Ze śmietanką Łaciatą nieźle zamieszasz w jesienno-zimowej kuchni!
Podkreśli smak sosu grzybowego, dopełni każdą zupę-krem z jesiennych warzyw, sprawdzi się także w bożonarodzeniowych wypiekach. Śmietanka Łaciata to prawdziwa buntowniczka, która każdemu daniu nada wyjątkowy charakter i smak. Dzięki najnowszej odsłonie kampanii marketingowej śmietanek Łaciatych przekonamy się, że dają one domowym kucharzom szerokie pole do działania.
Do wykorzystania śmietanki Łaciatej zachęca konsumentów hasło: „Nieźle zamieszaj w kuchni!”. W okresie od listopada do grudnia będzie ono obecne w kanale digital w towarzystwie dynamicznych grafik z apetycznymi potrawami w rolach głównych. Zobaczymy je m.in. w social mediach, kampaniach display i na YouTubie. Wsparciem przekazu będą billboardy sponsorskie w telewizji.
– Kampania śmietanek marki Łaciate ma na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Homecooking to obecnie jeden z najsilniejszych trendów w mediach społecznościowych, a podążające za nim osoby cechuje otwartość na eksperymentowanie i chęć odkrywania nowych smaków. Śmietanka Łaciata, wyrazista i pełna charakteru, świetnie wpisuje się w te tendencje, ale doskonale sprawdzi się także w tradycyjnych potrawach na Boże Narodzenie – podkreśliła Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu Mlekpol (SM).
W kreacjach kampanijnych zobaczymy głównie śmietanki Łaciate 12% oraz 18%, ale nie zabraknie także kremowych wariantów 30% i 36%. Zamknięte w wygodnym opakowaniu z zakrętką, świetnie sprawdzają się jako składnik sosów, zup, dań zapiekanych, deserów czy słodkich kremów. Produkowane z najwyższej jakości polskiego mleka, są niezastąpione w kuchni każdego amatora gotowania.
Jesienno-zimowa odsłona kampanii „Nieźle zamieszaj w kuchni!” jest finałem trwających od początku 2024 roku działań marketingowych marki Łaciate. W ich ramach ukazały się m.in. billboardy sponsorskie, reklamy display oraz energetyczny spot telewizyjny. Nie zabrakło także akcji z influencerami oraz konkursów z atrakcyjnymi nagrodami.