Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności: kraj (wszystkich: 2070, strona 4 z 138)

© frąckowiak (zpsih)

Frąckowiak (ZPSiH): Ser smażony musi smakować tak, jak kiedyś

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-01-18 08:38:10

– Sery smażone Frąckowiak z Granowa to już od wielu lat prawdziwy wzorzec niezapomnianego smaku dzieciństwa, szczególnie mieszkańców Wielkopolski – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH). – Moda i trend na produkty z prostym i krótkim składem tylko pomagają kategorii serów smażonych, generując rosnący popyt tylko pod jednym warunkiem.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop z nowymi planami na 2019 r.

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2019-01-18 08:21:50

Tyski producent serków topionych ambitnie wkracza w Nowy Rok. – W pierwszym kwartale br. na rynku pojawią się nasze nowe produkty, dostosowane do bieżących trendów branży mleczarskiej – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. 

czytaj więcej »

© grupa mlekovita

Grupa Mlekovita z rekordem skupu w Polsce: 2,1 mld litrów. 100 tys. ton proszków mlecznych na światowych rynkach.

Źródło: Grupa Mlekovita   Dodano: 2019-01-14 10:57:30

Ponad 2,1 mld litrów mleka skupiła Grupa Mlekovita w 2018 roku – to już kolejny rekordowy wynik w ponad 90-letniej historii firmy. Tym samym Mlekovita wzmocniła pozycję lidera branży. Dzięki temu oraz poczynionym inwestycjom znaczący wzrost zanotowała kategoria proszków mlecznych, osiągając poziom 100 tys. ton, dostarczonych na rynki całego świata. Mlekovita nieustannie ewoluuje i stale podnosząc poprzeczkę, stawia sobie najwyższe, ambitne cele. To nieuniknione, by utrzymać i wzmocnić już i tak silną pozycję marki – w dzisiejszym rozwijającym się w niesamowitym tempie świecie także technologie mleczarstwa muszą przystawać do coraz bardziej innowacyjnych i zaawansowanych realiów. Jednym z istotnych kroków poczynionych przez Mlekovitę w kierunku wzmocnienia pozycji lidera branży kreującego nowoczesny model biznesu mleczarskiego jest największa w historii firmy inwestycja: Fabryka Proszków Mlecznych. Objęła ona budowę całego zakładu produkcyjnego na 4,5-hektarowej działce znajdującej się ok. 200 m od istniejącego zakładu w Wysokiem Mazowieckiem. W Fabryce zostało zatrudnionych ponad 100 osób, w ciągu doby można przetwarzać 2 mln litrów mleka lub serwatki, a jej koszt wyniósł ok. 320 mln zł.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

Tesco zwalnia pracowników. 1300 osób może stracić pracę

Źródło: Maciej Lis, money.pl, Grupa WP   Dodano: 2019-01-11 09:37:03

Tesco w oficjalnym komunikacie poinformowało o zamknięciu kolejnych sklepów w Polsce. To, o czym się nie zająknęło, to – jak dowiaduje się money.pl – plan zwolnienia 1300 osób w związku z tą decyzją. Oznacza to, że zatrudnienie spadnie o około 6,5%. Oficjalna informacja, która znajduje się na stronie internetowej Tesco Polska, dotyczy planu zamknięcia 32 nierentownych sklepów. W ten sposób firma chce zmniejszyć koszty operacyjne prowadzenia biznesu w Polsce.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Andrzej Chomyszczak Wiceprezesem Zarządu ds. Handlu i Marketingu mleczarni Łowicz (OSM)

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2019-01-10 10:49:50

Z dniem 19 grudnia 2018 r. na stanowisko Wiceprezesa Zarządu ds. Handlu i Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu decyzją Rady Nadzorczej został powołany Andrzej Chomyszczak. Jest on absolwentem Akademii Rolniczej w Szczecinie – kierunku Zarządzanie i Marketing. 

czytaj więcej »

Mlekpol (SM) zamknął rok rekordem skupu mleka

Źródło: Mlekpol (SM)/V5   Dodano: 2019-01-07 09:57:45

Ponad 1 miliard 800 milionów litrów mleka skupiła Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w 2018 roku od swoich dostawców – to rekordowy wynik w historii Spółdzielni. Mlekpol utrzymuje pozycję lidera skupu mleka na polskim rynku.– Spodziewaliśmy się nowego rekordu i osiągnęliśmy sukces! To kolejny znakomity wynik po ubiegłym roku, kiedy skupiliśmy 1 miliard 770 milionów litrów. To przede wszystkim zasługa naszych dostawców, którzy inwestują i rozwijają swoje gospodarstwa - powiedział Kazimierz Czernewski, Dyrektor Wydziału Skupu Mlekpol (SM).

czytaj więcej »

© piaski (osm)

Piaski (OSM): Podstawą jakości twarogu jest najlepszy surowiec

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-01-06 17:14:29

– Współczesna oferta twarogów na sklepowych półkach jest tak duża, że wybór najlepszego z nich może być dla konsumentów nie lada wyzwaniem. Konsumenci zwracają uwagę na jego smak, zapach oraz właściwości odżywcze – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Mirosław Domański, Prezes Zarządu mleczarni Piaski (OSM). – Mleczarnia Piaski (OSM) dysponuje bogatą ofertą twarogów. Spółdzielnia produkuje twarogi tłuste, półtłuste i chude w różnych formach opakowań. Sztandarowym produktem mleczarni Piaski (OSM) jest wielokrotnie nagradzany twaróg śmietankowy piasecki, który w lipcu tego roku otrzymał prestiżowy certyfikat „Jakość, Tradycja”.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Sery smażone są obiektem rosnącego zainteresowania handlu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-01-06 17:03:18

– Naturalność to trend, który znajduje odzwierciedlenie także w branży mleczarskiej – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Polacy wracają do swoich korzeni i coraz bardziej doceniają dobrą, polską żywność. Największą popularnością cieszą się produkty mocno związane z tradycją, takie jak sery smażone, które od wieków były wytwarzane przez śląskie i wielkopolskie gospodynie, które miały swoje własne, sekretne przepisy ich wykonania.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

Stara Mleczarnia: Zauważamy odwrót od tego, co masowe i „napakowane chemią”

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-12-27 11:43:52

– Konsumenci coraz częściej poszukują wartościowej, naturalnej, mniej przetworzonej żywności, dokładniej czytają etykiety produktów. Szukają też wyrazistych smaków – a te sery zdecydowanie je uzyskują w procesie dłuższego dojrzewania – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Zbigniew Waz, Prezes Zarządu w Stara Mleczarnia. Rośnie świadomość, zauważamy odwrót od tego, co masowe i „napakowane chemią”. Wyższa jakość oznacza też wyższą cenę, ale płaci się ją za najlepsze składniki, za rzemieślnicze metody produkcji (które kosztują więcej czasu i wysiłku), tradycyjne receptury, powolne dojrzewanie i ręczną pielęgnację. Dla detalistów istotny jest też dłuższy termin przydatności do spożycia.

czytaj więcej »

Ceny mleka w listopadzie 2018 r.

Źródło: KZSM Zw. Rew za GUS   Dodano: 2018-12-27 11:21:31

Według Głównego Urzędu Statystycznego cena skupu mleka w listopadzie 2018 r. wyniosła 140,14 zł/1 hl i była niższa o 7,3% niż w listopadzie 2017 r. i o 2,2% wyższa od ceny wypłaconej w październiku 2018 r.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Półka serów dla osób starszych może być bardzo podobna do półki tradycyjnej

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-12-27 10:48:47

– W ofercie firmy Hochland jest mnóstwo produktów, które wzbudzają zainteresowanie osób starszych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Sery kremowe topione są szczególnie cenione za swój smak, Almette to marka, która nie ma sobie równych, Hochland Kanapkowy także bardzo szybko dołączył do grona liderów w swojej kategorii. Ostatnio pojawiło się sporo nowości. Hochland Kanapkowy o niezwykle wyrazistym smaku teraz w wersji Mini. Podzielony na 4 porcje jest gotowy, aby wyskoczyć z nim na spacer.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

Ceny sprzedaży produktów mleczarskich na 16 grudnia br

Źródło: MRiRW   Dodano: 2018-12-21 12:23:45

Szczegółowe dane udostępniane przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poskazują, że ceny serów są stabilne. Zmiana tygodniowa dla sera typu cheddar to 1 382 zł za 100 kg (+0,3%), sera typu Edamskiego to 1 327 zł (-0,6%), sera typu Gouda to 1 326 zł (-1,4%). Wzrosła cena sera typu ementaler do 1 520 zł za 100 kg (wzrost o 2,3%). Potaniały nieco twarogi (min. 40% tł.) do 904 zł (spadek o 1,4%). Potaniały sery typu mozzarella do 1 451 zł (spadek o 2,1%) oraz pleśniowe do 1986 zł (spadek o 0,8%).

czytaj więcej »

© torpol

Torpol: Nowe technologie budują naszą innowacyjność

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2018-12-21 10:41:04

– W dzisiejszych czasach wymagania klientów są bardzo wysokie, dlatego producenci opakowań muszą spodziewać się ciągłego wzrostu znaczenia innowacyjności dla podnoszenia konkurencyjności. Aby wyjść naprzeciw wymaganiom klientów, nieustanie rozwijamy swoje produkty, podnosimy standardy produkcji, procesy biznesowe oraz organizacyjne – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Monika Lipska, Dyrektor Handlowy w firmie Torpol. – Zakłady mleczarskie są jednym z najważniejszych elementów polskiej gospodarki. Współczesne opakowanie w tej branży musi zachować zalety produktów mlecznych, nie pozwalając im tracić pełni walorów dla konsumenta. W związku z tym w ostatnim czasie wdrożyliśmy i nadal pracujemy nad wprowadzeniem na rynek nowych worków aktywnych oraz funkcjonalnych.

czytaj więcej »

© sertop

Sery to świąteczne „must have”

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2018-12-18 09:23:57

Świąteczno-noworoczny okres to czas odwiedzin, także tych niespodziewanych. Co podać gościom, kiedy nagle wpadną z wizytą? – Idealną bazą do przygotowania błyskawicznych dań są nasze sery topione, które ze względu na dłuższy okres przydatności do spożycia mogą być przechowywane w lodówce nawet kilka tygodni – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop.

czytaj więcej »

© hortimex

Hortimex: Klienci poszukują wartości dodanej i zdrowszych produktów

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2018-12-14 11:01:09

– Produkty mleczne są coraz częściej świadomym wyborem klientów zaczynających poważnie myśleć o zdrowym stylu życia – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Marek Dobosz, Menedżer Produktu w Hortimex. – Trendy żywieniowe spowodowały, że wielu producentów poddaje procesowi reformulacji swoje produkty lub wprowadza nowe, zdrowsze linie. Dzięki lepszemu statusowi finansowemu, klienci są bardziej skłonni płacić za nowe doświadczenia i odczucia sensoryczne. W jogurcie oznacza to ciekawe mieszanie smaków (owoce z warzywami), funkcjonalne dodatki i atrakcyjne opakowania.

– Rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a konsumenci coraz bardziej wymagający. Poszukiwane są nowości, które wniosą wartości dodane, odpowiadające potrzebom klientów. Z pomocą mogą przyjść odpowiednie oświadczenia zdrowotne i żywieniowe (np. prebiotyk, korzystny wpływ na trawienie, wysoka zawartość błonnika/białka, niska zawartość cukru/tłuszczu) – wskazuje nasz rozmówca.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25