
Pracujemy nad nowymi produktami i smakami

Zapytaliśmy Pawła Rysaka, prezesa zarządu mleczarni Bieluch (SM) o to, jak wygląda portfolio produktowe Bielucha? Które produkty są w nim najważniejsze i generują największy obrót? – Dziś w naszym portfolio posiadamy różnego rodzaju serki produkowane metodą ultrafiltracji, w tym nasz flagowy i niezastąpiony produkt – serek naturalny Bieluch. Ale są również serki smakowe, słodkie czy warzywne, serki z ograniczoną zawartością tłuszczu, tzw. lekkie, serki bez zawartości laktozy oraz serki smarowne.
A w ostatnim czasie do rodziny serków UF dołączyły serki wysokobiałkowe w czterech smakach (naturalny, waniliowy, brzoskwinia-marakuja, czekolada). Produkujemy również różnego rodzaju jogurty, kefiry oraz śmietany. Wśród jogurtów prym wiedzie Jogurt Nadbużański 9%, ale warto również wspomnieć o jogurcie prebiotycznym z dodatkiem inuliny, wspomagającym odbudowę flory bakteryjnej, układ odpornościowy oraz trawienie. Ponadto produkujemy twarogi, masła, śmietankę kremówkę, mleko spożywcze oraz proszki mleczne. Dodam, że cały czas pracujemy nad nowymi produktami oraz nad nowymi smakami produktów już istniejących, aby urozmaicać naszą ofertę i dostarczać naszym klientom nowych doznań smakowych.
