1. Kampanie
  2. Mlekpol (SM)

Mlekpol (SM) wszystkich: 55

Strona 1 z 3
Świętowanie 50 lat serka z krówką Rolmlecz trwa!

Tej jesieni marka Rolmlecz kontynuuje kampanię wizerunkową celebrującą 50-lecie istnienia kultowego serka z krówką. „Wszystko się zmienia, ale smak dzieciństwa zostaje z nami. Jedyny taki od 50 lat!” – to przesłanie, które działaniom marketingowym marki towarzyszyć będzie do końca 2024 roku. Kampania skupia się na podkreśleniu, że mimo upływu czasu i ewolucji otaczającego nas świata, smak serka Rolmlecz pozostaje niezmienny i że już kilku pokoleniom Polaków kojarzy się z dzieciństwem.

pokaż
Jesienna odsłona kampanii „Łaciate zasady”

W nadchodzących miesiącach marka Łaciate wyjątkowo ciepło zadba o nasz „jesienny muud” – wszystko po to, abyśmy „nie dali się muustalgii”! We wrześniu wystartowała odświeżona kampania „Łaciate zasady”, w ramach której znani i lubiani influencerzy pokażą nam, jak przetrwać jesień z humorem… i kubkiem ciepłego mleka.

pokaż
Gotuj jak po maśle! Nowa kampania Masła Łaciatego

Wraz z początkiem września wystartowała energetyczna kampania marki Łaciate. Hasło „Gotuj jak po maśle!” przyświeca działaniom promocyjnym Mlekpolu, które koncentrują się na prezentacji prostych i szybkich pomysłów na smakowite dania. Tej jesieni domowi szefowie kuchni otrzymają garść oryginalnych inspiracji na potrawy dla całej rodziny oraz gości – oczywiście z masłem Łaciatym w roli głównej. 

pokaż
„Nasze ulubione sery”. Ruszyła nowa kampania od Mlekpolu

Goudę pysznie się wcina, okrągłe plasterki Salami można jeść w kółko i wszędzie, a Złoty Mazur jest dobry – bo polski z natury. Nowa kampania wizerunkowa wiodącego polskiego producenta przetworów mlecznych pokazuje, za co kochamy sery od Mlekpolu – najchętniej wybierane sery żółte w Polsce.

pokaż
Dołatuj się z linią Łaciate Protein+! Rusza nowa kampania od Mlekpolu

Więcej mocy, więcej siły, więcej smaku! W nowej kampanii marketingowej mleczarnia Mlekpol (SM) udowadnia, że produkty wysokobiałkowe nie są tylko dla sportowców. Jogurty pitne i kefir z linii Łaciate Protein+ to bowiem pyszna, pożywna przekąska dla każdego. Bez względu na wiek i styl życia. 

pokaż
Maślanka Mrągowska. Tyle dobra!

Prosty skład, a w nim… tyle dobra dla Twojego dobra! Wapń, potas, fosfor, dobroczynne bakterie kwasu mlekowego, a do tego – pyszny smak prosto z serca Mazur. Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej z firmy Mlekpol (SM) przekona konsumentów, że warto włączyć ten produkt do swojej diety i pokaże, jak wykorzystać go w codziennej kuchni. 

pokaż
Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!

To hasło przewodnie najnowszej kampanii marketingowej mleczarni Mlekpol (SM). Łatwy do smarowania, zawsze gotowy do użycia, bogaty w smaku i w wygodnym opakowaniu – Mix Łaciaty to idealne rozwiązanie dla osób, które nie lubią czekać, aż masło rozpuści się na pieczywie. Wyjmujesz z lodówki, nakładasz, dodajesz ulubiony ser oraz warzywa i już – smaczny posiłek gotowy!

pokaż
Mlekpol zaprasza na… śniadanie po Mazursku

Malownicze jeziora, ciepły poranek i lekki wiatr – w takich okolicznościach przyrody mamy ochotę na proste, pyszne posiłki, których smak przywodzi wspomnienia z dzieciństwa. Tego lata marka Mazurski Smak zadba o to, aby zarówno mieszkańcy Mazur, jak i licznie odwiedzający ten region turyści, a także konsumenci w całej Polsce poznali, jak smakuje śniadanie po mazursku. 

pokaż
„Na każdą okazję” – rusza nowa kampania serków śmietankowych Łaciatych

Okazje do zjedzenia serka Łaciatego są różne. Zmienia się miejsce, towarzystwo, pora, apetyt, smak. Na szczęście serków Łaciatych jest tak dużo, że zawsze znajdziesz odpowiedni wariant i konsystencję! Nowa kampania od Mlekpolu udowadnia, że serki Łaciate są dobre na każdą okazję.

pokaż
Ta sama – gęsta, naturalna i pyszna – ale w nowej odsłonie

Wraz z odświeżeniem opakowań rusza kampania marketingowa śmietany Łaciatej. Szerokim działaniom promocyjnym marki towarzyszy zapowiedź smakowitych potraw, bo Łaciata, co wiadomo od dawna, to „Śmietana na 100%”, która pozwala przygotować wyjątkowe menu i „Procentuje pysznościami”.

pokaż
„Nieźle zamieszaj w kuchni” – Śmietanka Łaciata w odświeżonej kampanii

Eksperymentuj, otwórz się na nietypowe smaki, gotuj odważnie i inspiruj innych – słowem: nieźle zamieszaj w kuchni! Mlekpol w najnowszej odsłonie kampanii śmietanek Łaciatych zachęca konsumentów do śmiałych, kulinarnych poszukiwań i dzielenia się ich efektami w sieci i w realu. 

 

pokaż
Rusza Łaciata loteria na prostych zasadach

Kup mleko Łaciate i wygraj roczną wypłatę! Wystarczy zarejestrować kod z opakowania produktu, zachować dowód zakupu i czekać na najbliższe losowanie! Zwycięzcy mogą liczyć na 34 nagrody pieniężne, których pula wynosi ponad 300 tys. zł.

pokaż
Jak smakują Święta po Mazursku?

Gęsta śmietana, prawdziwe masło, świeże mleko i TEN jedyny twaróg, z którym sernik zawsze się udaje. Marka Mazurski Smak po raz kolejny zaprasza nas do przygotowywania wielkanocnych wypieków z produktami przywodzącymi na myśl tradycyjne święta. Hasłem „To się bierze z natury” zachęca konsumentów do wybrania autentycznych, polskich wyrobów mleczarskich, które gwarantują kulinarny sukces.   

 

pokaż
„Tradycyjnie od pokoleń” – produkty Rolmlecz z certyfikatem Jakość Tradycja

Tradycyjny skład, sprawdzona receptura, wieloletnie zaufanie konsumentów – oto cechy wyrobów spożywczych oznaczonych certyfikatem Jakość Tradycja. Obecnie trwa kampania informacyjno-promocyjna mleczarni Mlekpol (SM), której celem jest poszerzenie wiedzy konsumentów na temat zasad tegoż programu oraz walorów objętych nim produktów marki Rolmlecz.

pokaż
Proste Łaciate Zasady

Trwa digitalowa kampania mleka Łaciatego. Działania te są kontynuacją kampanii wizerunkowej „Łaciate Zasady”, która chwytliwymi hasłami zachęca konsumentów do życia we własnym rytmie. Tym razem marka skupia się na dotarciu do osób młodych, aktywnych i rodzin z dziećmi, pokazując, dlaczego warto pić mleko Łaciate i jak produkt ten odpowiada na ich różnorodne potrzeby. 

pokaż
Nowa kampania wizerunkowa Deserów z maślanką od Mlekpolu 

Mmmm… mmmój deser z maślanką. 60% maślanki, 100% przyjemności – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa mleczarni Mlekpol (SM). Energetyczne kolory i rajskie klimaty jej kreacji graficznych podkreślają charakter doznań smakowych, jakie towarzyszą spożywaniu tych wyjątkowych produktów. Desery z maślanką to bowiem czysta przyjemność smaku – bez wyrzutów sumienia. 

pokaż
Razem smaczniej! – ruszyła jesienna odsłona kampanii Dipów śmietanowych Mlekpol

Gotujesz – dipujesz – smakujesz! Druga w tym roku odsłona kampanii Dipów śmietanowych typu crème fraiche marki Mlekpol zaprasza nas do świata rozgrzewających potraw i przekąsek na długie jesienne wieczory. Sezonowe składniki, oryginalne połączenia produktów i wyjątkowe efekty przy niedużym nakładzie pracy – gotowanie z dipami to gwarancja sukcesu i mnóstwo kreatywnych możliwości.

pokaż
„Wszyscy lubią masło Łaciate” – świąteczna odsłona kampanii

Masło to produkt, którego nie może zabraknąć na liście świątecznych zakupów – a że wszyscy lubią masło Łaciate – wybór przy sklepowej półce jest tylko jeden. W najnowszej odsłonie kampanii Mlekpol (SM) inspiruje konsumentów do przygotowywania tradycyjnych, gwiazdkowych potraw i pokazuje, jak wszechstronne zastosowanie w kuchni ma masło Łaciate.

pokaż
Święta po Mazursku – nowa odsłona kampanii marki Mazurski Smak

Sernik czy piernik? Ten przedświąteczny dylemat już wkrótce – w najnowszej odsłonie kampanii Mazurskiego Smaku – rozwiążą popularni twórcy kulinarni. Hasło „Święta po Mazursku” będzie towarzyszyć konsumentom przez cały okres przygotowań do Bożego Narodzenia, zachęcając ich do wyboru produktów mlecznych Mlekpolu – idealnych do domowych wypieków. 

pokaż
„Na ciepło” – jesienna odsłona kampanii „Natura dobrego sera” mleczarni Mlekpol (SM)

Najbliższe, chłodne tygodnie upłyną nam pod znakiem ciągnącego się, rumianego sera i prawdziwie rozgrzewających tostów, grzanek oraz zapiekanek. Trwająca od początku września nowa odsłona kampanii „Natura dobrego sera” zaprasza konsumentów do świata oryginalnych potraw, ciekawych połączeń smakowych i aromatów, bez których trudno wyobrazić sobie jesienne gotowanie. 

pokaż
Strona 1 z 3