Kampanie wszystkich: 384

Strona 1 z 20
„Klub Śniadaniowy Kobiet Almette” Ola Mirosław

Zapraszamy do śledzenia kolejnego odcinka „Klubu śniadaniowego Kobiet Almette”. Było już szybkie śniadanie na poranny zryw oraz śniadanie pełne przyjemności. Tym razem mamy mistrzowskie FIT śniadanie. A jak mistrzowskie i to jeszcze FIT, to tylko z Almette i ze wspaniałą mistrzynią olimpijską i ośmiokrotną rekordzistką świata we wspinaczce sportowej – Olą Mirosław.

Tytanka pracy, nastawiona na cel, ambitna, żywiołowa. Codziennie ciężko pracuje, aby być w jak najlepszej formie – fizycznej i mentalnej. A każdy poranek zaczyna od śniadania. 

pokaż
Czerwiec z kampanią serków Twój Smak – z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z początkiem czerwca startuje ogólnopolska kampania promocyjna serków Twój Smak z Piątnicy. Pod hasłem „A jaki jest Twój Smak?” marka prezentuje szerokie portfolio swoich produktów – od klasycznych serków do smarowania, przez warianty puszyste i aksamitne, aż po najnowszą propozycję – serki Twój Smak w plastrach.

pokaż
Startuje „Loteria WysokoKASOWA!” z produktami Super Body Active

Mlekovita przygotowała kolejną loterię promocyjną – od 1 czerwca br. rozpocznie się nowa aktywacja konsumencka, która tym razem będzie skierowana do konsumentów produktów wysokobiałkowych z linii Super Body Active. Pod hasłem „Loteria WysokoKASOWA!” można będzie grać o atrakcyjne nagrody do 30 września.

 

pokaż
„Nieźle zamieszaj w kuchni!” – ruszyła kampania śmietanki Łaciatej

Dość nudnych przepisów i przewidywalnych dań! Nowa kampania śmietanki Łaciatej pod hasłem „Nieźle zamieszaj w kuchni!” udowadnia, że ten kulinarny składnik może zmienić wszystko. W dobie rosnącej popularności domowego gotowania Mlekpol stawia na kreatywność, spontaniczność i odwagę w eksperymentowaniu z nowymi smakami, które uzyskamy właśnie dzięki śmietance Łaciatej.

pokaż
„Fetowanie kasy wygrywanie!”

Mlekovita wraz z rozpoczynającą się majówką rusza z nową loterią promocyjną, tym razem skierowaną do konsumentów sera Favita. „Fetowanie kasy wygrywanie!” to kolejna okazja, by cieszyć się smakiem ulubionego sera sałatkowo-kanapkowego Polaków i jednocześnie grać o atrakcyjne nagrody.

pokaż
„Klub Śniadaniowy Kobiet Almette”

Tegoroczna, piąta już edycja akcji „Kobiety Almette” nosi nazwę „Klub Śniadaniowy Kobiet Almette”. W ramach tego projektu ambasador Almette, David Gaboriaud, spotyka się z wyjątkowymi kobietami, by nie tylko posłuchać ich niezwykłych historii, ale i poznać poranne rytuały oraz przygotować wspólnie pyszne śniadania. Bohaterką drugiego odcinka jest gwiazda młodego pokolenia – Magda Bereda. 

pokaż
„Gotuj jak po maśle!" – rusza nowa odsłona kampanii od Mlekpolu

Mlekpol (SM) po raz kolejny inspiruje konsumentów do odkrywania nowych smaków potraw z wykorzystaniem masła Łaciatego. W odświeżonym formacie kampanii „Gotuj jak po maśle” poznamy jeszcze więcej oryginalnych przepisów na pyszne dania, które przygotować można tak na co dzień, jak i od święta. Głównym elementem kampanii są krótkie, dynamiczne filmy, będące codzienną dawką kulinarnych inspiracji.

pokaż
„Na każdą okazję" – rusza nowa kampania serków śmietankowych Łaciatych

Najnowsza kampania marketingowa Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w kreatywny sposób podkreśla wszechstronność serków Łaciatych i ich uniwersalne zastosowanie w kuchni. Charakterystyczne krowie łaty i tajemnicza ręka z apetytem na dobry serek po raz kolejny będą bohaterami humorystycznych spotów reklamowych, prezentujących bogactwo smaków i możliwości kulinarnych.

 

pokaż
Kampania „Dołatuj się” w 2025 z jeszcze szerszym zasięgiem!

Marka Łaciaty Protein+, należąca do Mlekpol (SM), kontynuuje dynamiczną ekspansję na rynku produktów wysokobiałkowych. Kampania „Dołatuj się!” w 2025 r. wkracza na nowe pola komunikacji, docierając do jeszcze szerszego grona odbiorców. Po zeszłorocznym wdrożeniu firma rozwija swoje aktywności w digitalu i telewizji, jednocześnie poszerzając zasięg o OOH, esport oraz sponsoring sportowy. Kampania rusza 1.04.2025 i potrwa do 11.2025.

pokaż
Smakuj wiosnę z Sertop

W marcu br. wystartował konkurs konsumenci pod hasłem „Smakuj wiosnę z SERTOP”. Konkurs jest zrealizowany na terenie całej Polski, w placówkach handlowych prowadzących sprzedaż serów topionych w kostkach 100 g marki Sertop. Zadanie konkursowe polega na: zakupie minimum 3 dowolnych serków topionych w kostkach 100 g marki Sertop oraz zrealizowaniu zadania konkursowego na stronie www.wiosna.sertop.pl, a także...

pokaż
Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Hochland

Już w marcu rusza nowa odsłona kampanii wizerunkowej „Uśmiech pochodzi od sera”. Komunikacja konsekwentnie skupia się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką, a przedstawiony świat widziany jest z perspektywy dziecka. 

pokaż
Mlekovita z Polskim smakiem i tysiakiem! - startuje kolejna loteria konsumencka

Po sukcesie ubiegłorocznej Wypasionej Loterii Urodzinowej Mlekovita przygotowała kolejną losową zabawę dla konsumentów. Od 1 lutego do 31 maja br., przez 120 dni, każdy, kto kupi dowolny produkt z linii Polskie, ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody.

pokaż
Piątnica promuje serki wiejskie – z owocami i wysokobiałkowe

Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca serki wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a wersja z owocami doskonale sprawdzi się jako pyszna przekąska na każdą porę dnia. Reklamy emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych oraz wspierane kampaniami w internecie. 

pokaż
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem Piątnica (OSM) powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy” promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości białka, znakomitemu smakowi i naturalnemu składowi, produkty te podbijają serca konsumentów. W prowadzonej kampanii Piątnica podkreśla rolę skyrów jako smacznej, pożywnej przekąski, idealnej dla osób prowadzących intensywny tryb życia.

pokaż
KZSM Zw. Rew.: Działania promocyjne w sektorze HoReCa

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew. zorganizował kampanię pn. ,,Działania promocyjne w sektorze HoReCa”,skierowaną do branży HoReCa, której celem jest promocja mleka i produktów mlecznych w kanałach HoReCa. 

KZSM Zw. Rew. poprosił dwóch kucharzy o propozycje prostych, ale efektownych dań z mleka i jego przetworów dla branży HoReCa. 

Zachęcamy, do zobaczenia naszych filmów kulinarnych oraz e-booka poświęconego przepisom z mleka i jego przetworów. Sprawdzą się tu na pewno. 

#Fundusze Promocji

pokaż
Sertop i ser wysokobiałkowy

Dzielenie się to klucz do sukcesu, bo razem tworzymy drużynę. Sprawdzony smak, który łączy pokolenia poleca Mariusz Czerkawski.

Przedstawiamy spot reklamowy firmy Sertop promujący ser topiony wysokobiałkowy.

pokaż
Ze śmietanką Łaciatą nieźle zamieszasz w jesienno-zimowej kuchni!

Podkreśli smak sosu grzybowego, dopełni każdą zupę-krem z jesiennych warzyw, sprawdzi się także w bożonarodzeniowych wypiekach. Śmietanka Łaciata to prawdziwa buntowniczka, która każdemu daniu nada wyjątkowy charakter i smak. Dzięki najnowszej odsłonie kampanii marketingowej śmietanek Łaciatych przekonamy się, że dają one domowym kucharzom szerokie pole do działania. 

pokaż
Wypasiona Loteria Urodzinowa!

Mlekovita z okazji 15. urodzin marki Wypasione przygotowała dla swoich najwierniejszych konsumentów Wypasioną Loterię Urodzinową. Od 2 listopada do 31 grudnia każdy, kto kupi produkty marki Wypasione za min. 15 zł i weźmie udział w loterii, ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody.

pokaż
Kampania reklamowa śmietany 18% – z Piątnicy, no bo skąd!

21 października br. OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W spocie podkreślono najważniejsze właściwości tej najpopularniejszej w Polsce śmietany: nie warzy się w gorących daniach i znakomicie podkreśla smak domowych potraw. 

pokaż
Świętowanie 50 lat serka z krówką Rolmlecz trwa!

Tej jesieni marka Rolmlecz kontynuuje kampanię wizerunkową celebrującą 50-lecie istnienia kultowego serka z krówką. „Wszystko się zmienia, ale smak dzieciństwa zostaje z nami. Jedyny taki od 50 lat!” – to przesłanie, które działaniom marketingowym marki towarzyszyć będzie do końca 2024 roku. Kampania skupia się na podkreśleniu, że mimo upływu czasu i ewolucji otaczającego nas świata, smak serka Rolmlecz pozostaje niezmienny i że już kilku pokoleniom Polaków kojarzy się z dzieciństwem.

pokaż
Strona 1 z 20