
Nie tylko młodzi dbają o zdrowie
Zapytaliśmy Justynę Tederko, dyrektor Departamentu Produktów Świeżych w Intermarché jakie istotne trendy w handlu nabiałem narodziły się lub rozwijały w minionym roku? Jaka jest siła poszczególnych trendów?
– Trendy to silny element rozwoju w każdej kategorii, nie tylko nabiałowej. W tej kwestii panuje duża otwartość na wszelkiego rodzaju nowości. Dostawcy są przygotowani na rosnącą świadomość społeczeństwa. Jeżeli jednak mowa o nabiale, to jest kilka kluczowych elementów, na których ta kategoria budowała swój rozwój asortymentowy. Chodzi przede wszystkim o ciągle rosnącą świadomość zdrowotną. Coraz więcej osób z odpowiedzialnością i świadomie dba o zdrowie. Już nie tylko młodzi chcą wyglądać dobrze, trend ten rozwija się wraz z wiekiem, stylem życia. Tworzą go zarówno młodzież i pracownicy fizyczni, jak i seniorzy.
pokaż