1. Kampanie
  2. Mlekpol (SM)

Mlekpol (SM) wszystkich: 20

Wielka loteria. Wszyscy lubią Łaciate

W ramach kontynuacji kampanii „Wszyscy lubią Łaciate”, Mlekpol (SM) zorganizował loterię dla konsumentów. By wziąć w niej udział, należy kupić promocyjny karton mleka Łaciate, zachować paragon i kod z opakowania. Następnie wejść na stronę www.mlekolaciate.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy. 

pokaż
Mazurski Smak w nowej odsłonie kampanii podkreśla naturalne pochodzenie

Marka Mazurski Smak kontynuuje ideę kreatywną pod hasłem „To się bierze z natury”. Celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest pokazanie szerokiemu gronu konsumentów produktów powstających z najwyższej jakości polskiego mleka. Wyróżniające się akwarelowe kreacje zastosowane w kampanii odwołują się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentują im największe atuty marki. Działania marketingowe będą prowadzone przez cały 2022 r. 

pokaż
Pysznie, zdrowo i… na nowo – Maślanka Mrągowska świętuje ćwierć wieku

Tegoroczna kampania Maślanki Mrągowskiej będzie niezwykle smakowita i wyjątkowa. Jej celem jest pokazania odbiorcom, że dzięki tradycyjnej recepturze i naturalnemu składowi maślanka sprawdzi się, jako składnik wielu przepisów, który dodaje daniom smaku, a także wzbogaca ich aspekt zdrowotny. Z okazji 25-lecia nie zabraknie aktywności dla konsumentów, między innymi konkursów i wakacyjnej loterii.

Już w maju zeszłoroczna idea kampanii „Pysznie i zdrowo” zostanie zaprezentowana w nowej, odświeżonej formule.

pokaż
Nowa kampania mleczek Łaciatych pełna nagród

Marka Łaciate ruszyła z nową kampanią, skierowaną do najważniejszych konsumentów mleczek smakowych, czyli dzieci oraz ich rodziców. Działania skupią się na dwóch ważnych wydarzeniach dla najmłodszych – Dniu Dziecka oraz powrocie do szkoły. W czerwcu nie zabraknie konkursu z atrakcyjnymi nagrodami, akcji CSR-owej oraz współpracy z popularnymi influencerami. Natomiast jesienią warto wziąć udział w edukacyjnej grze oraz loterii konsumenckiej. A wszystko to połączone z przekazywaniem cennej wiedzy na temat ekologii i ochrony naszego środowiska.

pokaż
Kampania Maślanki Mrągowskiej w myśl idei pysznie i zdrowo

Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej będzie zachęcać i inspirować konsumentów do wspólnego gotowania. Odbiorcy utwierdzą się w przekonaniu, że dzięki tradycyjnej recepturze i naturalnemu składowi maślanka sprawdzi się, jako składnik wielu przepisów, który dodaje daniom smaku, a także wzbogaca ich aspekt zdrowotny. Działania nakierowane będą na szeroką obecność marki w Internecie oraz TV.

Maślanka Live

Pyszny i zdrowy duet, czyli kucharz – Grzesiek Zawierucha razem z influencerką – Karoliną Smyk, będą tłumaczyć jak gotować, żeby było pysznie, zdrowo i naturalnie. W trakcie wspólnych live’ów opowiedzą także o aspektach ekologicznych, w tym trendzie zero waste.

Działania obejmą kampanię w social media, TV oraz bannerową, a także aktywność influencerów i konkursy konsumenckie. Porady kulinarne i przepisy z wykorzystaniem maślanki znaleźć można na stronie www.maslankamragowska.pl.

pokaż
Mlekpol (SM): Nowa kampania serków śmietankowych „ŁaciaTY i JA”.

Pod koniec maja ruszyła nowa kampania serków śmietankowych „ŁaciaTY i JA”. W tym roku sercem działań reklamowych będzie profil na Facebooku, wspierany kampanią banerową, kampaniami w social mediach, dodatkowymi akcjami oraz promocją w TV. Ważnym elementem podejścia kreatywnego “TY i JA” jest wspólne spędzanie czasu, jedzenie wspólnych posiłków.

pokaż
Wszyscy lubią Łaciate

„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube.

– W tegorocznej kampanii szczególną uwagę chcemy zwrócić na to, by konsumenci, wybierając Łaciate, odnaleźli w nim smak dzieciństwa, spokoju i naturalności. Celem naszych działań jest utrzymanie wysokiej świadomości marki i zaangażowanie odbiorców w jej historię – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu Mlekpol (SM).

pokaż
25 lat mleka Łaciate

Marka Łaciate pojawiła się na rynku w 1995 r., kiedy mleczarnia Mlekpol (SM) w Grajewie jako pierwsza na rynku wprowadziła do sprzedaży mleko UHT pod nazwą, która w wielu polskich domach stała się synonimem mleka.
Kampania reklamowa rozpocznie się 21 marca 2020 r. i będzie nawiązywać do historii, którą już konsumenci mieli okazję poznać w ubiegłym roku. 

pokaż
Serki śmietankowe Łaciate z nową komunikacją

– Działania w ramach strategii marketingowej #łaciaTY i JA rozpoczęliśmy już w czerwcu. Nową kampanię serków śmietankowych Łaciatych powierzyliśmy agencji Change Serviceplan. Naszym celem jest zainspirowanie konsumentów do kreatywnego wykorzystania szerokiego asortymentu serków oraz ciekawego urozmaicenia standardowych kanapek, jedzonych na co dzień – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

W kampanii zostanie zaprezentowana nowa komunikacja wizerunkowa, przygotowano także internetowe spoty reklamowe 15” i 6”. Działania zostaną wsparte kampanią w mediach społecznościowych oraz banerową, dodatkowymi akcjami #łaciatakanapka i #łaciateprzepisy, a także współpracą z influencerami, którzy stworzą #łaciateam. Dla wielbicieli „łaciatych smaków” przygotowano konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan.

pokaż
Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem. Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej

– Na początku kampanii podkreślamy, jak ważna jest bliskość w relacjach, która tworzy się w trakcie wspólnych posiłków. W kolejnej odsłonie będziemy aktywizować konsumentów i zachęcać ich do gotowania z naszym produktem w gronie rodzinnym, dbając przy tym o świadome odżywianie i zdrową dietę – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

Nowe kreacje marketingowe pojawią się w komunikacji w mediach społecznościowych oraz kampanii display i outdoorowej. Zostaną wsparte działaniami z zakresu public relations oraz współpracą z influencerami. Baza przepisów w serwisie www.niejembyleczego.pl będzie na bieżąco poszerzana o propozycje nowych potraw. Za strategię, ideę i prowadzenie kampanii odpowiada agencja Red8 Digital.

pokaż
Śmietanki Łaciate w jesiennej kampanii reklamowej

W mediach rozpoczęła się nowa kampania reklamowa śmietanek Łaciatych 0,5 l o zawartości tłuszczu 12% i 18%. W jesiennej odsłonie aktywności marketingowych zaplanowano działania digitalowe oraz billboardy sponsorskie emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Ich celem jest zwrócenie uwagi konsumenta na uniwersalność oraz mnogość kuchennych rozwiązań ze śmietanką Łaciatą w roli głównej.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w nowej kampanii wskazuje i podpowiada różne sposoby zastosowania swoich produktów. Odbiorca odnajdzie w niej kulinarne propozycje i zostanie zainspirowany do szukania nowych smaków z wykorzystaniem śmietanek Łaciatych. Zawsze warto mieć ten produkt w swojej lodówce, przyda się nie tylko do kawy, zup i sosów, ale także do sałatek, placków ziemniaczanych czy naleśników. W okresie świątecznym śmietanki Łaciate chętnie wykorzystywane są jako składnik domowych wypieków. Zapakowane w praktyczne kartoniki z zakrętką są wygodne w użyciu i łatwe do przechowywania. Niewykorzystane w całości do jednej potrawy, nadają się do ponownego użycia przy innym przepisie.

pokaż
Łaciate dobrze, gdy czeka w domu

Mleczarnia Mlekpol (SM) w Grajewie rozpoczyna nową kampanię promującą mleko Łaciate. W przyszłym roku najbardziej rozpoznawane polskie mleko obchodzi jubileusz 25-lecia swojej obecności na rynku.
– Nowa kampania mleka Łaciatego to trzy historie, które będą przypominać o wartościach zawierających się w marce Łaciate takich jak naturalność, jakość i wyjątkowy smak. Pierwsza z historii, która pojawi się w mediach jesienią, przywołuje nasze najlepsze skojarzenia z domem, jaki pamiętamy także z dzieciństwa, z domem pachnącym mlekiem i poranną kawą. Łaciate w Polsce to synonim mleka i dla wielu konsumentów produkt pierwszego wyboru, co znajduje swoje odzwierciedlenie nie tylko w stale rosnących ilościach sprzedaży, ale także w regularnie przyznawanych nagrodach konsumenckich. W kolejnych odsłonach naszej kampanii promocyjnej podkreślimy, że już 25 lat minęło, odkąd Łaciate, jako pierwsza polska marka mleka pojawiła się w sklepach i na ekranach telewizorów – powiedziała Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

pokaż
Góra siana do wygrania z mlekiem Łaciate

Marka Łaciate przyzwyczaiła nas do zaskakujących kampanii reklamowych oraz nietypowych konkursów. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa, właściciel marki Łaciate, rozpoczęła kampanię promocyjną nowej loterii dla konsumentów Góra siana do wygrania.

W niej nagrody o łącznej wartości 400 000 złotych

Do wzięcia udziału w loterii wystarczy zakup mleka Łaciate w specjalnie oznaczonym opakowaniu. Należy zachować paragon i zarejestrować zakup na stronie www.laciate.pl pomiędzy 15 października, a 9 grudnia. Po rejestracji paragonu i kodu z opakowania można od razu sprawdzić, czy nasze mleko Łaciate wygrało. 

pokaż
Łaciata śmietanka

Łaciata: sama śmietanka. To główne hasło nowego filmu reklamowego mleczarni Mlekpol (SM). Zadowolone, prowadzące rozrywkowe życie, łaciate krowy inspirują w kuchni.

pokaż
Łaciate Junior

Rozbrykane i zdrowe z natury - tak nowe mleko przeznaczone dla młodych konsumentów reklamuje mleczarnia Mlekpol (SM) z Grajewa.

pokaż
Joga

Łaciate czują się bezpiecznie w każdej pozycji. Bez skrępowania uprawiają jogę, wykonując najtrudniejsze ćwiczenia. Stanie na głowie lub relaks na gałęzi drzewa nie jest już problemem. Gwarantuje im to nowe, wygodne opakowanie z bezpiecznym zamknięciem. Taki jest przekaz kampanii zrealizowanej przez Publicis dla marki Łaciate.

pokaż
Łaciata

Nowa, niestandardowa i zabawna reklama śmietanki Łaciatej mleczarni Mlekpol (SM) z Grajewa podnosi rozpoznawalność marki i ma zwiększyć sprzedaż.

pokaż
Śmietanka Łaciata 18% do zup

Mlekpol (SM) przygotowała nową kampanię reklamową dla marki Śmietanka Łaciata. Kampania, która rozpoczęła się 8 kwietnia 2011 roku potrwa do 20 czerwca 2011 roku. Będzie obejmoiwać zarówno stacje telewizyjne jak i portale internetowe.

pokaż
Deserowe jogurty Milko

6 maja startuje nowa kampania telewizyjna jogurtów deserowych marki Milko.

pokaż
Nowa kampania mleka Łaciate

Agencja G7 przygotowałą nową reklamę telewizyjną kampanii Łaciate. Reklama ma charakter wizerunkowy i jest oparta o koncept „Dobre Łaciate”. Kampnia rozpocznie się 23.04, miedzy innymi w: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7 i stacjach niszowych. Producentem mleka Łaciate jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.
pokaż