Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Archiwum aktualności: listopad 2012 (wszystkich: 41)

Grupa Auchan przejmuje hipermarkety Real
Raisio nowym wyłącznym dystrybutorem produktów Benecol w Polsce
Fresh Logistics: Szczególnie godne uwagi są projekty międzynarodowe
Nielsen: Kryzys nie w nabiale
FrieslandCampina bardziej ekologiczna
Rosja: Po Francuzach to Niemcy borykają się rosyjskim zakazem
Japonia: Lider probiotyków planuje megawzrost
Wielka Brytania: Müller Dairy odporny na efekty rebrandingu
Francja: Drive-in nadzieją na większe obroty
Dania: Elopak otwiera nową linię w Aarhus
Arla Foods-Fonterra-Foss: Koniec oszustw w mleku
Piotr Nagalski nowym Dyrektorem Marketingu Hochland Polska
Hochland Polska: Sklepy wielkopowierzchniowe w Polsce mniej liczne
GEA Westfalia Separator: Innowacyjność to nasza przewaga
Groupe Auchan: Atak realizuje plan 32 nowych placówek w Rosji
Hiszpania: Marki własne sposobem na rozwój sieci Mercadona
Wielka Brytania: Aldi podwoi liczbę sklepów
Bakoma niezależnie od Müllera
Hochland Polska: Obserwujemy pozytywny rozwój rynku serów
Carrefour wychodzi z Indonezji
Fresh Logistics: Realizujemy wyższe obroty
Kryzys nie do końca uzasadniony
Hochland Polska: Dzięki segmentacji można lepiej dopasować wdrażany produkt
Copa-Cogeca rozczarowana brakiem porozumienia z sieciami w obszarze przestrzegania zasad dobrej praktyki
Euroser: Coraz częściej kupujemy świadomie
Sierpc (OSM): Nic nie stoi w miejscu
EkoŁukta: Rynek produktów ekologicznych dynamicznie rośnie
Eurocash notuje zysk za trzy kwartały równy 130 mln zł
HDF Polska: Rynek technologii RFID jest w fazie rozpoznawania możliwości
Frąckowiak (ZPSiH): Wysokie marże tłumią rozwój produktów ekologicznych
Krones: Zakłady produkcyjne odchodzą od chemii na rzecz aseptyki
Sierpc (OSM): Nie mamy prawa mówić o kryzysie!
Bongrain rozwija się, ale narzeka
Kruszwica wprowadza nowe margaryny pro-zdrowotne
Hochland Polska: Segment serów w plastrach notuje znaczny wzrost
Słowenia: Lactalis przebije ofertę Mlekodel?
Euroser: Produkty premium mniej podatne na wahania rynkowe
Masmal: Cena będzie coraz ważniejsza
Sierpc (OSM): Marki producentów są autentyczne
Malezja: Carrefour sprzedaje swój biznes Japończykom z Aeon za 250 mln €
National Starch i Corn Products przyjmują nazwę Ingredion w regionie EMEA
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2017
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25