1. Kampanie
  2. Mlekpol (SM)

Mlekpol (SM) wszystkich: 52

Strona 1 z 3
„Nasze ulubione sery”. Ruszyła nowa kampania od Mlekpolu

Goudę pysznie się wcina, okrągłe plasterki Salami można jeść w kółko i wszędzie, a Złoty Mazur jest dobry – bo polski z natury. Nowa kampania wizerunkowa wiodącego polskiego producenta przetworów mlecznych pokazuje, za co kochamy sery od Mlekpolu – najchętniej wybierane sery żółte w Polsce.

pokaż
Dołatuj się z linią Łaciate Protein+! Rusza nowa kampania od Mlekpolu

Więcej mocy, więcej siły, więcej smaku! W nowej kampanii marketingowej mleczarnia Mlekpol (SM) udowadnia, że produkty wysokobiałkowe nie są tylko dla sportowców. Jogurty pitne i kefir z linii Łaciate Protein+ to bowiem pyszna, pożywna przekąska dla każdego. Bez względu na wiek i styl życia. 

pokaż
Maślanka Mrągowska. Tyle dobra!

Prosty skład, a w nim… tyle dobra dla Twojego dobra! Wapń, potas, fosfor, dobroczynne bakterie kwasu mlekowego, a do tego – pyszny smak prosto z serca Mazur. Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej z firmy Mlekpol (SM) przekona konsumentów, że warto włączyć ten produkt do swojej diety i pokaże, jak wykorzystać go w codziennej kuchni. 

pokaż
Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!

To hasło przewodnie najnowszej kampanii marketingowej mleczarni Mlekpol (SM). Łatwy do smarowania, zawsze gotowy do użycia, bogaty w smaku i w wygodnym opakowaniu – Mix Łaciaty to idealne rozwiązanie dla osób, które nie lubią czekać, aż masło rozpuści się na pieczywie. Wyjmujesz z lodówki, nakładasz, dodajesz ulubiony ser oraz warzywa i już – smaczny posiłek gotowy!

pokaż
Mlekpol zaprasza na… śniadanie po Mazursku

Malownicze jeziora, ciepły poranek i lekki wiatr – w takich okolicznościach przyrody mamy ochotę na proste, pyszne posiłki, których smak przywodzi wspomnienia z dzieciństwa. Tego lata marka Mazurski Smak zadba o to, aby zarówno mieszkańcy Mazur, jak i licznie odwiedzający ten region turyści, a także konsumenci w całej Polsce poznali, jak smakuje śniadanie po mazursku. 

pokaż
„Na każdą okazję” – rusza nowa kampania serków śmietankowych Łaciatych

Okazje do zjedzenia serka Łaciatego są różne. Zmienia się miejsce, towarzystwo, pora, apetyt, smak. Na szczęście serków Łaciatych jest tak dużo, że zawsze znajdziesz odpowiedni wariant i konsystencję! Nowa kampania od Mlekpolu udowadnia, że serki Łaciate są dobre na każdą okazję.

pokaż
Ta sama – gęsta, naturalna i pyszna – ale w nowej odsłonie

Wraz z odświeżeniem opakowań rusza kampania marketingowa śmietany Łaciatej. Szerokim działaniom promocyjnym marki towarzyszy zapowiedź smakowitych potraw, bo Łaciata, co wiadomo od dawna, to „Śmietana na 100%”, która pozwala przygotować wyjątkowe menu i „Procentuje pysznościami”.

pokaż
„Nieźle zamieszaj w kuchni” – Śmietanka Łaciata w odświeżonej kampanii

Eksperymentuj, otwórz się na nietypowe smaki, gotuj odważnie i inspiruj innych – słowem: nieźle zamieszaj w kuchni! Mlekpol w najnowszej odsłonie kampanii śmietanek Łaciatych zachęca konsumentów do śmiałych, kulinarnych poszukiwań i dzielenia się ich efektami w sieci i w realu. 

 

pokaż
Rusza Łaciata loteria na prostych zasadach

Kup mleko Łaciate i wygraj roczną wypłatę! Wystarczy zarejestrować kod z opakowania produktu, zachować dowód zakupu i czekać na najbliższe losowanie! Zwycięzcy mogą liczyć na 34 nagrody pieniężne, których pula wynosi ponad 300 tys. zł.

pokaż
Jak smakują Święta po Mazursku?

Gęsta śmietana, prawdziwe masło, świeże mleko i TEN jedyny twaróg, z którym sernik zawsze się udaje. Marka Mazurski Smak po raz kolejny zaprasza nas do przygotowywania wielkanocnych wypieków z produktami przywodzącymi na myśl tradycyjne święta. Hasłem „To się bierze z natury” zachęca konsumentów do wybrania autentycznych, polskich wyrobów mleczarskich, które gwarantują kulinarny sukces.   

 

pokaż
„Tradycyjnie od pokoleń” – produkty Rolmlecz z certyfikatem Jakość Tradycja

Tradycyjny skład, sprawdzona receptura, wieloletnie zaufanie konsumentów – oto cechy wyrobów spożywczych oznaczonych certyfikatem Jakość Tradycja. Obecnie trwa kampania informacyjno-promocyjna mleczarni Mlekpol (SM), której celem jest poszerzenie wiedzy konsumentów na temat zasad tegoż programu oraz walorów objętych nim produktów marki Rolmlecz.

pokaż
Proste Łaciate Zasady

Trwa digitalowa kampania mleka Łaciatego. Działania te są kontynuacją kampanii wizerunkowej „Łaciate Zasady”, która chwytliwymi hasłami zachęca konsumentów do życia we własnym rytmie. Tym razem marka skupia się na dotarciu do osób młodych, aktywnych i rodzin z dziećmi, pokazując, dlaczego warto pić mleko Łaciate i jak produkt ten odpowiada na ich różnorodne potrzeby. 

pokaż
Ruszyła loteria serków Łaciatych „Z Łaciatym wygrywasz to, co ważne w kuchni” 

W ramach nowej kampanii serków śmietankowych Łaciatych wystartowała loteria pod hasłem: „Z Łaciatym wygrywasz to, co ważne w kuchni”. Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody pieniężne oraz vouchery na zakup sprzętu AGD. 

Z początkiem maja na rynku pojawiły się nowe, loteryjne opakowania serków śmietankowych Łaciatych, jednak w grze udział będzie mógł wziąć każdy, kto zakupi dowolny wariant smakowy z tej kategorii.

pokaż
„Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!” – rusza nowa kampania edukacyjna Mlekpolu

Mlekpol (SM), właściciel marki Łaciate, wystartował z ekologiczną kampanią pod nazwą „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. To przedsięwzięcie edukacyjne, które ma na celu promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek o pojemności 500 ml. Kampania w lekki i humorystyczny sposób przekazuje istotne informacje na temat korzyści wynikających ze stosowania tych innowacyjnych rozwiązań.

pokaż
„Wszyscy lubią masło Łaciate” – świąteczna odsłona kampanii

Masło to produkt, którego nie może zabraknąć na liście świątecznych zakupów – a że wszyscy lubią masło Łaciate – wybór przy sklepowej półce jest tylko jeden. W najnowszej odsłonie kampanii Mlekpol (SM) inspiruje konsumentów do przygotowywania tradycyjnych, gwiazdkowych potraw i pokazuje, jak wszechstronne zastosowanie w kuchni ma masło Łaciate.

pokaż
Święta po Mazursku – nowa odsłona kampanii marki Mazurski Smak

Sernik czy piernik? Ten przedświąteczny dylemat już wkrótce – w najnowszej odsłonie kampanii Mazurskiego Smaku – rozwiążą popularni twórcy kulinarni. Hasło „Święta po Mazursku” będzie towarzyszyć konsumentom przez cały okres przygotowań do Bożego Narodzenia, zachęcając ich do wyboru produktów mlecznych Mlekpolu – idealnych do domowych wypieków. 

pokaż
Marka Mazurski Smak zachęca do posmakowania Wielkanocy po mazursku

Od 6 marca 2023 roku marka Mazurski Smak promowana jest w nowej odsłonie kampanii pod dobrze znanym hasłem „To się bierze z natury”. Pierwszy etap działań marketingowych przypada na okres poprzedzający Wielkanoc, w którym kupujący poszukują znanych i sprawdzonych produktów, by przygotować potrawy oraz wypieki na świąteczny stół.

Komunikacja Mazurskiego Smaku, dzięki charakterystycznym akwarelowym kreacjom, sprawi, że Wielkanocy po mazursku – na łonie natury i z tradycyjnym ciastami takimi jak mazurek czy babka – posmakuje aż 5 milionów konsumentów.

pokaż
Śmietana na 100%

Kolejna odsłona kampanii mleczarni Mlekpol (SM) „Śmietana na 100%” zachęca konsumentów do kulinarnego wykorzystywania produktów z tej kategorii zarówno w domu, jak i w plenerze. Koncepcja kampanii stanowi kontynuację idei „Śmietana na 100%”, podkreślającej, że Łaciata jest w 100% naturalna, w 100% gęsta i w 100% tradycyjna. W ramach aktywacji powstał spot promujący drugi cykl filmów Łaciatej Akademii, która nadal inspiruje oraz edukuje konsumentów kulinarnie, prezentując sposoby zastosowania śmietany w kuchni. 

pokaż
Maślanka Mrągowska w nowej odsłonie kampanii łączy to, co najlepsze

Pod koniec lutego 2023 roku rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej, której myślą przewodnią jest stwierdzenie, że ten legendarny fermentowany produkt „niejedno potrafi połączyć”.

Tegoroczna kampania ma na celu ukazanie, że Maślanka Mrągowska – dosłownie i w przenośni – „niejedno potrafi połączyć”: łączy się bowiem z innymi składnikami pysznych potraw, łączy się ze zdrowiem i smakiem, a poza tym od 25 lat łączy pokolenia, które spożywają ją przy różnych okazjach.

pokaż
Serki śmietankowe Łaciate w nowej, silnej kampanii prezentują to, co ważne

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie czwarty rok z rzędu realizuje kampanię serków śmietankowych Łaciatych. Produkty te są naturalne, zdrowe i pyszne, a delikatna konsystencja serków sprawi, że z ich dodatkiem nawet najprostsze danie zamieni się w królewski specjał. Kto ma w lodówce dowolny serek Łaciaty, nie musi się już martwić o doskonałe posiłki czy przekąski, i to niezależnie od okazji. W szerokiej gamie smaków, inspirowanych kuchniami świata, każdy znajdzie Łaciaty idealny dla siebie.

pokaż
Strona 1 z 3