownicy Hochland Polska. Do wypełnienia ankiety zaproszono wszystkie chętne osoby z rejonu Kaźmierza i Węgrowa.

pokaż
Mlekovita liderem mleczarstwa i eksportu – jedyna firma uhonorowana 2 statuetkami Orła Wprost

Mlekovita, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, konsekwentnie i dynamicznie się rozwija, umacniając się na pozycji lidera tej branży. Firma po raz kolejny została zwycięzcą Platynowej Piątki Największych Mleczarni w ramach Złotej Setki Polskiego Rolnictwa. Otrzymała również nagrodę Orzeł Polskiego Rolnictwa w kategorii Najlepszy Eksporter.

Mlekovita, jak zaznaczono podczas uroczystej gali wręczenia nagród, która odbyła się 6 grudnia, w rankingu nie tylko stanęła na podium Złotej Setki Polskiego Rolnictwa i jest największą polską mleczarnią, ale także największą polską prywatną firmą rolno-spożywczą. – Niemal 6 mld zł przychodu. Ponad 1 mld zł przeznaczone w ostatniej dekadzie na inwestycje, a ostatnio oddanie do użytku największego centrum logistycznego. W naszym rankingu jest nie tylko największą polską mleczarnią, ale także największą polską prywatną firmą rolno-spożywczą. O prezesie Dariuszu Sapińskim mówi się, że jest wizjonerem, który ma plan działania na 10 lat do przodu, a dzięki niemu Mlekovita stała się polskim jednorożcem na światowych salonach. Wielokrotnie powtarzał, że mleko jest polskim złotem. Chociaż to chyba Pana należałoby ozłocić za to, co zrobił Pan dla polskiej gospodarki – przedstawiał zwycięzcę Platynowej Piątki Największych Mleczarni prowadzący galę.

pokaż
Danone wspiera dostawców mleka we wdrażaniu rozwiązań rolnictwa regeneratywnego

Gleba to największy na lądzie magazyn węgla, ale też podstawa produkcji 95% spożywanej przez nas żywności. Dlatego zadbanie o jej jakość jest niezbędne, by móc wytwarzać wartościową żywność. Jednak obecnie nawet 70% gleb na terenie Unii Europejskiej nie jest w dobrym stanie. Problem ten dotyczy również Polski, a rolnictwo regeneratywne to sposób na jego rozwiązanie – po który sięga Danone.

– Produkcja żywności musi iść w parze z dbałością o kondycję Ziemi oraz umiejętnym gospodarowaniem zasobami naturalnymi. Tylko dzięki wysokiej jakości składnikom możemy tworzyć wartościowe produkty i realizować naszą misję niesienia zdrowia poprzez żywność. To zdrowa gleba dostarcza składników niezbędnych dla prawidłowego wzrostu roślin. Właśnie dlatego wspieramy naszych dostawców mleka, owoców i warzyw we wdrażaniu rozwiązań rolnictwa regeneratywnego - mówi Paweł Piątek, Dyrektor Generalny grupy spółek Danone.

pokaż
Euroser Dairy Group: Nowa szata Dublin Dairy

„Prosto z irlandzkich łąk” to nowe hasło odświeżonej marki Dublin Dairy - prawdziwych, irlandzkich produktów. W ofercie można znaleźć sery cheddar w formie tartej, plastrów, kawałków oraz prawdziwe, irlandzkie masło. Sprzyjające warunki Irlandii, wiecznie zielonej wyspy, sprawiają, że to właśnie tam krowy mogą być wypasane przez prawie cały rok na łąkach. Świeża trawa to doskonała podstawa do pozyskiwania najsmaczniejszego i wartościowego mleka, z którego powstają nasze produkty.

Dublin Dairy to także synonim prostego i szybkiego gotowania oraz celebrowania posiłków w gronie najbliższych.

 

pokaż
Euroser Dairy Group: Antipasti Grikios by Campio

Antipasti Grikios by Campio to małe, dekoracyjne papryczki i oliwki wypełnione po brzegi kremowym serkiem, które przywołają wspomnienia gorących śródziemnomorskich wakacji w środku zimy. Biorąc pod uwagę fakt, że Grecja była w tym roku jedną z najchętniej wybieranych destynacji wakacyjnych, to ciekawa półka sklepowa z produktami inspirowanymi kuchnią grecką, będzie dobrym i opłacalnym pomysłem. Pięknie zaprezentują się na świątecznym czy karnawałowym stole – z tego powodu też produkty notują zwiększoną sprzedaż w IV kwartale roku więc nie powinno ich zabraknąć na półce w sklepie.

pokaż
Nagroda dla Sertop

Podczas uroczystej Gali w dniach 18-22 października 2021, w Hotelu Czarny Potok w Krynicy Zdroju, odbyło się XIV Euroforum Polskiego Mleczarstwa zorganizowane przez Krajowe Stowarzyszenie Mleczarzy. Podczas uroczystej Gali ogłoszono wyniki i wręczono medale XXVI Krajowej Oceny Serów i Twarogów, gdzie serek topiony Cheddar w plastrach 130 g otrzymał I miejsce w kategorii Sery Topione.

Oceny dokonało Jury, składające się z arbitrów powołanych przez Krajowe Stowarzyszenie Mleczarzy, weryfikując zarówno smak, jak i jakość oraz skład zgłoszonych do konkursu wyrobów mleczarskich. – Z wielką radością przyjęliśmy to wyróżnienie – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop.

pokaż
Mleczarnia Radomsko (OSM) Gwiazdą Branży Spożywczej 2021

Cykl „Gwiazdy Branży Spożywczej 2021” to prestiżowe bloki tematyczne emitowane w największych stacjach telewizyjnych, wyróżniające godne polecenia marki z sześciu różnych sektorów branży spożywczej w Polsce. W tym roku wyłączność na kategorię nabiałową otrzymała marka Hej! ze względu na wysoką jakość produktów nabiałowych, smak i czystą etykietę. Oprócz marki Hej! w bloku weźmie udział jeszcze 5 firm, po jednej z następujących kategorii: mięso i wędliny, dania gotowe, napoje, produkty zbożowe, przekąski. Obecnie reklama mleczarni Radomsko (OSM) jest emitowana na antenach telewizji TVP 2 przy programie „Pytanie na śniadanie”, w telewizji Polsat Cafe przy takich programach jak Hell's Kitchen, Nasz nowy dom, Shopping Queen, Top Chef, Tajemnice supermarketów oraz w telewizji BBC Lifestyle przy takich programach jak Masterchef, Bake Off i Ramsay's Kitchen.

pokaż
Produkty Hochland z certyfikatem „Doceń polskie”

Nie po raz pierwszy produkty Hochland Polska sięgnęły po prestiżowy tytuł „Doceń polskie Top Produkt”. W tym roku loża ekspertów doceniła serię nowych serów żółtych Hochland Sielski oraz serek twarogowy Hochland Kanapkowy czekoladowy. Godło to jest wyróżnieniem potwierdzającym najwyższą jakość certyfikowanego produktu. A konkurencja była ogromna – 70 producentów z całej Polski zgłosiło ponad 160 wyrobów!

Godło „Doceń polskie” to doskonała rekomendacja dla konsumentów, którzy poszukują sprawdzonej żywności najwyższej jakości. Honorowy patronat nad programem sprawuje Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a w jury zasiadają doświadczeni specjaliści zawodowo związani z branżą spożywczą – żywnością i technologią żywienia. Atestują oni produkty z tzw. polskim akcentem, czyli takie, które wytwarzane są na podstawie tradycyjnej receptury, przy użyciu rodzimych składników lub na terenie naszego kraju. Oceniane są smak i wygląd oraz stosunek jakości do ceny. Te z maksymalną liczbą punktów w każdej kategorii honorowane są dodatkowo tytułem Top Produkt.

pokaż
Strona 1 z 127