1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Mlekpol (SM)

Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!

© mlekpol (sm)

To hasło przewodnie najnowszej kampanii marketingowej mleczarni Mlekpol (SM). Łatwy do smarowania, zawsze gotowy do użycia, bogaty w smaku i w wygodnym opakowaniu – Mix Łaciaty to idealne rozwiązanie dla osób, które nie lubią czekać, aż masło rozpuści się na pieczywie. Wyjmujesz z lodówki, nakładasz, dodajesz ulubiony ser oraz warzywa i już – smaczny posiłek gotowy!

– Wakacje sprzyjają jedzeniu na świeżym powietrzu, to także okres, w którym jesteśmy wyjątkowo aktywni i nie mamy wiele czasu na przygotowywanie skomplikowanych dań. Mix Łaciaty, dzięki swej smarowności i pysznemu smakowi, z pewnością ułatwia to zadanie, co podkreślamy w naszej kampanii. Konsumenci dowiedzą się o tym z dynamicznych filmów w mediach społecznościowych, w których pokażemy przepisy na zdrowie, kreatywne, a przede wszystkim – ekspresowe w wykonaniu – kanapki – powiedziała Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Mix Łaciaty zawiera dobrze zbalansowane proporcje czystego masła i oleju roślinnego wzbogaconego maślanką. Wyłącznie naturalne składniki pozwalają cieszyć się maślano-śmietankowym smakiem, który idealnie współgra ze świeżym pieczywem. 

Miksy Łaciate wytwarzane są ze śmietanki otrzymywanej wyłącznie z polskiego mleka, nie zawierają tłuszczów utwardzonych, konserwantów czy barwników. Dlatego też produkty te różnią się zasadniczo od innych tłuszczów do smarowania. Dostępne są w kostce lub w kubku 200 g w wersji klasycznej lub solonej.

Kampania „Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” potrwa do października i będzie obecna na Facebooku, Instagramie, YouTubie, TikToku oraz w formatach display.