
Zott Polska wprowadził skyr

Firma Zott Polska uruchomiła nową linię produkcyjną i wypuściła na rynek dwa jogurty typu skyr pod markami Jogobella oraz Primo. Jak podaje firma, Zott jest od wielu lat niekwestionowanym liderem pod względem produkcji deserów i jogurtów w Polsce. Na koniec października firma uroczyście otworzyła nową linię produkcyjną, aby stworzyć własne jogurty typu skyr. Zott wprowadził na rynek dwa rodzaje skyrów, w wersji naturalnej pod marką Primo oraz owocowej od Jogobelli.
Oba produkty inspirowane są tradycyjnym islandzkim jogurtem. Każdy kubek Jogobelli Skyr zawiera aż 14,4 g białka i 0% tłuszczu, natomiast w wersji naturalnej od marki Primo znajdziemy aż 18 g białka w opakowaniu. Jogurty wzbogacono dodatkowo probiotycznym szczepem L.Casei 431. Skyr od Jogobelli dostępny jest w czterech wariantach smakowych: truskawkowym, brzoskwiniowym, jagodowym i wiśniowym. Dzięki starannie opracowanej recepturze oraz zastosowaniu najwyższej jakości surowców, jogurty wyróżniają się pełnym, naturalnym smakiem i doskonałą konsystencją. – Od lat konsekwentnie stawiamy na rozwój i jakość. Wprowadzenie skyrów do naszej oferty to odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, którzy poszukują produktów nie tylko smacznych, ale również wspierających zdrowy styl życia. Naszym celem było stworzenie jogurtu, który zachwyci zarówno miłośników tradycyjnego nabiału, jak i tych, którzy cenią nowoczesne podejście do odżywiania – powiedziała Beata Bielak, dyrektor ds. marketingu w Zott Polska.
