Prezentacje firm wszystkich: 49

Strona 1 z 3
Torpol – Podsumowanie 2022

Zmiana wizerunku i strategii marketingowej firmy, efektywna misja gospodarcza, kolejne rynki zbytu i nowe kontrakty, czyli rozwój na arenie międzynarodowej. Rok 2022 w Torpol upłynął pod hasłem Internacjolizcja – mówi Dariusz Lipski, Prezes Zarządu firmy Torpol.

Projekt Internacjonalizacji to okres wielkich zmian w firmie. Polegały one na dostosowaniu nowoczesnego zakładu do innowacyjnego systemu informatycznego ERP klasy MES, wdrożeniu najlepszych systemów jakości, transformacji wizerunkowej marki i podejmowaniu działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.

pokaż
Dlaczego przemysł mleczarski coraz chętniej inwestuje w kogenerację?

Coraz więcej zakładów w Polsce wybiera świadomie kogenerację bądź trigenerację. Oszczędność energii, redukcja kosztów za energię elektryczną, której ceny windują w górę, niskoemisyjne źródła energii, to jedne z wielu powodów, które przekonują coraz większe grono do inwestowania.

O zastosowaniu trigeneracji w przemyśle mleczarskim rozmawialiśmy z Ryszardem Piziorem – Prezesem Zarządu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej we Włoszczowie.

pokaż
MonoFlow (re) – ekologiczna alternatywa dla opakowań w branży serowarskiej

Firma Schur Flexibles przygotowała innowacyjne rozwiązanie dla opakowań typu flowpack. Są one przeznaczone do pakowania różnego typu serów. Opakowania są wykonane z laminatów mono – czyli tylko z folii polipropylenowej lub polietylenowej. 

Nowe rozwiązania spełniają najbardziej rygorystyczne normy dotyczące recyklingu i z powodzeniem można nimi zastąpić dotychczasowe wielomateriałowe opakowania od dawna funkcjonujące na rynku. Nowa linia laminatów nadających się do recyklingu nosi nazwę MonoFlow (re).

pokaż
Schur Flexibles – MonoFlow (re) – ekologiczna alternatywa dla opakowań w branży serowarskiej

Firma Schur Flexibles przygotowała innowacyjne rozwiązanie dla opakowań typu flowpack. Są one przeznaczone do pakowania różnego typu serów. Opakowania są wykonane z laminatów mono – czyli tylko z folii polipropylenowej lub polietylenowej. 

Nowe rozwiązania spełniają najbardziej rygorystyczne normy dotyczące recyklingu i z powodzeniem można nimi zastąpić dotychczasowe wielomateriałowe opakowania od dawna funkcjonujące na rynku. Nowa linia laminatów nadających się do recyklingu nosi nazwę MonoFlow (re). 

pokaż
Fundacja ProKarton: Piktogramy na kartonach ułatwią konsumentom segregację

Fundacja ProKarton przygotowała projekt oznaczenia na opakowania kartonowe do płynnej żywności, które ułatwi konsumentom ich poprawną segregację – do żółtego pojemnika. Producenci, wprowadzający na rynek produkty w kartonach, takie jak mleko i produkty mleczne, mogą je wykorzystać na swoich opakowaniach całkowicie bezpłatnie. 

Konsumenci coraz częściej oczekują od firm i marek, aby produkt spożywczy, w tym jego opakowanie, miał jak najmniejszy negatywny wpływ na środowisko. Według badania „Sustainable brands & retail” aż 91% Polek i Polaków wskazało, że działania firm na rzecz zrównoważonego rozwoju (m.in. recykling) są dla nich ważne.

pokaż
© torpol
TORPOL z certyfikatem BRCGS!
© torpol

Z nieukrywaną radością dzielimy się informacją, że spółka TORPOL spełnia kryteria światowego standardu bezpieczeństwa produktu i jakości BRCGS. Długoterminowe działania firmy skoncentrowane są na dążeniach do zrównoważonych i przyjaznych dla środowiska opakowań, produkowanych zgodnie z przepisami i rekomendacjami.

Nasza praca to nasza pasja, rzetelność oraz nieustanne podsycanie ducha innowacyjności.

W rok 2022 wchodzimy nie tylko z ciekawymi nowościami oferty handlowej spółki czy informacją o uzyskaniu międzynarodowego certyfikatu BRCGS ale również zaproszeniem do odwiedzenia nowoczesnej fabryki opakowań, zlokalizowanej na terenie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Szczuczynie. Stworzyliśmy tu miejsce o podwyższonych standardach bezpieczeństwa.

pokaż
Sealed Air: Pakowanie próżniowe serów na maszynie bez komory próżniowej

Sealed Air opracował i opatentował nowatorski, bezobsługowy system do pakowania serów CRYOVAC® SVS45. Jest to automatyczny system do pakowania z ciągłym przepływem produktu, w którym próżnia uzyskiwana jest dzięki efektowi różnicy ciśnień bez konieczności stosowania komory próżniowej. Głównym celem tego przedsięwzięcia była chęć zoptymalizowania procesu pakowania oraz zachowania jakości sera w zakładach mleczarskich.

Unikalny system próżni

Technologia zastosowana w SVS45 marki CRYOVAC® jest nowatorska i unikatowa na rynku. Wykorzystano tu miękką próżnię, a powietrze jest całkowicie usuwane z opakowania w sposób nie naruszający struktury sera. Dzięki temu zachowana jest jakość, smak i wygląd sera. Dodatkowo opakowania sera trafiające na półki sklepowe mają atrakcyjniejszy wygląd. Wszystko to udało się osiągnąć bez stosowania komory próżniowej, która w wielu przypadkach nie jest najlepszym rozwiązaniem do pakowania delikatnych produktów, takich jak ser, gdyż może negatywnie wpływać na jego strukturę, wygląd i smak.

pokaż
SIG prezentuje technologię nowej generacji do napełniania żywności i napojów

SIG NEO to techniczne arcydzieło – aseptyczny system nalewania produktów debiutujący z innowacyjnym rodzinnym opakowaniem combivita. SIG NEO jest centralnym elementem platformy nowej generacji firmy SIG i najszybszą na świecie maszyną napełniającą dla rodzinnych opakowań kartonowych z wydajnością do 18 000 szt. na godzinę. SIG NEO ma najlepsze w swojej klasie wskaźniki sterylności i zredukowane zużycie mediów i materiałów eksploatacyjnych – wszystko to przyczynia się do obniżenia całkowitego kosztu posiadania i o 25% niższego śladu węglowego w porównaniu z urządzeniami poprzedniej generacji.

Najnowsza innowacja firmy SIG w zakresie technologii napełniania stawia na pierwszym planie przyszłe potrzeby producentów żywności i napojów, optymalizując wydajność i pomagając zminimalizować koszty.

pokaż
MonoFlowre – ekologiczna alternatywa dla opakowań w branży serowarskiej

Firma Schur Flexibles przygotowała innowacyjne rozwiązanie dla opakowań typu flowpack. Są one przeznaczone do pakowania różnego typu serów. Opakowania są wykonane z laminatów mono – czyli tylko z folii polipropylenowej lub polietylenowej.

Nowe rozwiązania spełniają najbardziej rygorystyczne normy dotyczące recyklingu i z powodzeniem można nimi zastąpić dotychczasowe wielomateriałowe opakowania od dawna funkcjonujące na rynku. Nowa linia laminatów nadających się do recyklingu nosi nazwę MonoFlowre.

pokaż
SIG: Dlaczego szybkość i elastyczność są ważniejsze niż kiedykolwiek dla branży spożywczej

COVID-19 zwiększa popyt na zdrowe, zrównoważone produkty w różnych przedziałach cenowych, jednocześnie przyspieszając falę nowych przepisów. W związku z tym branża napojowa stoi przed okresem bezprecedensowych wyzwań i rosnących regulacji. Potrzebne są elastyczne systemy i technologie napełniania, które pomogą firmom z FMCG sprostać każdemu nowemu zapotrzebowaniu – szybko i łatwo, bez kompromisów w zakresie dużej wydajności produkcyjnej oraz elastyczności zastosowanych rozwiązań opakowaniowych.

Jak podnieść walory zdrowotne produktu?

Jednym z wyników badania COVID-19 jest fakt, że konsumenci są bardziej świadomi zdrowia, higieny i potrzeby wzmacniania odporności. Poszukują nowych napojów funkcjonalnych, bogatych w składniki odżywcze, o udowodnionych korzyściach zdrowotnych. W tak zmieniających się warunkach rynkowych producenci jeszcze bardziej odczuwają presję czasu i poszukują nowych rozwiązań.

pokaż
SIG: Dlaczego szybkość i elastyczność są ważniejsze niż kiedykolwiek dla branży spożywczej

COVID-19 zwiększa popyt na zdrowe, zrównoważone produkty w różnych przedziałach cenowych, jednocześnie przyspieszając falę nowych przepisów. W związku z tym branża napojowa stoi przed okresem bezprecedensowych wyzwań i rosnących regulacji. Potrzebne są elastyczne systemy i technologie napełniania, które pomogą firmom z FMCG sprostać każdemu nowemu zapotrzebowaniu – szybko i łatwo, bez kompromisów w zakresie dużej wydajności produkcyjnej oraz elastyczności zastosowanych rozwiązań opakowaniowych.

Jak podnieść walory zdrowotne produktu?

Jednym z wyników badania COVID-19 jest fakt, że konsumenci są bardziej świadomi zdrowia, higieny i potrzeby wzmacniania odporności. Poszukują nowych napojów funkcjonalnych, bogatych w składniki odżywcze, o udowodnionych korzyściach zdrowotnych. W tak zmieniających się warunkach rynkowych producenci jeszcze bardziej odczuwają presję czasu i poszukują nowych rozwiązań.

pokaż
20 lat wspólnego doświadczenia na polskim rynku mleczarskim

Ampack GmbH, spółka grupy Syntegon i B. Kołakowski Sp. z o.o., jej agent, świętują jubileusz pomyślnej współpracy

Relacje biznesowe, które trwają dziesiątki lat, są zbudowane na zaufaniu i otwartej komunikacji. Te zasady przyczyniły się do dużego sukcesu firmy Ampack, spółki należącej do grupy Syntegon oraz jej agenta, firmy B. Kołakowski Sp z o.o. W trakcie 20-letniej współpracy na polskim rynku sprzedano ponad 36 maszyn. Bogdan Kołakowski, założyciel Spółki B. Kołakowski, cały czas pamięta początkowe lata współpracy: „Założyłem firmę w 1990 r., a współpracę z Ampackiem rozpocząłem w 2001 r. Na początku moja firma była działalnością jednoosobową, ale w trakcie jej trwania dołączyli do niej moi dwaj synowie, Michał i Paweł, zajmujący się rosnącym gronem klientów. Obecnie utrzymujemy kontakt z 177 producentami z branży mleczarskiej na terenie całej Polski, zapewniając obecność Ampacka na jednym z największych rynków mleczarskich w Europie”.

pokaż
Czas na cheddar! Myślisz ser, mówisz Tetra Pak

Cheddar jest jednym z najbardziej popularnych serów na świecie. Przy CAGR na poziomie ok. 4% rocznie to najchętniej wybierany przez konsumentów ser dojrzewający.

Dzięki swojej różnorodności i ciekawej charakterystyce cheddar wykorzystywany jest na wiele sposobów. Obecny jest w segmencie HoReCa, przy produkcji przekąsek oraz w gastronomi. Jego popularność wynika m.in. z doskonałych właściwości użytkowych, takich jak: porcjowanie, tarkowanie i krojenie, ale również z niezwykłych walorów organoleptycznych. Kontrolując odpowiednio proces technologiczny oraz parametry dojrzewania uzyskujemy produkt o różnej zawartości wody, teksturze i finalnie - smaku. Od odmian łagodnych, po bardzo dojrzałe, kruche i aromatyczne.

pokaż
Tetra Pak: Optymalizacja produkcji serka wiejskiego

Serek wiejski, znany również jako cottage cheese, jest chętnie wybieranym produktem nie tylko ze względu na swoje walory smakowe, ale przede wszystkim wartości odżywcze. Wywodzący się ze Stanów Zjednoczonych zyskał ogromną popularność na całym Świecie, natomiast Polska, na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, stała się jednym ze światowych liderów w produkcji tego świeżego serka.

Spożycie serka wiejskiego niezmiennie rośnie, ponieważ produkt ten doskonale wpisuje się w aktualne trendy konsumenckie. Ze względu na wysoką zawartość białka i wapnia oraz niską zawartością tłuszczu i węglowodanów jest odbierany jako element zdrowej diety. Ponadto pakowany jest w porcje pozwalające na wygodne spożywanie produktu zarówno w domu, jak i na zewnątrz, dzięki czemu towarzyszy różnym posiłkom o każdej porze dnia

pokaż
Shur Flexibles – MonoFlow(re) – ekologiczna alternatywa dla opakowań w branży serowarskiej

Firma Schur Flexibles przygotowała innowacyjne rozwiązanie dla opakowań typu flowpack. Są one przeznaczone do pakowania różnego typu serów. Opakowania są wykonane z laminatów mono – czyli tylko z folii polipropylenowej lub polietylenowej.

Nowe rozwiązania spełniają najbardziej rygorystyczne normy dotyczące recyklingu i z powodzeniem można nimi zastąpić dotychczasowe wielomateriałowe opakowania od dawna funkcjonujące na rynku. Nowa linia laminatów nadających się do recyklingu nosi nazwę MonoFlow(re).

pokaż
Shur Flexibles – MonoFlow(re) – ekologiczna alternatywa dla opakowań w branży serowarskiej

Firma Schur Flexibles przygotowała innowacyjne rozwiązanie dla opakowań typu flowpack. Są one przeznaczone do pakowania różnego typu serów. Opakowania są wykonane z laminatów mono – czyli tylko z folii polipropylenowej lub polietylenowej.

Nowe rozwiązania spełniają najbardziej rygorystyczne normy dotyczące recyklingu i z powodzeniem można nimi zastąpić dotychczasowe wielomateriałowe opakowania od dawna funkcjonujące na rynku. Nowa linia laminatów nadających się do recyklingu nosi nazwę MonoFlow(re).

pokaż
© sealed air
Sealed Air: Folie termoformowalne zdatne do recyklingu – kolejny krok Sealed Air w kierunku gospodarki obiegowej
© sealed air

Sealed Air regularnie wprowadza na rynek nowe opakowania do żywności, które nadają się do recyklingu i pomagają producentom żywności ograniczać ich ślad środowiskowy.

Po foliach górnych typu skin i workach termokurczliwych teraz pora na folie termoformowalne.

Folie górne i dolne TM-Ply marki CRYOVAC® należącej do Sealed Air wytwarzane są z polietylenu, który nadaje się do mechanicznego recyklingu. Folie zostały dokładnie przetestowane zgodnie z protokołami Association of Plastics Recyclers (APR) and Plastics Recyclers Europe (PRE) i uzyskały klasyfikację RIC4.

Maciej Gierszewski, Business Development Manager z Sealed Air wyjaśnia: nowa formuła folii TM-Ply nie wpłynęła na ich parametry i efektywność działania. Folie pozostały mocne i odporne na rozdarcia, są bardzo elastyczne i podatne na formowanie oraz dają mocny, niezawodny zgrzew. Te właściwości oraz zdolność do recyklingu sprawiają, że folie TM-Ply przyczyniają się do zmniejszania marnowania żywności i wpisują się w cykl gospodarki o zamkniętym obiegu.

pokaż
© sealed air
Sealed Air: Folie termoformowalne zdatne do recyklingu – kolejny krok Sealed Air w kierunku gospodarki obiegowej
© sealed air

Sealed Air regularnie wprowadza na rynek nowe opakowania do żywności, które nadają się do recyklingu i pomagają producentom żywności ograniczać ich ślad środowiskowy.

Po foliach górnych typu skin i workach termokurczliwych teraz pora na folie termoformowalne.

Folie górne i dolne TM-Ply marki CRYOVAC® należącej do Sealed Air wytwarzane są z polietylenu, który nadaje się do mechanicznego recyklingu. Folie zostały dokładnie przetestowane zgodnie z protokołami Association of Plastics Recyclers (APR) and Plastics Recyclers Europe (PRE) i uzyskały klasyfikację RIC4.

Maciej Gierszewski, Business Development Manager z Sealed Air wyjaśnia: nowa formuła folii TM-Ply nie wpłynęła na ich parametry i efektywność działania. Folie pozostały mocne i odporne na rozdarcia, są bardzo elastyczne i podatne na formowanie oraz dają mocny, niezawodny zgrzew. Te właściwości oraz zdolność do recyklingu sprawiają, że folie TM-Ply przyczyniają się do zmniejszania marnowania żywności i wpisują się w cykl gospodarki o zamkniętym obiegu.

pokaż
© sealed air
Sealed Air: Jak opakowania wspierają handel artykułami spożywczymi przez internet?
© sealed air

Z badań przeprowadzonych przez Kantar Retail dla Sealed Air wynika, że 76% kupujących twierdzi, że opakowanie pozytywnie wpływa na ich postrzeganie supermarketu online, podczas gdy 70% uznaje za mało prawdopodobne, aby kupiło ponownie od tej samej firmy po złych doświadczeniach z wysyłką. Czynniki te mogą zyskać większy wpływ, ponieważ rynek e-commerce produktów żywnościowych nadal rośnie i staje się bardziej konkurencyjny.

Maciej Gierszewski, Business Development Manager w Sealed Air przygląda się kluczowej roli, jaką odgrywa strategia dotycząca opakowań żywności w handlu online.

 

Moment prawdy, czyli unboxing

We współpracy z branżą spożywczą – producentami i sprzedawcami – Sealed Air wyodrębnił 4 kluczowe wskaźniki, które sprawiają, że moment otwarcia dostarczonego towaru daje zadowolonego i lojalnego klienta. Są to: wygląd i świeżość produktu, data przydatności do spożycia, łatwość otwierania i przechowywania, widoczna dbałość o środowisko czyli brak nadmiernego opakowania

pokaż
Sealed Air: Jak opakowania wspierają handel artykułami spożywczymi przez internet?

Z badań przeprowadzonych przez Kantar Retail dla Sealed Air wynika, że 76% kupujących twierdzi, że opakowanie pozytywnie wpływa na ich postrzeganie supermarketu online, podczas gdy 70% uznaje za mało prawdopodobne, aby kupiło ponownie od tej samej firmy po złych doświadczeniach z wysyłką. Czynniki te mogą zyskać większy wpływ, ponieważ rynek e-commerce produktów żywnościowych nadal rośnie i staje się bardziej konkurencyjny.

Maciej Gierszewski, Business Development Manager w Sealed Air przygląda się kluczowej roli, jaką odgrywa strategia dotycząca opakowań żywności w handlu online.

pokaż
Strona 1 z 3