Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komumikaty prasowe: archiwum (wszystkich: 2092, strona 133 z 140)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

Nowa kampania dla marki Activia.

Źródło: Young & Rubicam   Dodano: 2010-03-02 16:30:34

Działania koncentrują się na telewizji oraz prasie. W ramach kampanii powstał 35-sekundowy spot, komunikujący unikalne właściwości Activii, wspomagającej trawienie i zapobiegającej wzdęciom.

czytaj więcej »

Kampania marki Danonki

Źródło: Y&R Brands   Dodano: 2010-03-02 16:22:04

Young & Rubicam przygotowała nową kampanię dla marki Danonki. Kampania składa się z dwóch reklam telewizyjnych.
Pierwszy z nich to 30-sekundowy spot „Piraci”, komunikujący pojawienie się na rynku Danonków z nowymi gadżetami- „Piratopiankami do składania”. W filmie pojawia się grupa dzieci bawiących się w piratów. Do pokoju wchodzi smok Danonek z prośbą o pomoc w uratowaniu tonącego statku pirata kapitana Billa. Dzięki Piratopiankom dzieci mogą przenieść się w świat prawdziwych morskich przygód i ratują kapitana z opresji.
Drugi film pt. „Lornetka” to 10-sekundowa animacja prezentująca nową serię gadżetów – figurek, które można znaleźć w Danonkach z Niespodzianką. Jest to 10 pirackich wcieleń smoka Danonka, np. z kompasem, lunetą czy za sterami. W animacji widz przez lornetkę obserwuje brzeg egzotycznej wyspy. Nagle spostrzega na plaży opakowanie Danonków z Niespodzianką, z którego wyskakuje smok przebrany za pirata.
Główną grupę docelową filmu stanowią dzieci w wieku 3-5-lat.

czytaj więcej »

Halniak z Krakowa!

Źródło: Almar   Dodano: 2010-02-24 13:27:49

Halniak to nowy ser wprowadzany właśnie na rynek przez firmę Almar. To ser wędzony produkowany w oparciu o technologię wytwarzania sera gryfickiego. Posiada delikatny, lekko pikantny smak wzbogacony aromatem wędzenia. Charakterystyczny niesymetryczny kształt, estetyczne opakowanie oraz przewiązanie sera charakterystycznym sznurkiem wyróżnia go spośród innych serów dostępnych na rynku. Podstawę jego produkcji stanowi mleko z najczystszych ekologicznie rejonów Polski. Ser Halniak dobrze smakuje zarówno na zimno jak i na ciepło. Idealnie sprawdza się jako dodatek wielu dań, składnik kanapek albo jako samodzielna przekąska. To propozycja dla każdego ceniącego dobry smak oraz sprawdzoną jakość za przystępną cenę. Waga sera – około 0,5 kg. Dystrybutor: Almar.

czytaj więcej »

Chwila dla zmysłów w kampanii Satino

Źródło: wirtualnemedia.pl   Dodano: 2010-02-24 12:18:05

W telewizji ruszyła kampania reklamowa nowego wariantu deserów Satino. Akcję – obejmującą również działania w radiu i internecie – przygotowały agencja reklamowa Hand Made i dom mediowy Macroscope OMD. Kreacja rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej deserów mlecznych Satino składa się z ich apetycznych ujęć oraz zmysłowych wstawek fabularnych. Przekaz wspiera wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu tego produktu – śmietankowego Satino Panna Cotta z polewą karmelową lub malinową. Akcja pod hasłem „Chwila dla zmysłów” obejmuje od 19 lutego telewizję (30- i 15-sekundowe spoty w głównych stacjach), a także radio (działania sponsoringowe w Chilli Zet) oraz internet (serwis satynowarandka.pl). Kreację kampanii – zaplanowanej do 7 marca – przygotowała agencja reklamowa Hand Made, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD.

czytaj więcej »

Ser Bukowiecki

Dodano: 2010-02-23 09:54:33

Również pod koniec 2009 roku firma Agro-Danmis Gramowscy wprowadziła na rynek ser podpuszczkowy z mleka krowiego pochodzącego od krów rasy Montbeliarde o nazwie Bukowiecki. Ser jest połączeniem sera typu conte i ementaler. Charakteryzuje się wyjatkowym, unikalnym smakiem. Sprzedawany jest w blokach po ok. 3 kg. lub w opakowaniach „otwórz-zamknij” o wadze 150 g. Producent: Agro-Danmis.

czytaj więcej »

Tzatziki - nowość firmy Temar (PPH)

Źródło: Temar (PPH)   Dodano: 2010-02-23 09:41:25

Oryginalne greckie tzatziki to nowość w ofercie firmy Temar (PPH). Produkowane są na bazie jogurtu. W składzie zawierają m.in. świeży ogórek i czosnek, którym zawdzięczają swój doskonały smak. Są wyśmienitym dodatkiem do smażonych i grillowanych mięs, ryb czy pieczonych ziemniaków. Tzatziki wyróżniają się oryginalnym opakowaniem o nowoczesnym kształcie. Ponadto, klient może przygotować jedną z oryginalnych greckich potraw – pyszne suwlaki z sosem tzatziki – korzystając z przepisu zamieszczonym na opakowaniu. Tzatziki dostępne są w dwóch rodzajach gramatur: 200 g i 400 g. Importer: Temar (PPH).

czytaj więcej »

Serenada kroi się na dobry dzień

Dodano: 2010-02-18 14:08:12

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek porządkuje portfel swoich produktów. Pod wspólną marką Serenada do sprzedaży trafi osiem serów. Dzięki odważnym opakowaniom, konsumenci bez trudu znajdą je na sklepowych półkach. Nowa marka ma zmienić postrzeganie sera i nadać mu bardziej radosny charakter.

czytaj więcej »

Danone zwycięzcą V edycji plebiscytu Firma Przyjazna Mamie, organizowanego przez miesięczniki: Dziecko i Poradnik Domowy

Źródło: Danone   Dodano: 2010-02-18 13:21:34

W plebiscycie nagrodzono trzech pracodawców, którzy ułatwiają młodym rodzicom łączenie rodzicielstwa z pracą zawodową.
Kapituła konkursu nagrodziła Danone za ponadprzeciętne udogodnienia oferowane młodym rodzicom – nie tylko mamom. Znajdują się wśród nich m.in.: dodatkowy miesiąc urlopu macierzyńskiego, skrócony dzień pracy po powrocie z urlopu, elastyczna organizacja pracy i dodatkowy dzień urlopu okolicznościowego dla ojców. Pracownice Danone mogą także korzystać ze specjalnych pokoi do karmienia i odpoczynku. Firma pokrywa koszty prywatnych porodów, szczepienia dzieci pracowników przeciwko pneumokokom, a każdemu rodzicowi przekazuje również wyprawkę w postaci bonów do sklepu Smyk.

czytaj więcej »

Danone: Kampania reklamowa deseru Chocho

Źródło: Wirtualne Media   Dodano: 2010-02-18 10:32:32

W telewizji trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek markę Danone Chocho. Akcję przygotowały agencja reklamowa Young & Rubicam Brands i dom mediowy MediaCom.
Kampania reklamowa wprowadzanego właśnie do sprzedaży deseru Danone Chocho żartobliwe podkreśla, że ma on smak czekoladowo-orzechowy. W 15-sekundowym spocie występują przekomarzający się na ten temat bliźniacy.

czytaj więcej »

71 kolejnych lat osiągania zysku netto przez Paccar

Dodano: 2010-02-16 12:29:52

“Spółka PACCAR uzyskała roczny zysk netto po raz 71 z rzędu, a także osiągnęła w IV kwartale wzrost przychodów i dochodu netto w porównaniu z III kwartałem 2009 r.” – oświadczył Mark C. Pigott, prezes i dyrektor generalny spółki. “Doskonałe wyniki bilansowe PACCAR oraz znaczna wielkość przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej, które w 2009 r. wyniosły 1,37 mld USD, umożliwiły ciągłe inwestycje w takie projekty inwestycyjne, jak nowe silniki Diesla, rozszerzone asortymenty pojazdów czy coroczna poprawa wydajności zakładu o 5-7%, a także przyczyniły się do uzyskania większości prestiżowych nagród branżowych” – zauważył Tom Plimpton, wiceprezes.

czytaj więcej »

© Grupa Polmlek

Capresi kusi smakiem

Źródło: Grupa Polmlek   Dodano: 2010-02-02 12:27:38

Ser to nie jest już tylko coś na kanapkę, coś co tylko zastępuje wędlinę, ser to nowa kategoria, smaki, samodzielne dania i potrawy. Wychodząc naprzeciw tym właśnie trendom Grupa Polmlek stworzyła Capresi Śmietankowy. Capresi wyróżnia się charakterystycznym smakiem i konsystencją jedyną w swoim rodzaju, która plasuje ten produkt gdzieś pomiędzy serem żółtym a serem topionym, tworząc nową kategorię serów – jednocześnie kusząc smakiem!

czytaj więcej »

Nowy wymiar Piątnicy

Dodano: 2010-02-01 16:19:55

Podróżujących po polskich drogach z pewnością zaskoczy widok serków, twarożków
i śmietan wypadających z samochodów dostawczych Piątnicy. Nie ma jednak powodów
do obaw! To złudzenie optyczne wywołują realistyczne zdjęcia wykonane w technice trójwymiarowej, które od niedawna widnieją na samochodach transportowych OSM Piątnica. Jedyne niebezpieczeństwo dla kierowców to nabranie nieodpartej ochoty na mleczne produkty Piątnicy.
Nowa, jeżdżąca reklama firmy przedstawia opakowania Serka Wiejskiego, twarożku Twój Smak Puszysty, śmietan oraz produkowanego przez mleczarnię sera Mascarpone. Dzięki wykorzystaniu techniki 3D produkty wyglądają tak, jakby za chwilę miały wypaść z chłodni na jezdnię. Obecnie po krajowych drogach porusza się już 15 samochodów z nową szatą graficzną, a docelowo firma planuje okleić w ten sposób kolejne 15 pojazdów.

czytaj więcej »

PACCAR przeznacza 250.000 USD na pomoc humanitarną dla Haiti

Źródło: DAF Trucks Polska   Dodano: 2010-01-27 14:32:34

22 stycznia 2010 roku spółka PACCAR podała do wiadomości decyzję o przekazaniu
250.000 USD na rzecz Amerykańskiego Czerwonego Krzyża (ang. American Red Cross)
z przeznaczeniem na pomoc humanitarną dla Haiti. Spółka ofiarowała również pojazd marki Kenworth wyposażony w ruchome nadwozie z przeznaczeniem do wykorzystania w akcjach porządkowych będących następstwem trzęsienia ziemi. Paccar jest producentem i dystrybutorem wysokiej jakości pojazdów użytkowych oraz wtórnych części zamiennych, obecnym na rynkach w ponad 100 krajach, w tym w Ameryce Środkowej wraz z Karaibami. Ta tragedia ma niszczący wpływ na Haiti - stwierdził Mark C. Pigott, prezes i dyrektor generalny spółki - Wszyscy pracownicy Paccar na całym świecie okazują wsparcie rodzinom, które ucierpiały w trzęsieniu ziemi.

czytaj więcej »

IV edycja programu Masz Pomysł? Podziel się Posiłkiem

Dodano: 2010-01-27 09:42:52

Właśnie wyłoniono 40 najlepszych inicjatyw lokalnych, które, obok dożywiania i edukacji nt. prawidłowego żywienia dzieci, pomogą poznać lokalne tradycje oraz będą przeciwdziałać wykluczeniu dzieci pochodzących ze środowisk marginalizowanych.
Tegoroczny konkurs grantowy - Masz Pomysł? Podziel się Posiłkiem! (VI edycja) bije rekordy! Pokazuje, że w Polsce ciągle potrzebne jest wsparcie umożliwiające dożywianie dzieci. O dofinansowanie ubiegało się prawie 400 organizacji. To najwięcej w historii programu.
Członkowie Kapituły docenili zaangażowanie wnioskodawców, jak mówi psycholog, Superwizor Grupy TROP, Jacek Jakubowski - Duże wrażenie zrobiła na mnie bijąca z większości wniosków energia, chęć działania, swoista przedsiębiorczość (tworzenie koalicji ludzi dobrej woli z różnych bajek - pomoc społeczna, samorząd, biznes, nauczyciele etc). To sztuka przerobić nieszczęście, jakim jest bieda, w dość radosne, wspólne i twórcze działanie, przynoszące zmianę.

czytaj więcej »

Rekordowe wyniki Mlekpolu (SM) za 2009 rok

Dodano: 2010-01-19 09:48:19

Rekordową wartość sprzedaży – 2,2 mld zł – odnotowała mleczarnia Mlekpol (SM). Takiej sprzedaży nie osiągnęła żadna dotychczas żadna inna spółdzielnia mleczarska.
Mlekpol (SM) zrealizował plan na 2009 rok zakładający uzyskanie wartości sprzedaży produktów własnych w kwocie powyżej 2 mld zł. Wielkość ta wyniosła 2,2 mld zł, dla porównania w 2008 roku było to ponad 1,9 mld zł. -Te 2,2 mld zł za 2009 rok świadczą o potencjale naszej spółdzielni i dynamicznym rozwoju – mówi Edmund Borawski, prezes Mlekpol (SM). -Ale przede wszystkim świadczą o wielkim zaufaniu klientów do naszych wyrobów i o wysokiej jakości naszych produktów. Obecnie, gdy rynek nasycony jest produktami mleczarskimi, zarówno krajowymi jak i zagranicznymi i panuje bardzo duża konkurencja na półce – to właśnie jakość jest często czynnikiem dominującym w wyborze produktu i sprawiającym, iż klient pozostanie wierny temu produktowi, czy danej marce – dodaje prezes Mlekpolu (SM).
W tym roku spółdzielnia prognozuje sprzedaż w wysokości 2,5 mld zł. Na inwestycje Mlekpol (SM) chce przeznaczyć w bieżącym roku około 100 mln zł – w większości środki przeznaczone będą na powiększenie zdolności produkcyjnych wyrobów UHT, serów oraz produktów świeżych

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25