Kampania „Dołatuj się” w 2025 z jeszcze szerszym zasięgiem!


Marka Łaciaty Protein+, należąca do Mlekpol (SM), kontynuuje dynamiczną ekspansję na rynku produktów wysokobiałkowych. Kampania „Dołatuj się!” w 2025 r. wkracza na nowe pola komunikacji, docierając do jeszcze szerszego grona odbiorców. Po zeszłorocznym wdrożeniu firma rozwija swoje aktywności w digitalu i telewizji, jednocześnie poszerzając zasięg o OOH, esport oraz sponsoring sportowy. Kampania rusza 1.04.2025 i potrwa do 11.2025.
Jeszcze większy zasięg i nowe kanały komunikacji
Po zeszłorocznym sukcesie komunikacyjnym Łaciaty Protein + wraca z nową kampanią, jeszcze mocniej zaznaczając swoją obecność w kluczowych kanałach. Marka ponownie inwestuje w telewizję, digital i social media (YouTube, TikTok, Spotify, Meta), a także rozszerza działania OOH, koncentrując się na strategicznych lokalizacjach – w pobliżu siłowni, uczelni i biurowców, gdzie dociera do aktywnych konsumentów.
Strategicznie zaplanowane emisje spotów 15” oraz sponsoring TV pojawią się w kluczowych momentach roku, takich jak wiosenne przebudzenie przed majówką oraz sezon wakacyjny, kiedy rośnie zainteresowanie produktami on-the-go.
To jednak dopiero początek! Łaciaty Protein + wkracza w świat esportu i gamingu, rozpoczynając współpracę ze znanymi drużynami. Marka wesprze także wydarzenia sportowe premium, podkreślając swoje naturalne skojarzenie ze zdrowym stylem życia i aktywnością fizyczną. Dodatkowo, kampanię wzmocni influencer marketing, angażując twórców z obszarów fitness, lifestyle i parentingu, którzy zwiększą zaangażowanie i autentyczność komunikacji.
Nowości produktowe w 2025 roku
Kampania „Dołatuj się!” to nie tylko intensywna komunikacja, ale również rozszerzenie oferty produktowej. Po wprowadzeniu mleka wysokobiałkowego (z laktozą i bez laktozy) w 2024 r., marka podążając za potrzebami konsumentów wprowadza serki wysokobiałkowe zawierające 16 g białka w opakowaniu w dwóch wariantach: naturalny oraz z cebulą i szczypiorkiem. Co najważniejsze to jeszcze nie koniec niespodzianek w tym roku!
– Marka Łaciaty Protein + dynamicznie się rozwija, a my chcemy, aby była obecna w codziennym życiu naszych konsumentów. Inwestujemy w nowoczesne formy komunikacji, które podkreślają apetyczność i funkcjonalność naszych produktów. Kampania 2025 to jeszcze większy zasięg i precyzyjne dotarcie do odbiorców – zarówno w przestrzeni miejskiej, digitalowej, jak i w świecie esportu i sportu – powiedziała Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu Mlekpol (SM).
Za realizację kampanii „Dołatuj się” ze strony Mlekpol (SM) odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka, brand manager marki. Wizerunek Łaciaty Protein + w segmencie wysokobiałkowych produktów mlecznych konsekwentnie rozwija agencja Global SM kontynuująca działania 360, w tym opracowanie strategii. Za zakup mediów, kolejny rok odpowiada Publicis Connect.