100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Komunikaty prasowe świat (wszystkich: 155, strona 6 z 11)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

Maluta Nowy Dwór Gdański (OSM): Jogurt Naturalny +

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-05-24 08:06:49

Jogurt Naturalny + można zaliczyć do grupy produktów funkcjonalnych. Bez mleka w proszku, wysokobiałkowy (9% ), bez tłuszczu (0% ), bez laktozy. Polecany konsumentom, wymagającym od produktu wartości dla zdrowia „na plus".Żywe bakterie zawarte w jogurcie: Lactobacillus thermophilus oraz Lactobacillus bulgaricus mają zdolności zasiedlania się w przewodzie pokarmowym, regulując przy tym pracę układu trawiennego.Opakowanie jednostkowe kubek 180g

czytaj więcej »

© pim

PIM: Zdrowy senior, czyli dieta 65+

Źródło: Polska Izba Mleka   Dodano: 2017-05-04 16:06:36

W majowy weekend – 2 maja br. – odbyło się kolejne spotkanie edukacyjne w ramach projektu „Cykl konferencji Fakty i mity o mleku” organizowanego przez Polską Izbę Mleka. Tym razem adresatami spotkania byli seniorzy, którzy wysłuchali prelekcji eksperta projektu – dr Ireny Białokoz-Kaliowskiej pt. „Właściwe wybory żywieniowe gwarancją dobrego zdrowia seniora”.

czytaj więcej »

Czarnków (OSM): Serek śmietankowy Juliko bez GMO

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-05-02 08:04:55

Dzięki współpracy z rolnikami oraz wprowadzaniu przez nich systemu karmienia krów paszami bez GMO, mleczarnia oddaje w ręce konsumentów pierwszy produkt ze znaczkiem „Bez GMO – z mleka od krów karmionych paszami bez GMO”, który spełni najbardziej wygórowane oczekiwania wielbicieli produktów naturalnych o najwyższej jakości.

czytaj więcej »

Grupa Mlekovita: Paluszki serowe MiaMu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-04-21 08:19:42

Paluszki serowe MiaMu (84 g – 4x21 g) to nowość w asortymencie Mlekovity – pierwszy taki polski produkt na rynku. Ten ser w postaci pojedynczo pakowanych paluszków nie zawiera konserwantów, barwników i glutenu, dzięki czemu stanowi znakomitą przekąskę głównie dla najmłodszych, ale nie tylko.
Paluszki serowe MiaMu są idealne dla konsumentów w każdym wieku, na każdą porę dnia i okazję.

czytaj więcej »

© smurfit kappa

Opakowanie Life Box Smurfit Kappa Polska perłą wśród opakowań!

Źródło: Smurfit Kappa   Dodano: 2017-04-19 16:03:32

6 marca br. na uroczystej gali konkursu Art of Packaging – Professional, projekt Life Box otrzymał nagrodę w kategorii Opakowanie Freestyle. Konstrukcja opakowania prezentowego zabezpieczającego sadzonkę świerku (picea pungens) została przygotowana w Smurfit Kappa Polska, oddział w Koninie i Drezdenku.
Opakowanie Life Box powstało w celu ochrony delikatnego produktu podczas przenoszenia i transportu. Wspólna wizja łącząca konstrukcję (autor: Bogusław Budner) oraz grafikę (autor: Jakub Świętek) zaowocowała estetycznym, prostym projektem opakowania, które zostało wykonane z tektury falistej z minimalistycznym nadrukiem podkreślającym dbałość o ekologię.

czytaj więcej »

© tetra pak

Tetra Pak wprowadza nowe opakowania do produktów „On the Go”

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2017-04-10 11:29:51

Jak wylicza Tetra Pak ponad 40% konsumentów przegryza w ciągu dnia. Konsumenci z tej grupy raz w tygodniu spożywają jogurty pitne, mleka funkcjonalne (wzbogacone) oraz napoje energetyczne. Dla niektórych jednak porcja 330 ml to za wiele, dlatego powstała mniejsza wersja opakowania. Według analiz firmy Tetra Pak popyt na opakowania mniejsze niż 250 ml wzrośnie o 10% do 72 mld litrów do 2019 roku.

czytaj więcej »

Flagowa marka mleczarni Mlekpol (SM) najbardziej cenioną przez konsumentów marką mleczarską

Źródło: Mlekpol (SM)/V5   Dodano: 2017-02-05 16:05:29

Są już wyniki prestiżowego badania Meaningful Brands 2017. W najnowszej polskiej edycji, 21 tysięcy respondentów zapytano o 71 marek w 9 kategoriach produktowych. Sprawdzono wpływ relacji między marką a konsumentem na jej wyniki biznesowe. Zmierzono 62 korzyści podzielone na trzy kategorie: funkcjonalne, osobiste - emocjonalne, społeczne.

czytaj więcej »

Mlekovita niezmiennie najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki!

Źródło: Grupa Mlekovita   Dodano: 2017-01-26 14:35:48

Mlekovita to zdecydowany lider branży – po raz kolejny okazała się najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2016. Jej wartość wzrosła w ciągu roku o 55 mln zł.

czytaj więcej »

© pmt trading

PMT Trading: Patent od Euroazjatyckiej Organizacji Patentowej

Źródło: PMT Trading   Dodano: 2016-10-10 05:34:50

Firma PMT Trading w dniu 31 sierpnia 2016 roku otrzymała od Euroazjatyckiej Organizacji Patentowej patent nr 024020 „Sposób wytwarzania twarogu”.
Współwłaścicielem patentu jest Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, a autorami opracowania są pracownicy naukowi Katedry Mleczarstwa i Zarządzania Jakością Wydziału Nauki o Żywności UWM dr inż. Maria Baranowska, dr inż. Krzysztof Bohdziewicz, prof. dr hab. inż. Władysław Chojnowski i prof. dr hab. inż. Bogusław Staniewski.
Jest to pierwszy euroazjatycki patent uzyskany przez polskich naukowców w branży mleczarskiej.

czytaj więcej »

© mlekpol (sm)
© mlekpol (sm)

Zakochaj się w Łaciatym. Ruszyła kampania reklamowa mleka Mlekpol (SM)

Źródło: Mlekpol (SM) / V5   Dodano: 2016-09-01 11:31:43

– Inwestujemy w przyszłość. Polski konsument się zmienia. Warto mu przypomnieć źródło naszego Łaciatego – zdrowego, naturalnego mleka od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski. Łaciate istnieje już ponad 20 lat. Wciąż jest najbardziej rozpoznawalną marką mleka w Polsce. Nie osiadamy jednak na laurach. Cały czas chcemy podtrzymać i kreować świadomość marki nawet tak silnej i pozytywnie kojarzonej jak Łaciate – mówi Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu w Mlekpol (SM) w Grajewie.

czytaj więcej »

Letnie Orzeźwienie od OSM w Piaskach

Źródło: ROmedia Agencja Public Relations   Dodano: 2016-07-28 08:56:45

Wakacje trwają w pełni, na te upalne dni Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
w Piaskach przygotowała kampanię promocyjną pod hasłem: Letnie orzeźwienie od OSM w Piaskach. W lokalnych mediach oraz w sklepach firmowych pojawiły się reklamy produktów: Zsiadłe Mleko i Kefir jak Dawniej w nowych, atrakcyjnych opakowaniach.

czytaj więcej »

Hochland z kampanią „Doskonałe składniki, bez konserwantów”!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2016-03-14 16:52:59

Wystartowała kontynuacja intensywnej kampanii plastrów topionych sera Hochland pod hasłem „Doskonałe składniki, bez konserwantów”! To już druga odsłona nowej kampanii rozpoczętej w połowie ubiegłego roku.
Ogólnopolska kampania realizowana będzie do końca kwietnia i obejmie TV, kino, internet, prasę fachową, aktywności PR. Działania będą realizowane zgodnie z silnym trendem związanym ze zdrowym żywieniem. Plastry topione Hochland zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty, produkowane są z wysokiej jakości wyselekcjonowanych składników: prawdziwych serów, wysokiej jakości dodatków i masła extra.

czytaj więcej »

Owocowe jogurty typu greckiego Piątnica – ruszyła telewizyjna kampania billboardowa!

Źródło: Piątnica (OSM)/Sfera PR   Dodano: 2016-03-14 15:56:44

Wraz z początkiem marca OSM Piątnica podjęła kolejne działania promocyjne owocowych jogurtów typu greckiego. Tym razem konsumenci mają okazję usłyszeć o wspomnianych produktach za sprawą billboardów sponsorskich, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych tj. TVP 1, TVP 2 oraz TVN. Kampania billboardowa potrwa do 31 marca.

czytaj więcej »

Mleko, śmietany i śmietanki Łaciate zdobyły miano Dobrej Marki 2015 - Jakość, Zaufanie, Renoma!

Źródło: Mlekpol (SM)   Dodano: 2015-11-16 14:57:31

Produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa – mleko Łaciate oraz śmietany i śmietanki Łaciate zdobyły uznanie w kolejnym prestiżowym badaniu i zyskały miano Dobrej Marki 2015 Jakość, Zaufanie, Renoma. Wyróżnienie w prestiżowym badaniu redakcji „Forum Biznesu” w „Dzienniku Gazecie Prawnej” pod patronatem IFiS Polskiej Akademii Nauk umocniło pozycję Łaciatego jako najbardziej rozpoznawalnej marki w branży mleczarskiej na polskim rynku.

czytaj więcej »

© hochland polska
© hochland polska

Hochland na Festiwalu Serów i Twarogów!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2015-09-18 10:40:43

We wrześniu w Olsztynie odbyła się trzecia edycja Festiwalu Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa, w którym firma Hochland Polska zdobyła aż cztery nagrody!
Uczestnicy festiwalu mogli spróbować różnych dań przygotowanych z serów Hochland przez zawodowego kucharza, a także spróbować swoich sił w dojeniu krowy – zabawa była wyśmienita! W konkursach na Serowego i Twarogowego Króla, Hit Twarogowy i Serowy firma Hochland Polska odniosła sukces, zdobywając aż cztery nagrody, po jednej w każdej z kategorii.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij