Kampanie wszystkich: 342

Strona 1 z 18
„Tradycyjnie od pokoleń” – produkty Rolmlecz z certyfikatem Jakość Tradycja

Tradycyjny skład, sprawdzona receptura, wieloletnie zaufanie konsumentów – oto cechy wyrobów spożywczych oznaczonych certyfikatem Jakość Tradycja. Obecnie trwa kampania informacyjno-promocyjna mleczarni Mlekpol (SM), której celem jest poszerzenie wiedzy konsumentów na temat zasad tegoż programu oraz walorów objętych nim produktów marki Rolmlecz.

pokaż
Rodzina tradycyjnych smaków

Mleczarnia Garwolin (OSM) rozpoczęła kampanię informacyjno-promocyjną pod hasłem „Rodzina tradycyjnych smaków” współfinansowaną ze środków Unii Europejskiej dla produktów wyróżnionych certyfikatem Jakość Tradycja. Spółdzielnia na przestrzeni ostatnich lat już trzeci raz otrzymała dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na działania promocyjno-reklamowe. Plan operacji ma bardzo szeroki zakres zaczynając od marketingu bezpośredniego, przez radio, telewizję, Internet, outdoor, prasę, pokazy, degustacje, publikacje, po targi zagraniczne.

pokaż
Proste Łaciate Zasady

Trwa digitalowa kampania mleka Łaciatego. Działania te są kontynuacją kampanii wizerunkowej „Łaciate Zasady”, która chwytliwymi hasłami zachęca konsumentów do życia we własnym rytmie. Tym razem marka skupia się na dotarciu do osób młodych, aktywnych i rodzin z dziećmi, pokazując, dlaczego warto pić mleko Łaciate i jak produkt ten odpowiada na ich różnorodne potrzeby. 

pokaż
Tradycyjnie ci się upiecze

Tuż przed świętami Wielkanocnymi Grupa Polmlek chce zachęcić do wypieków tradycyjnych serników. Hasło kampanii "Tradycyjnie ci się upiecze", podkreśla przekaz, który ma trafić do konsumentów – proponowane do świątecznych serników produkty są najwyższej jakości, wyprodukowane zgodnie z systemem Jakość Tradycja, a użyte do świątecznych wypieków gwarantują spektakularny efekt. 

pokaż
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”! Cleo ponownie w kampanii Almette

22 stycznia startuje tegoroczna kampania serków wiejskich Almette z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek, Cleo. Silne wsparcie reklamowe produktów obejmie obecność w telewizji, na portalach internetowych, w prasie handlowej oraz social mediach.

pokaż
Ruszyła nowa kampania marki Fantasia

Fantasia, marka jogurtu z pysznymi dodatkami, wystartowała z najnowszą kampanią reklamową. Kluczowym elementem kampanii jest spot telewizyjny, w wersjach 30 i 15 sekund. Reklama podkreśla moment otwierania opakowania Fantasia, harmonijne połączenie aksamitnego jogurtu z dodatkami oraz wagę chwili zarezerwowanej wyłącznie dla siebie. Te elementy tworzą razem niepowtarzalny rytuał przyjemności, której można doświadczyć nie tylko oglądając najnowszy spot, ale również sięgając po każdy produkt z linii Fantasia.

pokaż
Epicka kampania Serów z Goliszewa jesienią w TV! 

To już druga w tym roku kampania realizowana w celu wzmocnienia marki Sery z Goliszewa. Start kampanii niemal zbiegł się z premierą nowej ekranizacji „Chłopów”, dlatego z całą pewnością można powiedzieć, że niemal wszyscy znają historię Jagny, Antka i Boryny. A Grupa Polmlek wraca z komunikacją, zmienioną, ale nadal bardzo blisko reymontowskich bohaterów. 

pokaż
„Wszyscy lubią masło Łaciate” – świąteczna odsłona kampanii

Masło to produkt, którego nie może zabraknąć na liście świątecznych zakupów – a że wszyscy lubią masło Łaciate – wybór przy sklepowej półce jest tylko jeden. W najnowszej odsłonie kampanii Mlekpol (SM) inspiruje konsumentów do przygotowywania tradycyjnych, gwiazdkowych potraw i pokazuje, jak wszechstronne zastosowanie w kuchni ma masło Łaciate.

pokaż
Dzielimy się tym, co dobre”. Nowa odsłona kampanii Hochland Polska

Marka Hochland od lat aktywnie angażuje się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności. W ramach długofalowego wsparcia Programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej nie tylko funduje ciepłe posiłki dla najbardziej potrzebujących dzieci, ale również organizuje warsztaty, podczas których uczy młodych ludzi samodzielności w kuchni, rozwija ich kreatywność i edukuje w zakresie dobrych nawyków żywieniowych. W ramach nowej odsłony kampanii „Dzielimy się tym, co dobre”, Hochland zawita do wybranych placówek współpracujących z Programem Pajacyk zlokalizowanych w różnych częściach Polski. Pierwsze spotkanie – w Ćmielowie – już za nami.

pokaż
Święta po Mazursku – nowa odsłona kampanii marki Mazurski Smak

Sernik czy piernik? Ten przedświąteczny dylemat już wkrótce – w najnowszej odsłonie kampanii Mazurskiego Smaku – rozwiążą popularni twórcy kulinarni. Hasło „Święta po Mazursku” będzie towarzyszyć konsumentom przez cały okres przygotowań do Bożego Narodzenia, zachęcając ich do wyboru produktów mlecznych Mlekpolu – idealnych do domowych wypieków. 

pokaż
„Na ciepło” – jesienna odsłona kampanii „Natura dobrego sera” mleczarni Mlekpol (SM)

Najbliższe, chłodne tygodnie upłyną nam pod znakiem ciągnącego się, rumianego sera i prawdziwie rozgrzewających tostów, grzanek oraz zapiekanek. Trwająca od początku września nowa odsłona kampanii „Natura dobrego sera” zaprasza konsumentów do świata oryginalnych potraw, ciekawych połączeń smakowych i aromatów, bez których trudno wyobrazić sobie jesienne gotowanie. 

pokaż
„Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!” – rusza nowa kampania edukacyjna Mlekpolu

Mlekpol (SM), właściciel marki Łaciate, wystartował z ekologiczną kampanią pod nazwą „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. To przedsięwzięcie edukacyjne, które ma na celu promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek o pojemności 500 ml. Kampania w lekki i humorystyczny sposób przekazuje istotne informacje na temat korzyści wynikających ze stosowania tych innowacyjnych rozwiązań.

pokaż
Graj o nagrody prosto z serka – weź udział w loterii Rolmlecz i zgarnij wyjątkowe nagrody!

Na spełnienie marzeń, dla aktywnych, dla dobrej zabawy – tej jesieni marka Rolmlecz mnoży pozytywne emocje i dziękując konsumentom za docenianie jakości oraz smaku serka z krówką, rozdaje atrakcyjne nagrody! W pierwszych dniach października rusza wielka loteria, w której do zgarnięcia jest aż 8 x 5.000 zł, smartwatche oraz przenośne głośniki JBL.

pokaż
Razem smaczniej! – ruszyła jesienna odsłona kampanii Dipów śmietanowych Mlekpol

Gotujesz – dipujesz – smakujesz! Druga w tym roku odsłona kampanii Dipów śmietanowych typu crème fraiche marki Mlekpol zaprasza nas do świata rozgrzewających potraw i przekąsek na długie jesienne wieczory. Sezonowe składniki, oryginalne połączenia produktów i wyjątkowe efekty przy niedużym nakładzie pracy – gotowanie z dipami to gwarancja sukcesu i mnóstwo kreatywnych możliwości.

pokaż
Rusza nowa kampania marki Danio. Powraca Mały Głód

Wystartowała kampania reklamowa marki Danio, budująca świat tych kremowych serków homogenizowanych. Jej celem jest m.in. ugruntowanie świadomości szerokiego portfolio produktów, dostępnych nie tylko w różnych smakach, ale również w wielu formatach. Działania będą realizowane wielokanałowo, od września do grudnia 2023 r.

pokaż
Łaciate zasady – nowa kampania wizerunkowa Mlekpolu

W świecie sielskich mazurskich łąk panują proste „Łaciate zasady”. „Spiesz się powoli”, „przeżuwaj dobre chwile”, a na pewne rzeczy „machaj ogonem” – nowa kampania mleka marki Łaciate zachęca konsumentów do tego, by czasem po prostu zwolnili i rozsmakowali się w codzienności. Osią kampanii jest spot reklamowy z dobrze znaną krową Łaciatą, prezentującą swoje „Łaciate zasady”. Te przekazywane są dzięki chwytliwym hasłom, w których na pierwszy plan wysuwa się niespieszne życie we własnym rytmie.

pokaż
Graj w Łaciate i wygrywaj gamingowe nagrody!

Od początku września ruszyła trzecia edycja loterii mleczek smakowych Łaciatych firmy Mlekpol (SM). Tym razem młodzi miłośnicy produktów Mlekpolu codziennie mają szansę zgarnąć konsolę Steam Deck oraz doładowanie konta Steam. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić trzy mleczka smakowe Łaciate, zachować kody z opakowań oraz dowód zakupu. Następnie należy zarejestrować zgłoszenie na stronie grajwlaciate.pl i sprawdzić wygraną.

pokaż
Wygraj ekoDOM Almette z kuchnią pod chmurką!

Startuje 8. edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM w najwyżej położonej miejscowości w Polsce – Ząb. Tym razem jest to mała górska rezydencja z kuchnią pod chmurką! Aby mieć szansę na jej wygranie, należy kupić dowolny serek puszysty lub wiejski Almette i zarejestrować kod z opakowania na dedykowanej stronie internetowej. Dodatkowo 7 razy dziennie będą losowane nagrody o wartości 1000 zł.

pokaż
„Przy produkcji tego Salami nie ucierpiał żaden osioł”

To hasło, widniejące na setkach billboardów będzie intrygowało tysiące osób w całej Polsce. Już w sierpniu Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych Serenada, wystartowała z projektem promującym tradycyjny ser żółty Salami ze znakiem „Jakość Tradycja”, a billboardy będą przedsmakiem rozpoczynającej się ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej.

pokaż
Mleczna kuchnia 2 – rusza kolejna edycja kampanii promującej spożycie mleka i jego przetworów

Z dniem 1 lipca 2023 r. ruszyła dofinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka druga edycja ubiegłorocznej kampanii promującej spożycie mleka i przetworów mlecznych. Inicjatorem przedsięwzięcia pod nazwą „Mleczna kuchnia 2” jest Związek Polskich Przetwórców Mleka.

pokaż
Strona 1 z 18