Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności: kraj (wszystkich: 2026, strona 4 z 136)

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM) zrealizowały dostawę kilkudziesięciu kontenerów mleka do Chin

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2018-09-26 11:31:03

To efekt owocnej i rozwijającej się współpracy z chińskim partnerem. 19 sierpnia br partner ten wizytował łowicką mleczarnię, a ranga wydarzenia była znacząca (prezes, dyrektor marketingu oraz dyrektor zakupowy). Strategiczny partner omówił z zarządem spółdzielni obecną współpracę i możliwości jej dalszego rozwoju. Rozmowy dotyczyły ambitnej i zakrojonej na szeroką skalę strategii rozwoju współpracy oraz możliwości rozszerzenia jej o kolejne asortymenty. Spotkanie oceniono jako bardzo konstruktywne. Na zdjęciu Arkadiusz Pisarek, Wiceprezes ds Handlu i Marketingu łowickiej mleczarni wraz z gościem z Chin.

czytaj więcej »

Piotr i Paweł odstępuje pierwsze placówki sieci Biedronka

Źródło: Piotr i Paweł   Dodano: 2018-09-25 11:59:52

Zakończył się pierwszy etap negocjacji pomiędzy firmą Jeronimo Martins, a grupą Piotr i Paweł. Łącznie pięć sklepów własnych poznańskiej firmy wkrótce stanie się częścią sieci Biedronka.
Przejęcie części sklepów przez branżowego inwestora, to element planu restrukturyzacji sieci Piotr
i Paweł, który konsekwentnie wdrażany jest przez zarząd spółki. Celem spółki jest prowadzenie sieci sklepów w segmencie dla bardziej wymagających Klientów. Jednym z elementów tego planu jest sprzedaż tych lokalizacji, które nie były optymalnie dobrane do tradycyjnego modelu Piotra i Pawła, a będą doskonale funkcjonować w zmodyfikowanym formacie. W ciągu najbliższych dni do sieci Biedronka dołączą sklepy w Kaliszu (ul. Młynarska), Wrocławiu (ul. Grabiszyńska i ul. Dokerska), Tychach (ul. Towarowa) oraz Poznaniu (ul. Szwedzka).

czytaj więcej »

© ecd

Największa platforma e-Commerce dla handlu niezależnego w Polsce, zmienia życie właścicieli sklepów spożywczych

Źródło: Eurocash   Dodano: 2018-09-25 09:36:02

Wiedza o lokalnym rynku, w tym dane demograficzne, rankingi najlepiej sprzedających się produktów i podgląd gazetek konkurencji, najszybsza na rynku, „ucząca się” użytkownika wyszukiwarka towarów, inteligentne listy zakupowe, informacje o kampaniach telewizyjnych największych producentów FMCG czy możliwość zamawiania produktów bezpośrednio z interaktywnej gazetki promocyjnej – to tylko niektóre z funkcjonalności, które zmienią życie klientów Eurocash Dystrybucja, niezależnych przedsiębiorców prowadzących sklepy spożywcze w całej Polsce. Będzie to możliwe dzięki nowej platformie eurocash.pl, w którą Grupa Eurocash zainwestowała 15 mln zł.

czytaj więcej »

© žemaitijos pienas

Zemaitijos pienas: Wzrasta rola przekąsek

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-09-24 09:35:13

– Rośnie liczba konsumentów, którzy poszukują wygodnych, ale i zdrowych przekąsek – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Božena Stacevičiūtė, Head of Polish Market w Žemaitijos pienas, AB. – Staramy się dostosować do oczekiwań konsumentów, dlatego też w maju tego roku udoskonaliliśmy formułę twarogowych batonów Magija. Zamiast polewy kakaowej batoniki Magija oblane są teraz prawdziwą czekoladą, wytworzoną w 67% z najwyższej jakości ziaren kakao. Ze składu batonów wyeliminowany został olej palmowy. W naszych serkach nie ma konserwantów ani stabilizatorów. Aż do 82% produktu stanowi naturalny mleczny twarożek, który zawiera mnóstwo wartościowego białka mlecznego. To wszystko sprawia, że twarogowy baton Magija to wyjątkowa przekąska dla osób żyjących w pośpiechu, ale również dbających o zdrowy styl życia. Zmieniliśmy również szatę graficzną opakowania dzięki temu konsumenci z większą łatwością będą mogli rozpoznać swój ulubiony smak – wylicza Božena Stacevičiūtė.

czytaj więcej »

Łowicz (OSM) będzie rozwijał się samodzielnie

Źródło: Pb.pl, lowiczanin.info   Dodano: 2018-09-17 14:21:56

Trwają zebrania rejonowe członków spółdzielni Łowicz (OSM). Choć będą trwać jeszcze kilka tygodni, można wysnuć, że propozycje wykupu przez Grupę Polmlek lub przyłączenia do spółdzielczych mleczarni: Grupy Mlekovita lub Mlekpol (SM) zostaną odrzucone. Warunki połączenia nie zyskały poparcia, a świadomość wysokiej pozycji rynkowej produktów z mleczarni Łowicz (OSM) jest powszechna.

czytaj więcej »

Hochland inwestuje w zakładzie w Węgrowie

Dodano: 2018-09-17 10:24:35

Rok 2018 to dynamiczne inwestycje w zakładzie produkcyjnym Hochland Polska w Węgrowie. Obecnie Hochland opracowuje plan obniżenia oddziaływania na środowisko, na który składają się m.in. liczne inwestycje oraz działania zmierzające do podniesienia świadomości i racjonalnego wykorzystania zasobów naturalnych przez pracowników, partnerów handlowych, społeczność lokalną i konsumentów.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

Niezdrowe jedzenie z wyższym podatkiem VAT?

Źródło: rp.pl; Monika Pogorszewska   Dodano: 2018-09-06 13:21:05

Dzisiejsze wydanie internetowe Rzeczpospolitej, rp.pl, zawiera artykuł Moniki Pogroszewskiej pt.: „Wyższy podatek VAT ma zniechęcać do niezdrowego jedzenia”. Wynika z niego, że Ministerstwo Finansów chce, by stawki VAT pomogły kształtować właściwe nawyki żywieniowe Polaków. Jak się dowiaduje Rzeczpospolita, resort pracuje od miesięcy nad nowymi regulacjami, które ujednolicą stawki VAT, m.in. na żywność. Kieruje się przy tym „zapisami Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016–2020, którego celem jest przeciwdziałanie otyłości i chorobom wynikłym z nieprawidłowego odżywania, w tym cukrzycy.”

czytaj więcej »

Spada konsumpcja masła

Źródło: GUS, Credit Agricole   Dodano: 2018-09-03 12:37:41

GUS opublikował dane o spożyciu niektórych artykułów konsumpcyjnych na mieszkańca w 2017 r. Są to dane bilansowe, które obejmują roczne spożycie w gospodarstwach domowych, gastronomii oraz w placówkach żywienia zbiorowego. Dane o spożyciu opracowane zostały metodą bilansową: produkcja powiększona o import, pomniejszona o eksport oraz ubytki i straty produktów rolnych u producentów i w obrocie, z uwzględnieniem zmiany stanu zapasów. Przy przeliczaniu danych na 1 mieszkańca przyjęto liczbę ludności według stanu w dniu 30 VI.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

Tadeusz Romańczuk, Wiceminister Rolnictwa na posiedzeniu Rady Nadzorczej mleczarni Łowicz (OSM). Plany stworzenia holdngu.

Źródło: TM, lowiczanin.info   Dodano: 2018-08-30 11:38:39

Jak podaje internetowe wydanie Nowego Łowiczanina Wiceminister Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Przemysław Błaszczyk, członek senackiej komisji rolnictwa uczestniczyli w randze gościa na posiedzeniu Rady Nadzorczej. Jak podaje serwis uczestniczyli w obradach nt. utworzenia swego rodzaju holdingu handlowego, który skonsolidowałby różne, polskie podmioty rolnicze (nie tylko mleczarskie), takie jak spółdzielnie czy państwowe zakłady. Na razie jest to tylko pomysł nowego wiceministra, który wymaga szczegółowego omówienia przez parlamentarzystów – konkrety mają być ogłoszone już niedługo.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

GUS: Ceny skupu mleka w lipcu 2018 r.

Źródło: KZSM Zw. Rew za GUS   Dodano: 2018-08-27 09:54:31

Według Głównego Urzędu Statystycznego cena skupu mleka w lipcu 2018 r. wyniosła 129,38 zł/1 hl i była niższa o 4,1% niż w lipcu 2017 r. i o 0,7% wyższa od ceny wypłaconej w czerwcu 2018 r.

czytaj więcej »

Tesco Polska zamyka 13 placówek, zagrożonych jest 2 200 osób

Źródło: Tesco   Dodano: 2018-08-24 09:35:25

– Polska jest dużym i bardzo ważnym dla Tesco rynkiem. Mamy wobec naszych wszystkich interesariuszy – pracowników, klientów, dostawców i akcjonariuszy – obowiązek zapewnienia biznesowi stabilności i równowagi, które dają rynkową konkurencyjność. Polski rynek detaliczny dynamicznie się zmienia, między innymi przez ograniczenie handlu w niedziele, a to oznacza, że musimy przyspieszyć nasze plany upraszczania biznesu i skupienia się na tym, co najważniejsze dla klientów – powiedział Matt Simister, Prezes Tesco na Europę Środkową.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)
© łowicz (osm)

Zmiany w zarządzie mleczarni Łowicz (OSM)

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2018-08-21 13:20:16

W dniu 16 sierpnia 2018 roku w mleczarni Łowicz (OSM) odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej, na którym została przyjęta dymisja Członków Zarządu. Ze stanowisk zrezygnowali: Karolina Strzelecka pełniąca funkcję Prezesa, Wojciech Jezierski, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu i Lech Dębowski, Wiceprezes ds. Produkcji i Inwestycji.W trakcie posiedzenia Rady Nadzorczej został powołany nowy, dwuosobowy Zarząd. Prezesem Zarządu została Iwona Grzybowska, Wiceprezesem Łukasz Siewierski.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Sery wytwarzane technologią mieszaną pozostają bardzo popularne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-08-06 11:51:51

– Ser Salami to produkt, który zawsze znajdzie nabywcę bez względu na to, w jakiej formie jest sprzedawany – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska, Kierownik Działu Marketingu w Łowicz (OSM). – To jeden z najbardziej popularnych typów sera, bardzo lubiany ze względu na swój lekko pikantny smak i zwartą, sprężystą konsystencję.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Trend promujący naturalną żywność coraz istotniejszy

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-08-06 11:37:20

– Kategoria produktów śniadaniowych dynamicznie rozwija się i jest kategorią rosnącą – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Konsumenci dojrzeli, poznali wiele nowych produktów, które idealnie można wykorzystywać podczas śniadań. Pojawiły się nowe segmenty i kategorie produktów, widoczne jest większe zróżnicowanie oferty, wyższa jakość.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Wielka dywersyfikacja, czyli Łowicz (OSM) stawia na własną markę

Źródło: Forum Mleczarskie Handel za Łowicz (OSM)   Dodano: 2018-08-01 13:35:08

– Współpraca z dyskontami jest dla nas dobra, ale chcemy mocniej stawiać na własną markę – Zarząd Łowicz (OSM) kontynuuje duże zmiany w strukturze sprzedaży własnych produktów. W planie rocznym jest zmiana proporcji z 40% do 60% na rzecz brandu „łowickie”.
– Aktualna sytuacja w proporcjach sprzedaży sprawia, że około 2/3 całkowitej produkcji Łowicz (OSM) realizowana jest na rzecz największych graczy na rynku dyskontów. Mimo niewątpliwych korzyści związanych z tymi transakcjami, w Spółdzielni realizowana jest polityka mająca na celu zmianę proporcji całkowitej produkcji dla dyskontów. Obecny zarząd odważnie stawia na odbudowę wizerunku marki, a tym samym wzrost sprzedaży produktów w pasiastych opakowaniach.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25