Kampania „Nowy w rodzinie” odświeża tradycyjną kategorię produktową
Od tostów i dipów, przez fit obiady, po domowe serniki – twaróg jeszcze nigdy nie był tak często wykorzystywany we współczesnej kuchni! Na fali tej popularności spółdzielnia Mlekpol (SM) rozpoczęła intensywną kampanię „Nowy w rodzinie”, której celem jest zainspirowanie konsumentów do odkrywania tego tradycyjnego produktu na nowo. Kampania oparta jest na szerokiej komunikacji 360° i obejmuje: telewizję, digital, social media oraz aplikacje zakupowe.

W październiku na antenach telewizyjnych pojawią się brandbuildingowe spoty (BBS), a w listopadzie seria 15-sekundowych spotów prezentujących prawdziwych bohaterów – członków rodziny – którzy zaprezentują, jak w prosty i nowoczesny sposób wykorzystać twaróg Łaciaty: od śniadań i fit posiłków, po rodzinne desery. Samo hasło „Nowy w rodzinie" ma w tym kontekście podwójne znaczenie: odnosi się zarówno do nowości w portfolio – twarogu sernikowego, jak i samej kategorii produktowej, która w nowoczesnej odsłonie „powraca” na polskie stoły.
Zaplanowane działania zakładają kampanię display, aktywacje w mediach społecznościowych oraz współpracę z czołowymi influencerami kulinarnymi i lifestyle'owymi, w tym kontynuację współpracy z Martyną Chomacką, finalistką MasterChef Polska. W serwisie kulinarnym najlepszewkuchni.pl powstała także specjalna zakładka, w której można znaleźć mnóstwo ciekawych przepisów na potrawy przygotowywane z użyciem twarogów.
– Twarogi Łaciate powstają z najlepszego polskiego mleka, są pełne białka, mają prosty skład i smakują przepysznie – to zatem wpisująca się w kontekst rodzinności i domowych kulinarnych tradycji, a zarazem nowoczesna i podążająca za trendami propozycja – powiedziała Dorota Grabowska, dyrektor marketingu Mlekpol (SM) i dodaje: – Wzrost popularności tego produktu zawdzięczamy nie tylko silnej marce i zaufaniu konsumentów, ale także mediom społecznościowym i twórcom kulinarnym, którzy odkryli wszechstronność zastosowań twarogów, tworząc kreatywne przepisy na zdrowe, pełnowartościowe posiłki.
Obecnie twarogi Łaciate dostępne są w trzech wariantach dopasowanych do różnych potrzeb konsumentów: chudym – lekkim, z wysoką zawartością białka dla osób dbających o dietę, półtłustym – uniwersalnym wyborze rodzinnym na codzienne okazje oraz tłustym – kremowym i deserowym. Dodatkowo w ofercie pojawił się twaróg sernikowy 18% w wygodnym wiaderku.
Kampania jest realizowana przez: agencję Los Mejores (strategia, kreacja i digital media), dom produkcyjny DoReMiFilm (produkcja spotów TV) oraz One House (planowanie i zakup mediów telewizyjnych). Po stronie Mlekpol (SM) nad jej przebiegiem czuwa Sylwia Sakowicz, manager marki Łaciate w kategorii twarogów.

