1. Kampanie
  2. Mlekpol (SM)

Mlekpol (SM) wszystkich: 45

Strona 1 z 3
„Nieźle zamieszaj w kuchni” – Śmietanka Łaciata w odświeżonej kampanii

Eksperymentuj, otwórz się na nietypowe smaki, gotuj odważnie i inspiruj innych – słowem: nieźle zamieszaj w kuchni! Mlekpol w najnowszej odsłonie kampanii śmietanek Łaciatych zachęca konsumentów do śmiałych, kulinarnych poszukiwań i dzielenia się ich efektami w sieci i w realu. 

 

pokaż
Rusza Łaciata loteria na prostych zasadach

Kup mleko Łaciate i wygraj roczną wypłatę! Wystarczy zarejestrować kod z opakowania produktu, zachować dowód zakupu i czekać na najbliższe losowanie! Zwycięzcy mogą liczyć na 34 nagrody pieniężne, których pula wynosi ponad 300 tys. zł.

pokaż
Jak smakują Święta po Mazursku?

Gęsta śmietana, prawdziwe masło, świeże mleko i TEN jedyny twaróg, z którym sernik zawsze się udaje. Marka Mazurski Smak po raz kolejny zaprasza nas do przygotowywania wielkanocnych wypieków z produktami przywodzącymi na myśl tradycyjne święta. Hasłem „To się bierze z natury” zachęca konsumentów do wybrania autentycznych, polskich wyrobów mleczarskich, które gwarantują kulinarny sukces.   

 

pokaż
„Tradycyjnie od pokoleń” – produkty Rolmlecz z certyfikatem Jakość Tradycja

Tradycyjny skład, sprawdzona receptura, wieloletnie zaufanie konsumentów – oto cechy wyrobów spożywczych oznaczonych certyfikatem Jakość Tradycja. Obecnie trwa kampania informacyjno-promocyjna mleczarni Mlekpol (SM), której celem jest poszerzenie wiedzy konsumentów na temat zasad tegoż programu oraz walorów objętych nim produktów marki Rolmlecz.

pokaż
Proste Łaciate Zasady

Trwa digitalowa kampania mleka Łaciatego. Działania te są kontynuacją kampanii wizerunkowej „Łaciate Zasady”, która chwytliwymi hasłami zachęca konsumentów do życia we własnym rytmie. Tym razem marka skupia się na dotarciu do osób młodych, aktywnych i rodzin z dziećmi, pokazując, dlaczego warto pić mleko Łaciate i jak produkt ten odpowiada na ich różnorodne potrzeby. 

pokaż
Śmietana na 100%

Kolejna odsłona kampanii mleczarni Mlekpol (SM) „Śmietana na 100%” zachęca konsumentów do kulinarnego wykorzystywania produktów z tej kategorii zarówno w domu, jak i w plenerze. Koncepcja kampanii stanowi kontynuację idei „Śmietana na 100%”, podkreślającej, że Łaciata jest w 100% naturalna, w 100% gęsta i w 100% tradycyjna. W ramach aktywacji powstał spot promujący drugi cykl filmów Łaciatej Akademii, która nadal inspiruje oraz edukuje konsumentów kulinarnie, prezentując sposoby zastosowania śmietany w kuchni. 

pokaż
Nowa kampania dipów śmietanowych Mlekpol „Razem smaczniej”

Wraz z nadejściem sezonu grillowego Mlekpol (SM) rusza z nową kampanią reklamową dipów śmietanowych typu crème fraiche. Hasło „Razem smaczniej” podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni – także tej ogrodowej.

pokaż
„Na ciepło” – jesienna odsłona kampanii „Natura dobrego sera” mleczarni Mlekpol (SM)

Najbliższe, chłodne tygodnie upłyną nam pod znakiem ciągnącego się, rumianego sera i prawdziwie rozgrzewających tostów, grzanek oraz zapiekanek. Trwająca od początku września nowa odsłona kampanii „Natura dobrego sera” zaprasza konsumentów do świata oryginalnych potraw, ciekawych połączeń smakowych i aromatów, bez których trudno wyobrazić sobie jesienne gotowanie. 

pokaż
„Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!” – rusza nowa kampania edukacyjna Mlekpolu

Mlekpol (SM), właściciel marki Łaciate, wystartował z ekologiczną kampanią pod nazwą „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. To przedsięwzięcie edukacyjne, które ma na celu promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek o pojemności 500 ml. Kampania w lekki i humorystyczny sposób przekazuje istotne informacje na temat korzyści wynikających ze stosowania tych innowacyjnych rozwiązań.

pokaż
Graj o nagrody prosto z serka – weź udział w loterii Rolmlecz i zgarnij wyjątkowe nagrody!

Na spełnienie marzeń, dla aktywnych, dla dobrej zabawy – tej jesieni marka Rolmlecz mnoży pozytywne emocje i dziękując konsumentom za docenianie jakości oraz smaku serka z krówką, rozdaje atrakcyjne nagrody! W pierwszych dniach października rusza wielka loteria, w której do zgarnięcia jest aż 8 x 5.000 zł, smartwatche oraz przenośne głośniki JBL.

pokaż
Razem smaczniej! – ruszyła jesienna odsłona kampanii Dipów śmietanowych Mlekpol

Gotujesz – dipujesz – smakujesz! Druga w tym roku odsłona kampanii Dipów śmietanowych typu crème fraiche marki Mlekpol zaprasza nas do świata rozgrzewających potraw i przekąsek na długie jesienne wieczory. Sezonowe składniki, oryginalne połączenia produktów i wyjątkowe efekty przy niedużym nakładzie pracy – gotowanie z dipami to gwarancja sukcesu i mnóstwo kreatywnych możliwości.

pokaż
Łaciate zasady – nowa kampania wizerunkowa Mlekpolu

W świecie sielskich mazurskich łąk panują proste „Łaciate zasady”. „Spiesz się powoli”, „przeżuwaj dobre chwile”, a na pewne rzeczy „machaj ogonem” – nowa kampania mleka marki Łaciate zachęca konsumentów do tego, by czasem po prostu zwolnili i rozsmakowali się w codzienności. Osią kampanii jest spot reklamowy z dobrze znaną krową Łaciatą, prezentującą swoje „Łaciate zasady”. Te przekazywane są dzięki chwytliwym hasłom, w których na pierwszy plan wysuwa się niespieszne życie we własnym rytmie.

pokaż
Graj w Łaciate i wygrywaj gamingowe nagrody!

Od początku września ruszyła trzecia edycja loterii mleczek smakowych Łaciatych firmy Mlekpol (SM). Tym razem młodzi miłośnicy produktów Mlekpolu codziennie mają szansę zgarnąć konsolę Steam Deck oraz doładowanie konta Steam. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić trzy mleczka smakowe Łaciate, zachować kody z opakowań oraz dowód zakupu. Następnie należy zarejestrować zgłoszenie na stronie grajwlaciate.pl i sprawdzić wygraną.

pokaż
Lato po mazursku – kolejna odsłona kampanii produktów Mazurski Smak

Wakacje na wsi to kontakt z naturą i niezapomniane smaki dzieciństwa: pysznego mleka, śmietany, twarogu czy masła. Najnowsza kampania od Mlekpolu zabiera konsumentów w sentymentalną podróż, podkreślającą naturalny charakter produktów mleczarskich marki Mazurski Smak, a lato po mazursku upłynie Polakom pod znakiem przepisów na szybkie potrawy, które można serwować na świeżym powietrzu. 

pokaż
„Z sercem do serka” – nowa kampania marki Rolmlecz

Wraz z początkiem czerwca rusza nowa kampania wizerunkowa serków z krówką Rolmlecz, marki należącej do SM Mlekpol. Tym razem w centrum uwagi znajdą się… uczucia. A konkretnie sympatia do kultowego produktu, który od blisko 50 lat gości na polskich stołach.  

pokaż
Ruszyła nowa edycja kampanii mleczek Łaciatych 

Ekologiczna gra edukacyjna, akcja CSR-owa i konkurs dla najmłodszych – to główne elementy nowej edycji kampanii mleczek smakowych Łaciatych. W jej ramach mali konsumenci dowiedzą się więcej o negatywnych skutkach zaśmiecania planety i sprawią, że dzieci z domów dziecka otrzymają wyjątkowe prezenty.

Na stronie https://grajwlaciate.pl/ dostępna jest już nowa wersja zręcznościowej gry edukacyjnej, w której zwierzęta z opakowań mleczek zbierają śmieci porzucone przez ludzi. Satysfakcja z wyniku jest tym większa, że każde 50 tys. zdobytych punktów to nagroda dla wychowanków placówek opiekuńczych. 

pokaż
„Zamieniaj sery na skutery” – rusza wielka loteria serów żółtych marki Mlekpol 

Mlekpol (SM) wystartował z nową loterią serów żółtych. Na jej uczestników czekają kultowe włoskie skutery i atrakcyjne nagrody pieniężne. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić objęty loterią ser żółty marki Mlekpol w terminie od 1.06. do 31.07., zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.naturadobregosera.pl w zakładce „Loteria”. Codziennie do wygrania jest 1000 zł, a w finale – jeden z 5 włoskich skuterów.

pokaż
Nowa kampania wizerunkowa Deserów z maślanką od Mlekpolu 

Mmmm… mmmój deser z maślanką. 60% maślanki, 100% przyjemności – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa mleczarni Mlekpol (SM). Energetyczne kolory i rajskie klimaty jej kreacji graficznych podkreślają charakter doznań smakowych, jakie towarzyszą spożywaniu tych wyjątkowych produktów. Desery z maślanką to bowiem czysta przyjemność smaku – bez wyrzutów sumienia. 

pokaż
Ruszyła loteria serków Łaciatych „Z Łaciatym wygrywasz to, co ważne w kuchni” 

W ramach nowej kampanii serków śmietankowych Łaciatych wystartowała loteria pod hasłem: „Z Łaciatym wygrywasz to, co ważne w kuchni”. Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody pieniężne oraz vouchery na zakup sprzętu AGD. 

Z początkiem maja na rynku pojawiły się nowe, loteryjne opakowania serków śmietankowych Łaciatych, jednak w grze udział będzie mógł wziąć każdy, kto zakupi dowolny wariant smakowy z tej kategorii.

pokaż
Święta po Mazursku – nowa odsłona kampanii marki Mazurski Smak

Sernik czy piernik? Ten przedświąteczny dylemat już wkrótce – w najnowszej odsłonie kampanii Mazurskiego Smaku – rozwiążą popularni twórcy kulinarni. Hasło „Święta po Mazursku” będzie towarzyszyć konsumentom przez cały okres przygotowań do Bożego Narodzenia, zachęcając ich do wyboru produktów mlecznych Mlekpolu – idealnych do domowych wypieków. 

pokaż
Strona 1 z 3