Kampanie wszystkich: 363

Strona 1 z 19
Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland

4 października, nieprzypadkowo w Światowy Dzień Uśmiechu, ruszyła nowa kampania wizerunkowa Hochland. Komunikacja skupi się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką.

Pyszny ser niemal każdego umie wprawić w dobry nastrój. Jak to możliwe? Istnieją twarde dowody na to, że ser podnosi poziom serotoniny, dzięki czemu ser Hochland potrafi zmienić zwykłe chwile w naprawdę pyszne momenty. Ten fakt stał się podstawą najnowszej kampanii wizerunkowej Hochland, która opiera się na śmiałej tezie, że uśmiech pochodzi od sera.

pokaż
Spomlek (SM) z marką Serenada w filmie „Drużyna A(A)”

Spomlek (SM) i marka Serenada mają swój wizerunkowy udział w filmie „Drużyna A(A)”, którego premiera odbyła się 18 września w Warszawie. Produkcja, w której śmiało można powiedzieć, że jednym z bohaterów drugoplanowych jest marka Serenada, opowiada o grupie anonimowych alkoholików, którzy, walcząc ze swoimi słabościami, podejmują niezwykłą misję – przemycenie dwóch cystern spirytusu przez Polskę.

pokaż
Przejdź na dobrą stronę mocy – wybierz Skyr z Piątnicy, no bo skąd!

Od 23 września br. Piątnica (OSM) prowadzi kampanię promującą skyry – jogurty typu islandzkiego. W spocie reklamowym podkreślono zalety tych bogatych w białko produktów, które dostarczają energii w ciągu intensywnego dnia. Nowa kampania Piątnicy „Przejdź na dobrą stronę mocy” kierowana jest do szerokiego grona konsumentów, a jej celem jest zachęcenie do sięgnięcia po skyr, będący smaczną i wartościową przekąską, która wzmacnia i odżywia.

pokaż
Gotuj jak po maśle! Nowa kampania Masła Łaciatego

Wraz z początkiem września wystartowała energetyczna kampania marki Łaciate. Hasło „Gotuj jak po maśle!” przyświeca działaniom promocyjnym Mlekpolu, które koncentrują się na prezentacji prostych i szybkich pomysłów na smakowite dania. Tej jesieni domowi szefowie kuchni otrzymają garść oryginalnych inspiracji na potrawy dla całej rodziny oraz gości – oczywiście z masłem Łaciatym w roli głównej. 

pokaż
Rusza kampania serków homogenizowanych z Piątnicy, no bo skąd!

26 sierpnia br. wystartowała 5-tygodniowa kampania reklamowa serków homogenizowanych z Piątnicy. Spoty, które będą emitowane w telewizji, na platformach VOD i YouTube, podkreślają naturalny skład i ponadczasowy, pyszny smak produktów oraz prezentują szeroką gamę smaków.

pokaż
Almette spełnia marzenia! 9. edycja Wielkiej Loterii

Wystartowała 9. już edycja Wielkiej Loterii Almette. Tym razem do wygrania na własność będzie całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM ze strefą relaksu i oszałamiającymi widokami na Giewont oraz pasmo Babiej Góry. Dodatkowo 5 razy dziennie losowane będą nagrody o wartości 1000 zł.

pokaż
Najlepsza feta tylko z Favitą! Wygraj atrakcyjne nagrody!

„Najlepsza feta tylko z Favitą!” to kreatywny konkurs dla wszystkich fanów najpopularniejszego na rynku sera sałatkowo-kanapkowego. By wziąć w nim udział, należy kupić jednorazowo minimum 2 opakowania sera Favita 270 g (w konkursie biorą udział sery Favita 12%, 16%, 18% tł. oraz bez laktozy w standardowych opakowaniach oraz opakowaniach z komunikacją konkursową) w dowolnym sklepie i zachować dowód zakupu. 

pokaż
„Nasze ulubione sery”. Ruszyła nowa kampania od Mlekpolu

Goudę pysznie się wcina, okrągłe plasterki Salami można jeść w kółko i wszędzie, a Złoty Mazur jest dobry – bo polski z natury. Nowa kampania wizerunkowa wiodącego polskiego producenta przetworów mlecznych pokazuje, za co kochamy sery od Mlekpolu – najchętniej wybierane sery żółte w Polsce.

pokaż
Lato ma smak! Od morza do Tatr!

„Lato ma smak! Od morza do Tatr” to akcja parasolowa marek Hochland i Almette, która potrwa od 8 lipca do 2 sierpnia. Składają się na nią zarówno działania sprzedażowe, w tym dedykowany dla sprzedaży detalicznej oraz gastronomii preselling w miejscowościach turystycznych, jak i skierowane do konsumenta – ogólnopolski konkurs, gadżety w ramach akcji buy&get czy event nad morzem.

pokaż
Dołatuj się z linią Łaciate Protein+! Rusza nowa kampania od Mlekpolu

Więcej mocy, więcej siły, więcej smaku! W nowej kampanii marketingowej mleczarnia Mlekpol (SM) udowadnia, że produkty wysokobiałkowe nie są tylko dla sportowców. Jogurty pitne i kefir z linii Łaciate Protein+ to bowiem pyszna, pożywna przekąska dla każdego. Bez względu na wiek i styl życia. 

pokaż
Maślanka Mrągowska. Tyle dobra!

Prosty skład, a w nim… tyle dobra dla Twojego dobra! Wapń, potas, fosfor, dobroczynne bakterie kwasu mlekowego, a do tego – pyszny smak prosto z serca Mazur. Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej z firmy Mlekpol (SM) przekona konsumentów, że warto włączyć ten produkt do swojej diety i pokaże, jak wykorzystać go w codziennej kuchni. 

pokaż
Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!

To hasło przewodnie najnowszej kampanii marketingowej mleczarni Mlekpol (SM). Łatwy do smarowania, zawsze gotowy do użycia, bogaty w smaku i w wygodnym opakowaniu – Mix Łaciaty to idealne rozwiązanie dla osób, które nie lubią czekać, aż masło rozpuści się na pieczywie. Wyjmujesz z lodówki, nakładasz, dodajesz ulubiony ser oraz warzywa i już – smaczny posiłek gotowy!

pokaż
Mlekpol zaprasza na… śniadanie po Mazursku

Malownicze jeziora, ciepły poranek i lekki wiatr – w takich okolicznościach przyrody mamy ochotę na proste, pyszne posiłki, których smak przywodzi wspomnienia z dzieciństwa. Tego lata marka Mazurski Smak zadba o to, aby zarówno mieszkańcy Mazur, jak i licznie odwiedzający ten region turyści, a także konsumenci w całej Polsce poznali, jak smakuje śniadanie po mazursku. 

pokaż
„Na każdą okazję” – rusza nowa kampania serków śmietankowych Łaciatych

Okazje do zjedzenia serka Łaciatego są różne. Zmienia się miejsce, towarzystwo, pora, apetyt, smak. Na szczęście serków Łaciatych jest tak dużo, że zawsze znajdziesz odpowiedni wariant i konsystencję! Nowa kampania od Mlekpolu udowadnia, że serki Łaciate są dobre na każdą okazję.

pokaż
Ta sama – gęsta, naturalna i pyszna – ale w nowej odsłonie

Wraz z odświeżeniem opakowań rusza kampania marketingowa śmietany Łaciatej. Szerokim działaniom promocyjnym marki towarzyszy zapowiedź smakowitych potraw, bo Łaciata, co wiadomo od dawna, to „Śmietana na 100%”, która pozwala przygotować wyjątkowe menu i „Procentuje pysznościami”.

pokaż
„Almette chroni łąki” 2024

Marka Almette rozpoczęła kolejny etap proekologicznego programu „Almette chroni łąki”. To już 4. rok działań w ramach wieloletniego programu CSRowego, który realizuje założenia strategii Sustainability Hochland Polska oraz Hochland Group i odpowiada na najważniejsze problemy polskiego środowiska określone przez naukowców i klimatologów. 

pokaż
„Nieźle zamieszaj w kuchni” – Śmietanka Łaciata w odświeżonej kampanii

Eksperymentuj, otwórz się na nietypowe smaki, gotuj odważnie i inspiruj innych – słowem: nieźle zamieszaj w kuchni! Mlekpol w najnowszej odsłonie kampanii śmietanek Łaciatych zachęca konsumentów do śmiałych, kulinarnych poszukiwań i dzielenia się ich efektami w sieci i w realu. 

 

pokaż
Kampania promocyjna serków Twój Smak – z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z początkiem kwietnia wystartowała miesięczna kampania telewizyjna serków Twój Smak z Piątnicy. Plansze sponsorskie promujące produkty pojawiają się przy emisjach programów kulinarnych i tematycznych oraz popularnych seriali TV.

pokaż
Pyszna Loteria Hochland!

8 kwietnia 2024 roku ruszyła Pyszna Loteria Hochland, w której do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród. Loteria idealnie wpisuje się w działania firmy związane z jubileuszem 30-lecia obecności produktów z logo Hochland na polskim rynku. Wielka ogólnopolska loteria to doskonały sposób na zachęcenie konsumentów do łapania pysznych chwil z serami Hochland. Obejmuje ona wszystkie produkty marki zakupione w czasie trwania zabawy, a jedna osoba może próbować swojego szczęścia wielokrotnie.

pokaż
Rusza Łaciata loteria na prostych zasadach

Kup mleko Łaciate i wygraj roczną wypłatę! Wystarczy zarejestrować kod z opakowania produktu, zachować dowód zakupu i czekać na najbliższe losowanie! Zwycięzcy mogą liczyć na 34 nagrody pieniężne, których pula wynosi ponad 300 tys. zł.

pokaż
Strona 1 z 19