Kampanie wszystkich: 357

Strona 1 z 18
Najlepsza feta tylko z Favitą! Wygraj atrakcyjne nagrody!

„Najlepsza feta tylko z Favitą!” to kreatywny konkurs dla wszystkich fanów najpopularniejszego na rynku sera sałatkowo-kanapkowego. By wziąć w nim udział, należy kupić jednorazowo minimum 2 opakowania sera Favita 270 g (w konkursie biorą udział sery Favita 12%, 16%, 18% tł. oraz bez laktozy w standardowych opakowaniach oraz opakowaniach z komunikacją konkursową) w dowolnym sklepie i zachować dowód zakupu. 

pokaż
„Nasze ulubione sery”. Ruszyła nowa kampania od Mlekpolu

Goudę pysznie się wcina, okrągłe plasterki Salami można jeść w kółko i wszędzie, a Złoty Mazur jest dobry – bo polski z natury. Nowa kampania wizerunkowa wiodącego polskiego producenta przetworów mlecznych pokazuje, za co kochamy sery od Mlekpolu – najchętniej wybierane sery żółte w Polsce.

pokaż
Lato ma smak! Od morza do Tatr!

„Lato ma smak! Od morza do Tatr” to akcja parasolowa marek Hochland i Almette, która potrwa od 8 lipca do 2 sierpnia. Składają się na nią zarówno działania sprzedażowe, w tym dedykowany dla sprzedaży detalicznej oraz gastronomii preselling w miejscowościach turystycznych, jak i skierowane do konsumenta – ogólnopolski konkurs, gadżety w ramach akcji buy&get czy event nad morzem.

pokaż
Dołatuj się z linią Łaciate Protein+! Rusza nowa kampania od Mlekpolu

Więcej mocy, więcej siły, więcej smaku! W nowej kampanii marketingowej mleczarnia Mlekpol (SM) udowadnia, że produkty wysokobiałkowe nie są tylko dla sportowców. Jogurty pitne i kefir z linii Łaciate Protein+ to bowiem pyszna, pożywna przekąska dla każdego. Bez względu na wiek i styl życia. 

pokaż
Maślanka Mrągowska. Tyle dobra!

Prosty skład, a w nim… tyle dobra dla Twojego dobra! Wapń, potas, fosfor, dobroczynne bakterie kwasu mlekowego, a do tego – pyszny smak prosto z serca Mazur. Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej z firmy Mlekpol (SM) przekona konsumentów, że warto włączyć ten produkt do swojej diety i pokaże, jak wykorzystać go w codziennej kuchni. 

pokaż
Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!

To hasło przewodnie najnowszej kampanii marketingowej mleczarni Mlekpol (SM). Łatwy do smarowania, zawsze gotowy do użycia, bogaty w smaku i w wygodnym opakowaniu – Mix Łaciaty to idealne rozwiązanie dla osób, które nie lubią czekać, aż masło rozpuści się na pieczywie. Wyjmujesz z lodówki, nakładasz, dodajesz ulubiony ser oraz warzywa i już – smaczny posiłek gotowy!

pokaż
Mlekpol zaprasza na… śniadanie po Mazursku

Malownicze jeziora, ciepły poranek i lekki wiatr – w takich okolicznościach przyrody mamy ochotę na proste, pyszne posiłki, których smak przywodzi wspomnienia z dzieciństwa. Tego lata marka Mazurski Smak zadba o to, aby zarówno mieszkańcy Mazur, jak i licznie odwiedzający ten region turyści, a także konsumenci w całej Polsce poznali, jak smakuje śniadanie po mazursku. 

pokaż
„Na każdą okazję” – rusza nowa kampania serków śmietankowych Łaciatych

Okazje do zjedzenia serka Łaciatego są różne. Zmienia się miejsce, towarzystwo, pora, apetyt, smak. Na szczęście serków Łaciatych jest tak dużo, że zawsze znajdziesz odpowiedni wariant i konsystencję! Nowa kampania od Mlekpolu udowadnia, że serki Łaciate są dobre na każdą okazję.

pokaż
Ta sama – gęsta, naturalna i pyszna – ale w nowej odsłonie

Wraz z odświeżeniem opakowań rusza kampania marketingowa śmietany Łaciatej. Szerokim działaniom promocyjnym marki towarzyszy zapowiedź smakowitych potraw, bo Łaciata, co wiadomo od dawna, to „Śmietana na 100%”, która pozwala przygotować wyjątkowe menu i „Procentuje pysznościami”.

pokaż
„Almette chroni łąki” 2024

Marka Almette rozpoczęła kolejny etap proekologicznego programu „Almette chroni łąki”. To już 4. rok działań w ramach wieloletniego programu CSRowego, który realizuje założenia strategii Sustainability Hochland Polska oraz Hochland Group i odpowiada na najważniejsze problemy polskiego środowiska określone przez naukowców i klimatologów. 

pokaż
„Nieźle zamieszaj w kuchni” – Śmietanka Łaciata w odświeżonej kampanii

Eksperymentuj, otwórz się na nietypowe smaki, gotuj odważnie i inspiruj innych – słowem: nieźle zamieszaj w kuchni! Mlekpol w najnowszej odsłonie kampanii śmietanek Łaciatych zachęca konsumentów do śmiałych, kulinarnych poszukiwań i dzielenia się ich efektami w sieci i w realu. 

 

pokaż
Kampania promocyjna serków Twój Smak – z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z początkiem kwietnia wystartowała miesięczna kampania telewizyjna serków Twój Smak z Piątnicy. Plansze sponsorskie promujące produkty pojawiają się przy emisjach programów kulinarnych i tematycznych oraz popularnych seriali TV.

pokaż
Pyszna Loteria Hochland!

8 kwietnia 2024 roku ruszyła Pyszna Loteria Hochland, w której do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród. Loteria idealnie wpisuje się w działania firmy związane z jubileuszem 30-lecia obecności produktów z logo Hochland na polskim rynku. Wielka ogólnopolska loteria to doskonały sposób na zachęcenie konsumentów do łapania pysznych chwil z serami Hochland. Obejmuje ona wszystkie produkty marki zakupione w czasie trwania zabawy, a jedna osoba może próbować swojego szczęścia wielokrotnie.

pokaż
Rusza Łaciata loteria na prostych zasadach

Kup mleko Łaciate i wygraj roczną wypłatę! Wystarczy zarejestrować kod z opakowania produktu, zachować dowód zakupu i czekać na najbliższe losowanie! Zwycięzcy mogą liczyć na 34 nagrody pieniężne, których pula wynosi ponad 300 tys. zł.

pokaż
Jak smakują Święta po Mazursku?

Gęsta śmietana, prawdziwe masło, świeże mleko i TEN jedyny twaróg, z którym sernik zawsze się udaje. Marka Mazurski Smak po raz kolejny zaprasza nas do przygotowywania wielkanocnych wypieków z produktami przywodzącymi na myśl tradycyjne święta. Hasłem „To się bierze z natury” zachęca konsumentów do wybrania autentycznych, polskich wyrobów mleczarskich, które gwarantują kulinarny sukces.   

 

pokaż
„Tradycyjnie od pokoleń” – produkty Rolmlecz z certyfikatem Jakość Tradycja

Tradycyjny skład, sprawdzona receptura, wieloletnie zaufanie konsumentów – oto cechy wyrobów spożywczych oznaczonych certyfikatem Jakość Tradycja. Obecnie trwa kampania informacyjno-promocyjna mleczarni Mlekpol (SM), której celem jest poszerzenie wiedzy konsumentów na temat zasad tegoż programu oraz walorów objętych nim produktów marki Rolmlecz.

pokaż
Rodzina tradycyjnych smaków

Mleczarnia Garwolin (OSM) rozpoczęła kampanię informacyjno-promocyjną pod hasłem „Rodzina tradycyjnych smaków” współfinansowaną ze środków Unii Europejskiej dla produktów wyróżnionych certyfikatem Jakość Tradycja. Spółdzielnia na przestrzeni ostatnich lat już trzeci raz otrzymała dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na działania promocyjno-reklamowe. Plan operacji ma bardzo szeroki zakres zaczynając od marketingu bezpośredniego, przez radio, telewizję, Internet, outdoor, prasę, pokazy, degustacje, publikacje, po targi zagraniczne.

pokaż
Proste Łaciate Zasady

Trwa digitalowa kampania mleka Łaciatego. Działania te są kontynuacją kampanii wizerunkowej „Łaciate Zasady”, która chwytliwymi hasłami zachęca konsumentów do życia we własnym rytmie. Tym razem marka skupia się na dotarciu do osób młodych, aktywnych i rodzin z dziećmi, pokazując, dlaczego warto pić mleko Łaciate i jak produkt ten odpowiada na ich różnorodne potrzeby. 

pokaż
Tradycyjnie ci się upiecze

Tuż przed świętami Wielkanocnymi Grupa Polmlek chce zachęcić do wypieków tradycyjnych serników. Hasło kampanii "Tradycyjnie ci się upiecze", podkreśla przekaz, który ma trafić do konsumentów – proponowane do świątecznych serników produkty są najwyższej jakości, wyprodukowane zgodnie z systemem Jakość Tradycja, a użyte do świątecznych wypieków gwarantują spektakularny efekt. 

pokaż
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”! Cleo ponownie w kampanii Almette

22 stycznia startuje tegoroczna kampania serków wiejskich Almette z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek, Cleo. Silne wsparcie reklamowe produktów obejmie obecność w telewizji, na portalach internetowych, w prasie handlowej oraz social mediach.

pokaż
Strona 1 z 18