Torpol – Podsumowanie 2022

artykuł sponsorowany

Torpol logoZmiana wizerunku i strategii marketingowej firmy, efektywna misja gospodarcza, kolejne rynki zbytu i nowe kontrakty, czyli rozwój na arenie międzynarodowej. Rok 2022 w Torpol upłynął pod hasłem Internacjonalizacja – mówi Dariusz Lipski, Prezes Zarządu firmy Torpol.

 

 

Projekt Internacjonalizacji to okres wielkich zmian w firmie. Polegały one na dostosowaniu nowoczesnego zakładu do innowacyjnego systemu informatycznego ERP klasy MES, wdrożeniu najlepszych systemów jakości, transformacji wizerunkowej marki i podejmowaniu działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Dzięki misjom gospodarczym do Francji, Holandii i Austrii firma poszerzyła kontakty handlowe oraz poznała tamtejsze kultury biznesowe. Firma Torpol wzięła udział w wydarzeniach branżowych m.in. w Vakbeurs Foodspecialiteiten 2022 – największych targach świeżej żywności w Holandii oraz SIAL Paris 2022 – targach specjalizujących się w branży przetwórstwa spożywczego we Francji. Targi były świetną okazją do zaprezentowania oferty potencjalnym klientom oraz spotkaniu osób, które opakowania Torpol już znają. Innymi słowy, firma nabrała wiatru w  żagle.

Warto tutaj wspomnieć, że już Torpol współpracuje z największymi mleczarniami w Polsce. Posiada wielu kontrahentów z takich państw jak: Litwa, Niemcy, Czechy, Słowacja czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Stałym i nowym klientom oferuje worki papierowe klasy premium. Podkreślenia wymaga fakt, iż należy do nielicznego grona przedsiębiorstw w Polsce, które posiada certyfikat BRCGS – we wrześniu 2022 roku pozytywnie przeszła niezapowiedziany audyt i uzyskała najwyższą ocenę AA+.

Dariusz Lipski - Prezes Zarządu TORPOL
© torpol

Kolejnym krokiem milowym w obszarze rozwoju firmy Torpol był rebranding i przeprowadzenie rewolucji marketingowej. Firma pożegnała zasłużone logo, a na jego miejsce powstało nowe – odważne, eleganckie, odzwierciedlające filozofię, która polega na tworzeniu Opakowań na miarę z naciskiem na dbałość o klienta i jego potrzeby.

Ponadto, firma Torpol miała zaszczyt uczestniczyć w I Ogólnopolskim Forum Partnerów Biznesowych marki Mlekovita, podczas którego Prezes Dariusz Sapiński wręczył statuetkę Wzorowy Partner w Biznesie. Z kolei na XXXI Forum Ekonomicznym w Karpaczu, Dyrektor Handlu i Rozwoju Pani Monika Lipska wystąpiła jako prelegent i wzięła udział w debatach dot. kryzysu gospodarczego oraz kryzysu migracyjnego. Przedstawiła problemy branży opakowaniowej – jak w praktyce niszczy się łańcuchy dostaw, jak trudno pozyskać surowiec, jak z dnia na dzień zmieniają się ceny. Dodatkowo Torpol uczestniczył w I Podlaskim Forum Ekonomicznym 2022, poświęconemu głównie Polsce Wschodniej i jej rozwojowi. W firmie coraz bardziej docenia się tego typu wydarzenia. Są świetną okazją do budowania relacji z inspirującymi ludźmi oraz umożliwiają kreowanie własnej opinii na podstawie zdobytej wiedzy, wymiany przekonań i doświadczeń.

 Z pewnością rok 2022 był trudny. Wojna za wschodnią granicą, kryzys surowcowy, wciąż odczuwalne skutki pandemii, nadal rosnąca inflacja, zachwiane/przerwane łańcuchy dostaw oraz rosnące ceny energii i gazu, to wszystko pogłębia kryzys na rynkach gospodarczych. Tutaj pojawia się pytanie – Czy w świecie pełnym negatywnych zjawisk, przedsiębiorstwa mają szansę na odnoszenie sukcesów? Zdaniem firmy Torpol tak, choć to na pewno nie lada wyzwanie. Mimo nieoczekiwanych zdarzeń, które dyktują warunki, zrealizowaliśmy wiele założonych sobie celów. Działalność i sukcesy firmy są dowodem na to, że dobry zespół i ciężka praca, umiejętność przekształcenia wyzwania w postęp to klucz do rozwoju – dodaje Dariusz Lipski, Prezes Zarządu firmy Torpol

W 2023 firma Torpol pragnie zapewnić ciągłość procesów biznesowych i projektów, przekierować działania w kolejne rejony. Trudne realia, w których przyszło funkcjonować nie przeszkodzą w tworzeniu produktów wysokiej klasy. W myśl zasady wspólnych korzyści, firma nadal pragnie dbać o klientów oraz pozostałych interesariuszy.

Powiązane artykuły