Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komumikaty prasowe: świat (wszystkich: 149, strona 6 z 10)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

Mlekovita niezmiennie najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki!

Źródło: Grupa Mlekovita   Dodano: 2017-01-26 14:35:48

Mlekovita to zdecydowany lider branży – po raz kolejny okazała się najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2016. Jej wartość wzrosła w ciągu roku o 55 mln zł.

czytaj więcej »

© pmt trading

PMT Trading: Patent od Euroazjatyckiej Organizacji Patentowej

Źródło: PMT Trading   Dodano: 2016-10-10 05:34:50

Firma PMT Trading w dniu 31 sierpnia 2016 roku otrzymała od Euroazjatyckiej Organizacji Patentowej patent nr 024020 „Sposób wytwarzania twarogu”.
Współwłaścicielem patentu jest Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, a autorami opracowania są pracownicy naukowi Katedry Mleczarstwa i Zarządzania Jakością Wydziału Nauki o Żywności UWM dr inż. Maria Baranowska, dr inż. Krzysztof Bohdziewicz, prof. dr hab. inż. Władysław Chojnowski i prof. dr hab. inż. Bogusław Staniewski.
Jest to pierwszy euroazjatycki patent uzyskany przez polskich naukowców w branży mleczarskiej.

czytaj więcej »

Testo 104/174/206 – profesjonalne mierniki do pomiaru temperatury i pH w sektorze mleczarskim.

Źródło: Materiał sponsorowany   Dodano: 2016-09-29 10:40:44

W przemyśle mleczarskim o jakości i trwałości produktu finalnego decyduje szereg czynników pojawiających się w trakcie całego cyklu prowadzącego od jego produkcji, przetwarzania, transportu, przechowywania, aż po zakup przez konsumenta. Podstawowym sposobem kontroli tych parametrów jest dobór właściwych narzędzi pomiarowych, które dostarczą informacji o rzeczywistych wartościach krytycznych, mających wpływ na produkt.

czytaj więcej »

© mlekpol (sm)
© mlekpol (sm)

Zakochaj się w Łaciatym. Ruszyła kampania reklamowa mleka Mlekpol (SM)

Źródło: Mlekpol (SM) / V5   Dodano: 2016-09-01 11:31:43

– Inwestujemy w przyszłość. Polski konsument się zmienia. Warto mu przypomnieć źródło naszego Łaciatego – zdrowego, naturalnego mleka od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski. Łaciate istnieje już ponad 20 lat. Wciąż jest najbardziej rozpoznawalną marką mleka w Polsce. Nie osiadamy jednak na laurach. Cały czas chcemy podtrzymać i kreować świadomość marki nawet tak silnej i pozytywnie kojarzonej jak Łaciate – mówi Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu w Mlekpol (SM) w Grajewie.

czytaj więcej »

Letnie Orzeźwienie od OSM w Piaskach

Źródło: ROmedia Agencja Public Relations   Dodano: 2016-07-28 08:56:45

Wakacje trwają w pełni, na te upalne dni Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
w Piaskach przygotowała kampanię promocyjną pod hasłem: Letnie orzeźwienie od OSM w Piaskach. W lokalnych mediach oraz w sklepach firmowych pojawiły się reklamy produktów: Zsiadłe Mleko i Kefir jak Dawniej w nowych, atrakcyjnych opakowaniach.

czytaj więcej »

Hochland z kampanią „Doskonałe składniki, bez konserwantów”!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2016-03-14 16:52:59

Wystartowała kontynuacja intensywnej kampanii plastrów topionych sera Hochland pod hasłem „Doskonałe składniki, bez konserwantów”! To już druga odsłona nowej kampanii rozpoczętej w połowie ubiegłego roku.
Ogólnopolska kampania realizowana będzie do końca kwietnia i obejmie TV, kino, internet, prasę fachową, aktywności PR. Działania będą realizowane zgodnie z silnym trendem związanym ze zdrowym żywieniem. Plastry topione Hochland zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty, produkowane są z wysokiej jakości wyselekcjonowanych składników: prawdziwych serów, wysokiej jakości dodatków i masła extra.

czytaj więcej »

Owocowe jogurty typu greckiego Piątnica – ruszyła telewizyjna kampania billboardowa!

Źródło: Piątnica (OSM)/Sfera PR   Dodano: 2016-03-14 15:56:44

Wraz z początkiem marca OSM Piątnica podjęła kolejne działania promocyjne owocowych jogurtów typu greckiego. Tym razem konsumenci mają okazję usłyszeć o wspomnianych produktach za sprawą billboardów sponsorskich, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych tj. TVP 1, TVP 2 oraz TVN. Kampania billboardowa potrwa do 31 marca.

czytaj więcej »

Mleko, śmietany i śmietanki Łaciate zdobyły miano Dobrej Marki 2015 - Jakość, Zaufanie, Renoma!

Źródło: Mlekpol (SM)   Dodano: 2015-11-16 14:57:31

Produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa – mleko Łaciate oraz śmietany i śmietanki Łaciate zdobyły uznanie w kolejnym prestiżowym badaniu i zyskały miano Dobrej Marki 2015 Jakość, Zaufanie, Renoma. Wyróżnienie w prestiżowym badaniu redakcji „Forum Biznesu” w „Dzienniku Gazecie Prawnej” pod patronatem IFiS Polskiej Akademii Nauk umocniło pozycję Łaciatego jako najbardziej rozpoznawalnej marki w branży mleczarskiej na polskim rynku.

czytaj więcej »

© hochland polska
© hochland polska

Hochland na Festiwalu Serów i Twarogów!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2015-09-18 10:40:43

We wrześniu w Olsztynie odbyła się trzecia edycja Festiwalu Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa, w którym firma Hochland Polska zdobyła aż cztery nagrody!
Uczestnicy festiwalu mogli spróbować różnych dań przygotowanych z serów Hochland przez zawodowego kucharza, a także spróbować swoich sił w dojeniu krowy – zabawa była wyśmienita! W konkursach na Serowego i Twarogowego Króla, Hit Twarogowy i Serowy firma Hochland Polska odniosła sukces, zdobywając aż cztery nagrody, po jednej w każdej z kategorii.

czytaj więcej »

© hochland polska

Największy w historii konkurs kulinarny - Almette Fruit inspiruje dalej!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2015-07-03 14:15:29

22 czerwca ruszył największy w historii kulinarny konkurs blogerski Almette „Taste the summer by Almette Fruit”! Celem akcji jest kolejna inspiracja konsumentów do pozakanapkowych eksperymentów z puszystymi serkami Almette. Zorganizowanie akcji razem z blogerami pozwala nie tylko puścić wodze kulinarnym fantazjom. Do wspólnej zabawy zaproszono 10 topowych blogerek kulinarnych.

czytaj więcej »

© tetra pak

Platforma Tetra Pak E3 zaprezentowana na targach Fispal

Źródło: Tetra Pak   Dodano: 2015-06-30 10:27:21

Nastąpił przełom na rynku kartonowych opakowań do żywności – firma Tetra Pak wprowadziła na rynek maszynę napełniającą, która do sterylizacji materiału opakowaniowego zamiast nadtlenku wodoru wykorzystuje wiązki elektronów. Platforma Tetra Pak E3, zaprezentowana podczas Międzynarodowych Targów Fispal Tecnologia w Sao Paulo w Brazylii, oferuje swoim użytkownikom wiele korzyści, w tym możliwość napełniania do 40 tys. opakowań w ciągu godziny. W porównaniu do obecnie wykorzystywanej linii Tetra Pak A3/Speed, platforma Tetra Pak E3 pozwoli na zmniejszenie kosztów produkcji, zwiększenie jej elastyczności oraz będzie miała mniejszy wpływ na środowisko.

czytaj więcej »

© worlfood
© worlfood

Targi łączą

Źródło: WorldFood   Dodano: 2015-06-12 09:55:02

Druga edycja targów WorldFood Warsaw za nami. Czas na podsumowania i statystyki!
– Jestem bardzo zadowolony i dziękuję za organizację tej ciekawej inicjatywy – tymi słowami II edycję Targów WorldFood Warsaw ocenił minister rolnictwa i rozwoju wsi Marek Sawicki. Podkreślił, że Warszawa staje się ważnym centrum wystawienniczym artykułów rolno-spożywczych.
Podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki Dariusz Bąk dodał, iż – na targach warto być, by skracać sobie drogę do eksportu. Sektor rolno-spożywczy rośnie, a wraz z nim wzrasta potrzeba takich spotkań. Targi łączą!”
Słowom przedmówców wtórował prezes Agencji Rynku Rolnego Radosław Szatkowski, który podkreślił, że WorldFood Warsaw to targi dobrze rokujące na przyszłość.

czytaj więcej »

© tetra pak

Dwa opakowania Tetra Pak z nagrodami WorldStar Award

Źródło: Tetra Pak   Dodano: 2015-05-22 14:19:23

Dwa opakowania firmy Tetra Pak zaprojektowane z myślą o ograniczaniu ich wpływu na środowisko naturalne, zdobyły w tym roku prestiżowe nagrody WorldStar Packaging Award 2015. Tetra Top z odrywaną górną częścią wykonaną z tworzywa oraz Tetra Prisma Aseptic 1000, w której zastosowano bioplastik pochodzenia roślinnego, zostały wyróżnione w kategorii „Napoje” za swoje właściwości w zakresie mniejszego oddziaływania na środowisko. Dodatkowo Tetra Prisma Aseptic 1000 otrzymała tytuł „Gold Sustainability Award” dla opakowania wyprodukowanego zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

czytaj więcej »

Mlekpol (SM) liderem w IV konkursie Krajowej Oceny Mleka Spożywczego i Mlek Fermentowanych

Źródło: FC   Dodano: 2015-05-20 08:34:13

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w konkursie Krajowej Oceny Mleka Spożywczego i Mlek Fermentowanych otrzymała dwie nagrody. Podczas gali ich wręczenia, za zajęcie I miejsca, medal z popiersiem dra hab. Wojciecha Tuszyńskiego przyznany został mleku Łaciate Świeże 2% oraz Jogurtowi Greckiemu.
Cztery zespoły arbitrów dokonały oceny sensorycznej, oceny znakowania, estetyki i funkcjonalności oraz ewentualnych dodatkowych informacji na opakowaniu. Po ocenieniu wielu zgłoszonych do konkursu produktów zespoły superarbitrów i arbitrów wyłoniły finalistów.

czytaj więcej »

Promocja plastrów żółtych Hochland - większe opakowanie – ta sama cena!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2015-05-20 08:28:33

Firma Hochland Polska przystępuje w czerwcu do nowej promocji serów żółtych w plastrach pod hasłem: Większe opakowanie 165 g – ta sama cena! Zasady promocji polegają na dodaniu 10% gratis do dotychczasowej gramatury 150 g. Większe opakowanie 165 g będzie miało tę samą cenę.
Na wszystkich wariantach serów żółtych w plastrach Hochland umieszczona zostanie naklejka promocyjna z komunikatem +10% gratis! Opakowania zbiorcze będą także oznakowane stickerem promocyjnym.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25