100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Aktualności: kraj (wszystkich: 2307, strona 3 z 154)

© mlekpol (sm)

Mlekpol (SM): Partnerzy handlowi darzą nas zaufaniem, bo realizujemy to, co obiecaliśmy

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-06-15 09:42:36

– Twaróg to biały, świeży ser, znany i stosowany w kuchni wschodnio-słowiańskiej – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w mleczarni Mlekpol (SM). – To nie tylko doskonały pomysł na zdrowe śniadanie, lecz także składnik ciast, deserów, naleśników i pierogów.

– Rynek twarogów jest rozwojowy, dostrzegamy potencjał sprzedażowy wśród naszej szerokiej oferty. Trendy prozdrowotne powodują, że ten naturalny produkt, stał się podstawowym składnikiem dobrze zbilansowanej diety. Marki Mlekpolu to znany i lubiany Mazurski Smak, Mlekpol, Rolmlecz oraz Osowa w kształcie klinka, kostki i krążka. Oferujemy bogaty wybór twarogów o różnej zawartości tłuszczu i wielkości opakowania. Konsumenci są coraz bardziej świadomi i sięgają po produkty bezpiecznie zapakowane, w których dużą rolę odgrywa smak i jakość. Twarogi z Mlekpolu charakteryzują się tradycyjnymi recepturami i unikalnym smakiem. Te cechy zapewnia bardzo wysokiej jakości surowiec i nowoczesna technologia – wskazuje nasza rozmówczyni.

czytaj więcej »

© schur flexibles

Schur Flexibles Poland: Nie tylko cena jednostkowa opakowania się liczy

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2020-06-15 09:34:53

– Opakowania oszczędzające środowisko są jednym z głównych obszarów zainteresowań klienta – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Marek Pawlak, Managing Director w firmie Schur Flexibles Poland. – Na kwestie ekonomiczne trzeba spojrzeć wielowymiarowo i brać pod uwagę koszty, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Naszą rolą jest edukacja klientów, podkreślanie, że nie tylko cena jednostokowa opakowania w tym aspekcie jest ważna, lecz także inne opłaty, których w niedługim czasie będą się mogli spodziewać.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Klienci coraz chętniej sięgają po słodkie śmietanki w kartonikach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-06-15 09:22:36

– W ofercie Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu w kategorii śmietan znajdują się dwie najbardziej znane i preferowane przez konsumentów wartości – 12% i 18%, dostępne w kubkach o pojemności 200 g i 400 g – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Andrzej Chomyszczak, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu w mleczarni Łowicz (OSM). – Sprzedaż tych indeksów jest stabilna, chociaż widzimy zmianę w sprzedaży na korzyść śmietanek. Sięgając do historii OSM w Łowiczu, chcielibyśmy wspomnieć o śmietanie 15% znanej jako „różowa z Łowicza”. Do dzisiaj w ofercie spółdzielni pod swoim sztandarowym kolorem, bezkonkurencyjna w swojej procentowości.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Działania online szansą na przyszłość?

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2020-06-12 14:22:36

– Epidemia, w tym zakaz spotkań masowych, niekorzystnie wpłynęły na cały sektor spożywczy – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop. – Targi, spotkania, eventy to niezwykle istotne elementy naszej pracy, służące nie tylko promocji naszych produktów i podtrzymaniu relacji biznesowych, ale także będące okazją do spotkań z obecnymi i nowymi kontrahentami. Sporo z nich się nie odbyło, niektóre przeszły metamorfozę i w tym roku odbywają się online, podobnie zresztą jak większość tego typu działań w systemie grupowym. Czy działania w internecie są przyszłościowe? Większość z nich z pewnością tak, bo otwierają nowe możliwości, które chociaż na początku wydawały się trudne, teraz przynoszą wymierne rezultaty i pozwalają oszczędzać czas. Część z nich jest jednak niemożliwych do realizacji, bo nic nie zastąpi spotkania face to face – podkreśla Aneta Będkowska.

czytaj więcej »

© grupa mlekovita

Grupa Mlekovita wspiera medyków i potrzebujących w walce z pandemią

Dodano: 2020-06-08 14:54:14

Grupa Mlekovita w okresie pandemii wspiera najbardziej potrzebujących – w tym lokalne otoczenie. Firma m.in. dofinansowała zakup karetki dla Pogotowia Ratunkowego w Wysokiem Mazowieckiem, przekazała środki ochrony osobistej (maseczki i przyłbice) Wojewódzkiemu Szpitalowi Zespolonemu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku, a także przekazała produkty z przeznaczeniem dla korzystających z Banków Żywności czy Caritas Polska.

Wsparcie udzielone przez Grupę Mlekovita pomoże placówkom medycznym oraz potrzebującym w skuteczniejszej i bezpieczniejszej walce z COVID-19.

czytaj więcej »

Grupa Polmlek rozwiąże dwie spółki

Źródło: UOKiK   Dodano: 2020-06-08 11:59:53

Jak podaje UOKiK, spółka Polmlek Raciąż należąca do Grupy Kapitałowej Polmlek - Fortuna zajmująca się na co dzień przetwórstwem mleka przejmie majątek spółek Polmlek Mława z siedzibą w Mławie i Zachodniopomorskie Mleko z siedzibą w Warszawie. Trwa postępowanie dotyczące koncentracji po stronie UOKiK.

czytaj więcej »

© mlekpol (sm)

Mlekpol (SM): Rośnie zainteresowanie śmietaną bez dodatku emulgatorów i zagęstników

Źródło: Mlekpol (SM)/38PR   Dodano: 2020-06-08 10:34:31

– Śmietana to podstawowy produkt w lodówce polskiego konsumenta – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w mleczarni Mlekpol (SM). – Jest znakomitym nośnikiem smaku i charakteryzuje się różnorodnością zastosowań zarówno w tradycyjnych potrawach, jak i w daniach na słodko. Wiedza na temat wartości oraz finezja kulinarna sprawiają, że cały czas obserwujemy wzrost sprzedaży tej kategorii produktów mlecznych. Asortyment śmietan na półkach sklepowych jest szeroki. Śmietany wybieramy ze względu na skład, zawartość tłuszczu oraz pojemność opakowania. To, co będzie zmieniało strukturę sprzedaży śmietan w najbliższej przyszłości, to zainteresowanie produktem naturalnym, czyli bez dodatku emulgatorów i zagęstników. W tym wrażliwym i zdrowotnym aspekcie widzimy szansę na rozwój sprzedaży naturalnej śmietany Łaciatej.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Nasze twarogi sernikowe pozwalają oszczędzać czas mniej doświadczonym paniom domu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-06-08 10:23:33

– Kategoria twarogów Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu jest bardzo bogata: twarogi typu klinek 250 g, kostka 200 g, Twaróg półtłusty w batonie 500 g, Twaróg półtłusty krajanka ok. 600 g, a także Twarożek Domowy 200 g i Sernik domowy 1 kg – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Andrzej Chomyszczak, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu w mleczarni Łowicz (OSM). – Twarogi typu klinek i kostka są dostępne w wersji tłusty, półtłusty i chudy. Wersja półtłusta otrzymała znak krajowego systemu jakości żywności „Jakość Tradycja”, którego celem jest wyróżnianie tradycyjnych produktów żywnościowych wysokiej jakości. Nasze twarogi charakteryzują się naturalnym, niepowtarzalnym smakiem i pełnym aromatem. Stanowią bogate źródło białka, wapnia oraz wysokowartościowych składników odżywczych. Niezastąpione do domowych wypieków, jako nadzienie do pierogów czy naleśników. Obowiązkowe w kuchni.

czytaj więcej »

Hochand Polska: Sery typu greckiego to nieodłączny składnik dań grillowych

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2020-06-08 10:08:52

– Rynek serów typu greckiego rozwija się dynamicznie, obecnie głównie w kierunku produktów najwyższej jakości, praktycznie zapakowanych, jednym słowem coraz bardziej wygodnych dla potencjalnego konsumenta – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Coraz mocniej dają się odczuć trendy promujące naturalną żywność, bez udziału chemii i inżynierii genetycznej. Konsumenci oczekują produktów, które będą w pełni naturalne, a przez to bezpieczne dla zdrowia. Hochland wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom konsumentów. Dbamy o to, żeby każdy produkt był w pełni bezpieczny dla konsumentów. Przestrzegamy najwyższych standardów jakości i higieny produkcji.

czytaj więcej »

© hortimex

Hortimex: Redukcja cukru w produktach to teraz cel całej branży

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2020-06-08 10:03:32

– Redukcja cukru, czysta etykieta, zdrowy styl życia oraz poszukiwanie prozdrowotnych właściwości żywności to główne trendy konsumenckie – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Marek Dobosz, Menedżer Produktu w firmie Hortimex. – Mleko oraz przetwory mleczne znajdują się na czwartym poziomie piramidy żywienia i powinny być spożywane 2-3 razy dziennie w celu zachowania prawidłowego funkcjonowania organizmu. Nabiał jest dobrym źródłem witamin i składników mineralnych oraz dostarcza pełnowartościowego białka. Niestety część produktów – jak na przykład słodzone desery czy napoje fermentowane – zawierają ogromne ilości cukru (ok 12 g na 100 ml), co negatywnie wpływa na dobry wizerunek wyrobów mleczarskich. W związku z powyższym, popularne są zapytania od zakładów mleczarskich oraz producentów wsadów owocowych o rozwiązania redukujące cukier. Dotychczas zainteresowane były głównie mniejsze zakłady, bardziej elastycznie reagujące na trendy konsumenckie. Obecnie temat jest na tyle popularny, że stał się celem całej branży, narzucany jest także przez sieci handlowe na producentów marek własnych.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland kupił grunty i lokale przemysłowe w Kaźmierzu 

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2020-05-29 15:14:40

Zarząd Hochland Polska po wielu latach starań, 28 maja 2020 roku kupił grunty i istniejące obiekty mleczarni Jana, położone w Kaźmierzu, bezpośrednio obok siedziby Hochland. Przejęcie tego obszaru, który obejmuje łącznie 2,47 ha gruntów, ma kluczowe znaczenie dla przyszłych planów rozwoju i rozbudowy, pomagając jednocześnie poprawić bezpieczeństwo przeciwpożarowe zakładu Hochland. Dalsze plany firmy obejmują remont obiektu.

– Jesteśmy szczególnie zadowoleni, że w trakcie tej transakcji udało nam się przyciągnąć większość lokalnych pracowników spółdzielni mleczarskiej do przyłączenia się do Hochland. W tych trudnych czasach oznacza to stabilną i bezpieczną przyszłość dla nich i ich rodzin. Dołożymy wszelkich starań, aby powitać ich serdecznie – od połowy czerwca – w naszej rodzinie Hochland – komentuje Jacek Kostka, Dyrektor Finansowy Hochland Polska, który kierował projektem.

czytaj więcej »

PSH Nasz Sklep liczy już 4000 placówek handlowych

Dodano: 2020-05-29 11:23:32

Pod koniec 2019 r. sieć PSH Nasz Sklep liczyła 3854 sklepy franczyzowe. Natomiast we wszystkich sieciach należących do Grupy Specjał (Nasz Sklep, Rabat Detal, Livio) na koniec 2019 r. działało 8629 sklepów. Tylko w tym roku liczba placówek sieci PSH Nasz Sklep powiększyła się o 146 sklepów. W zeszłym roku dynamika wzrostu sieci wyniosła 4,2%, zaś w latach ostatnich było to średnio rocznie 6,5%.

Po całotygodniowym remodelingu i uzupełnieniu asortymentu pod szyldem Delikatesy Premium ruszyła jubileuszowa placówka w miejscowości Stróże koło Grybowa w województwie małopolskim. Sklep liczy około 100 m2 powierzchni handlowej. W dniu otwarcia na klientów czekały atrakcyjne promocje cenowe oraz sieciowe programy lojalnościowe z nagrodami. Nie zabrakło słodkiego poczęstunku i pamiątkowego dyplomu dla właścicieli.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM) łączy w ochronie środowiska

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2020-05-29 11:12:38

– Jako pierwsza w Polsce mleczarnia Łowicz (OSM) podjęła się wdrożenia opakowań przyjaznych dla klimatu. Pierwszym produktem, który zamknięto w opakowaniu z surowców odnawialnych jest Mleko UHT 3,2% o pojemności 1 l. Opakowanie to jest dobrym i świadomym wyborem dla środowiska, ponieważ: w 88% składa się z surowców odnawialnych, emisja CO2 związana z produkcją tego opakowania została zmniejszona o 21%, karton w 69% wykonany został z papieru z włókien drzewnych z certyfikowanych lasów FSC i innych kontrolowanych źródeł. Dodatkowo zakrętka wykonana została z biotworzywa z trzciny cukrowej. Opakowanie nadaje się do recyklingu – czytamy w komunikacie mleczarni Łowicz (OSM).

 

czytaj więcej »

Radomsko (OSM): Wspiera Nasze

Źródło: Radomsko (OSM)   Dodano: 2020-05-26 11:54:50

– Kiedy po raz pierwszy pojawiły się informacje o nadchodzącym zagrożeniu epidemicznym, świat nie dowierzał, dopiero w późniejszej fazie przewartościowało to całe nasze dotychczasowe życie – mówią przedstawiciele mleczarni Radomsko (OSM). – Musieliśmy się zmienić z dnia na dzień, a po jakimś czasie zacząć się przystosowywać do nowej rzeczywistości. Wiele firm nie wytrzymało takiego załamania. Cały świat jakby zatrzymał się w miejscu. Pojawiały się pytania, „co robić”, „co dalej”, „jak teraz będzie”. Nie było żadnej odpowiedzi, a przecież życie toczy się dalej. Po pewnym czasie, kiedy odrętwienie nieco minęło i zaczęliśmy się oswajać, pojawiły się pierwsze strategiczne rozwiązania, wynikające z prostego monitorowania przebiegu zdarzeń. W pierwszej fazie epidemii było już wiadomo, które gałęzie przemysłu są niezbędne do codziennego funkcjonowania, bez których nie możemy się obejść. Te firmy przetrwały. Potem była faza przesiewu, a na końcu decyzje, dla niektórych ostateczne.

– Dla nas jako polskiego producenta (Radomsko OSM – przyp. autora) nabiału oczywistym było, że trzeba się jakoś zorganizować. Bardzo szybko uświadomiliśmy sobie, że łatwo nie będzie i że to jest moment, żeby się zjednoczyć z innymi firmami. Kiedy ruszyła ogólnopolska kampania #KupujŚwiadomie, oczywiście do niej dołączyliśmy, ale w pewnym momencie postanowiliśmy pójść dalej i rozwinąć się na własnym podwórku. Zaczęliśmy rozmawiać z naszymi partnerami biznesowymi. Wspólnym mianownikiem naszych rozmów było stwierdzenie, że powinniśmy się wspierać. Zjawisko izolacji znacząco się do tego przyczyniło. Wtedy powstał hashtag #WspierajmyNasze.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

Utrzymany eksport mleka i produktów mlecznych do Japonii

Źródło: KZSM Zw. Rew. za MRiRW   Dodano: 2020-05-22 14:56:21

Sukcesem zakończył się proces renegocjacji wzoru świadectwa zdrowia dla mleka i produktów mlecznych eksportowanych na rynek japoński. Polscy producenci będą mogli kontynuować eksport swoich produktów.

18 maja 2020 r. Główny Inspektorat Weterynarii otrzymał informację o zaakceptowaniu przez stronę japońską nowego wzoru świadectwa weterynaryjnego dla surowego mleka i produktów mlecznych, pozyskanych od krów, owiec i kóz, eksportowanych do Japonii z Polski.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij