Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komumikaty prasowe: archiwum (wszystkich: 2061, strona 132 z 138)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

Ostrołęka stawia na produkty prozdrowotne.

Źródło: Ostrołęka (SML)   Dodano: 2010-01-04 10:06:16

Ostatni kwartał 2009 roku obfitował w nagrody dla Spółdzielni Mleczarskiej „Ostrołęka”. Jej produkty Masło Omega 3+6 oraz serek brzoskwiniowy Milandia zdobyły najpierw Złoty Medal MPT Polagra Food, we wrześniu, 2009 r. A potem, w listopadzie br. spółdzielnia została obsypana nagrodami podczas Targów Mleczarskich Mleko-Ekspo 2009 w Warszawie. W tej prestiżowej imprezie wzięło udział 60 wystawców, głównie producentów artykułów mleczarskich.

czytaj więcej »

Mlekovita- uroczyste spotkanie opłatkowe

Źródło: Mlekovita   Dodano: 2009-12-23 12:05:24

19.12.2009 w siedzibie centrali firmy MLEKOVITA w Wysokiem Mazowieckiem odbyło się uroczyste spotkanie opłatkowe Rady Nadzorczej oraz pracowników kadry zarządzającej, z udziałem Jego Eminencji Biskupa Pomocniczego łomżyńskiego ks. Tadeusza Bronakowskiego, Dyrektora Radia Nadzieja ks. Krzysztofa Jurczaka, Proboszcza Parafii pw. Św. Jana Chrzciciela w Wysokiem Mazowieckiem ks. Dziekana Ryszarda Niwińskiego oraz Radnej Sejmiku Woj. Podlskiego Pani Darii Krystyny Sapińskiej.
Spotkanie poprowadził Prezes Zarządu Dariusz Sapiński, który w podsumowując rok 2009 powiedział:
„…rok 2009 nie był łatwy z powodu niestabilności kursów walut oraz niskich cen wyrobów mleczarskich na rynkach światowych, lecz w ostatnim okresie ta sytuacja się poprawiła i przełożyło się to na efekty w postaci zwiększonych cen płaconych rolnikom za surowiec.”
Jednocześnie podkreślił, że sukcesem tego roku było wypromowanie mleka WYPASIONEGO, którego nowoczesna formuła została doceniona i nagrodzona zarówno w Polsce jak i za granicą: „Dołożyliśmy wszelkich starań aby informacja o zaletach mleka dotarła do polskiego konsumenta, równocześnie zadbaliśmy o szeroką dostępność tego produktu na rynku i stało się to naprawdę w rekordowym czasie.”

czytaj więcej »

Uskrzydlone – szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko www.uskrzydlone.pl

Źródło: Candia   Dodano: 2009-12-23 11:29:35


Ruszyła kampania prospołeczna pod hasłem Uskrzydlone – szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko, której pomysłodawcą oraz organizatorem jest firma Candia. Przesłaniem kampanii jest myśl, że macierzyństwo nie oznacza konieczności porzucenia osobistych marzeń i aspiracji, nie każe też zrezygnować z samorealizacji czy rozwoju. Główną platformą komunikacji i kontaktów kampanii jest portal www.uskrzydlone.pl. Wszelkie inicjatywy podejmowane w ramach akcji będą przede wszystkim zależały od osób ( oraz instytucji), które się do niej przyłączą oraz od ich pomysłów, chęci działania. Kampania ma bowiem otwartą formułę, a idea, jaką kierowali się jej pomysłodawcy, to wzbudzenie społecznej dyskusji o sytuacji młodych mam w Polsce i pobudzenie samych kobiet do aktywności.

czytaj więcej »

Candia w innowacyjny sposób zachęca dzieci do picia mleka

Źródło: Candia, mleko dla dzieci, kampania, dzieci, kreskówki, opakowanie   Dodano: 2009-12-21 13:06:57

Firma Candia, pionier wielu innowacji w branży oraz jeden z największych producentów mleka spożywczego w Europie, pod koniec października wprowadziła nowy produkt – mleko półtłuste (1,55%) UHT w opakowaniach z wizerunkami bohaterów kreskówek Disneya. Front opakowania zdobią portrety postaci z filmów, a drugą stronę 10 różnych komiksów. Zakończenia historyjek należy domyślić się samemu i sprawdzić z rozwiązaniem. Dodatkowo każdy z bohaterów ma dla dzieci własną, zabawną zagadkę. Produkt w oryginalnym opakowaniu został przygotowany z myślą o najmłodszych. Bohaterowie kreskówek mają pomóc rodzicom zachęcić dzieci do spożywania mleka.
Wsparciem sprzedaży będzie roczny program lojalnościowy, a także szeroka kampania informacyjna kierowana do mediów konsumenckich oraz branżowych. Cena detaliczna kartonu 1 l: ok. 2,99 zł. Karton ma poręczne, plastikowe zamknięcie, jest pakowany w wygodne zgrzewki (6 szt.) z mocnym uchwytem. Importer: Candia Polska.

czytaj więcej »

Piątnica jedną z najmocniejszych polskich marek spożywczych

Dodano: 2009-12-21 13:02:35

Piątnica została uznana za jedną z najmocniejszych i najbardziej wartościowych marek sektora spożywczego w tegorocznym rankingu dziennika „Rzeczpospolita”. Wartość marki została oszacowana na 209,1 mln zł, co oznacza, że w ciągu roku wzrosła ona o ok. 25%. Plasując się na 60 miejscu w klasyfikacji generalnej rankingu, marka Piątnica poprawiła ubiegłoroczny wynik aż o 6 pozycji. Piątnica uzyskała także wysoką lokatę w zestawieniu szczegółowym marek w kategorii „Produkty żywnościowe”. Na 71 sklasyfikowanych brandów Piątnica zajęła 13 miejsce, wyprzedzając takie marki jak Mlekovita, Kotlin, Ostrovia, Lubella czy Winiary. W rankingu analizie poddano moc marki, jej siłę, prestiż, a także świadomość oraz postrzeganą wartość i jakość. Marka Piątnica wyraźnie wyróżniła się w kategoriach „Postrzegana wartość” oraz „Postrzegana jakość”. W pierwszej z nich otrzymała identyczną ilość punktów (70), jak lider rankingu – marka Pudliszki.

czytaj więcej »

Daimler AG przyznał Europejskie Nagrody Transportowe 2009

Źródło: Daimler AG   Dodano: 2009-12-16 10:16:07

Europejskie Nagrody Transportowe(European Carrier Award 2009, ECA 2009) to wyróżnienia przyznawane przez Daimler AG dla nalepszych przedsiębiorstw logistycznych, z którymi koncern współpracuje. W tym roku na podium w kategorii samochodów użytkowych znalazła się polska firma STS Centrum Dystrybucji Samochodów. Nagrody zostały przekazane na spotkaniu ponad stu firm transportowo-logistycznych, partnerów Daimler AG „Logistyka pojazdów Daimlera w Europie w 2010r.“, które odbyło się w Muzeum Mercedes-Benz w Stuttgarcie.

czytaj więcej »

Twaróg maślankowy

Dodano: 2009-12-15 12:25:42

Twaróg maślankowy, jest to produkt o wysokiej wartości odżywczej, bogaty w wapń, sole mineralne, łatwo przyswajalne białko. Dzięki zachowaniu tradycyjnej metody produkcji przypomina twaróg produkowany w gospodarstwach wiejskich, charakteryzujący się jednolitą konsystencją i przyjemnym, aromatycznym zapachem. Producent: Ostrołęka (SML).

czytaj więcej »

Ser prozdrowotny o mega możliwościach niezbędnych dla organizmu

Źródło: omega3, 3&6, ser prozdrowotny, Ostrołęka   Dodano: 2009-12-15 12:23:04

Ser prozdrowotny omega 3&6 to produkt bogaty w niezbędne dla zdrowia nienasycone kwasy tłuszczowe Omega 3 i Omega 6, będące witaminą F.
Jest zdrowym i funkcjonalnym produktem spożywczym, zawierającym kwasy tłuszczowe, które w świetle współczesnych badań naukowych przyczyniają się do zmniejszenia zapadalności na choroby cywilizacyjne.
Bardzo ważną zaletą produktów zawierających kwasy omega 3 i omega 6, szczególnie w sezonie jesienno zimowym, jest to, że podnoszą odporność organizmu na różnego typu bakterie i wirusy. Wzmacniają mechanizmy obronne ustroju. Natomiast po przebytej chorobie wspomagają procesy regeneracyjne, dlatego też jest to bardzo dobry moment by wspomóc swój organizm i sięgnąć po pierwszy prozdrowotny ser o mega możliwościach.
Dodatkowym atutem nowego produktu Ostrołęka (SML) jest przyciągająca wzrok, wyrazista a zarazem elegancka etykieta. Producent: Ostrołęka (SML).

czytaj więcej »

…i kozi… i wędzony…

Dodano: 2009-12-15 12:08:42

Firma EuroSer, uzupełniając na bieżąco asortyment poszukiwany przez klientów, wprowadziła do sprzedaży ser Kozi Wędzony. Jest on produkowany w 100% na bazie koziego mleka i posiada wyraźny, charakterystyczny aromat wędzenia. Robiąca wrażenie receptura oraz wysokiej jakości składniki tworzą bezkonkurencyjny, soczysty smak. Ser jest łagodny od pierwszego do ostatniego plasterka i nie posiada drażniącego zapachu koziego mleka. Istnieje również wiele sposobów zastosowania tego sera, np. jako dodatek do deski serowej, czy gorących potraw. W sklepach jest dostępny na działach tradycyjnych. Importer: EuroSer.

czytaj więcej »

Masło Pinokio 100 g

Dodano: 2009-12-15 12:00:51

Masło Pinokio zawiera 82% tłuszczu, produkowane jest z śmietanki wysokiej jakości, nie zawiera tłuszczów roślinnych. Tradycyjna metoda produkcji oraz śmietanka uzyskana z mleka pochodzącego z najczystszych rejonów Polski sprawiają, iż Masło Pinokio charakteryzuje się czystym, śmietankowym smakiem i aromatem. Masło to skierowane jest przede wszystkim do najmłodszych. Pakowane jest w najlepszej jakości opakowania displejowe. Producent: Ostrołęka (SML).

czytaj więcej »

Serek Pyszny w nowej szacie

Dodano: 2009-12-15 11:51:20

Mlekpol (SM) odświeżył wizerunek serka homogenizowanego Pyszny. Nowe opakowanie serka ma inny kształt oraz nową szatę graficzną. Serek Pyszny obecny jest na rynku od 1998 roku. Dostępny jest w siedmiu wariantach smakowych: waniliowym, czekoladowym, wiśniowym, bananowym, truskawkowym, owoce leśne oraz brzoskwinia i maracuja.
Nowy kształt kubka jest nowocześniejszy oraz bardziej wygodny dla konsumenta, natomiast szata graficzna czyni produkt bardziej atrakcyjnym. Producent: Mlekpol (SM).

czytaj więcej »

Capresi– sery topione z szynką i o smaku wędzonym.

Dodano: 2009-12-15 09:04:24

Grupa Polmlek poszerza rodzinę produktów Capresi i oferuje sery topione w plastrach z szynką oraz o smaku wędzonym. Obecnie Capresi dostępne jest w trzech smakach: śmietankowy, z papryką oraz z ziołami. Nowe Capresi to doskonała propozycja dla osób ceniących zdecydowane smaki, innowacyjność i czas. Capresi pakowane jest w nowoczesne opakowania typu „otwórz-zamknij” gwarantujące wysoką jakość produktu. W sprzedaży: od listopada 2009 r. Opakowanie: 150 g. Producent: Grupa Polmlek.

czytaj więcej »

Masło z omega 3&6

Dodano: 2009-12-15 08:59:17

Masło z omega 3&6 to produkt bogaty w niezbędne dla zdrowia nienasycone kwasy tłuszczowe omega 3 i omega 6, będące witaminą. Śmietanka użyta do produkcji charakteryzuje się najwyższą jakością, masło zawiera 82% wyłącznie mlecznego tłuszczu.
Masło z omega 3&6 jest zdrowotnym i funkcjonalnym produktem spożywczym, zawierającym kwasy tłuszczowe, które w świetle współczesnych badań naukowych przyczyniają się do zmniejszenia zapadalności na choroby cywilizacyjne i nowotworowe. Masło Omega 3&6 oferowane jest w opakowaniach jednostkowych 100 g i 200 g. Dodatkowym atutem masła jest opakowanie zbiorcze – nowoczesne i displejowe.
Bardzo dobra jakość masła został nagrodzona Złotym Medalem na Międzynarodowych Targach Poznańskich Polagra-Food 2009 oraz na targach Gastro-Tech, gdzie została nagrodzona pierwsza prozdrowotna kanapka, w skład której wchodzi masło i ser z omega 3&6. Producent: Ostrołęka (SML).

czytaj więcej »

Müller Riso – doskonały deser na chłodne dni

Dodano: 2009-12-11 15:38:35

Müller, znawca w dziedzinie świeżych produktów mlecznych proponuje Riso – pyszny ryż na mleku, który nasyci, doda energii, zregeneruje i może zachęcić do aktywnego spędzenia jesienno-zimowych dni, które zazwyczaj są ponure, szare i melancholijne.
Firma Müller proponuje Müller Riso w sześciu smakach. Wśród nich trzy smaki owocowe: jabłko, wiśnia i truskawka. Smaki, które mogą przywołać, chociaż na moment, wspomnienie ciepłych dni lata. Kolejne propozycja to Riso Czekolada, Riso Karmel i Riso Cynamon, rozgrzewająca propozycja, świetna na jesienno-zimową chandrę.
Müller Riso to nie tylko deser, to również zdrowa, naturalna przekąska bez konserwantów i sztucznych barwników. Ryż na mleku z obfitymi dodatkami owoców, czekolady, karmelu i cynamonu jest bardzo dobrą alternatywą na posiłek w ciągu aktywnych i chłodnych dni.
Müller Riso, to aż 200 g przekąski za jedyne 1,89 zł, które znajdziemy w dobrych supermarketach i sklepach spożywczych. Producent: Müller Polska.

czytaj więcej »

Łaciate i Milko w gronie najcenniejszych polskich marek

Źródło: First Communications   Dodano: 2009-12-10 15:46:41

Łaciate i Milko – dwie marki produktów Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol
znalazły się w gronie najcenniejszych polskich marek w rankingu opublikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.
To już szósta edycja rankingu najcenniejszych polskich marek „Rzeczpospolitej”. Dziennik stworzył listę 330 najcenniejszych polskich marek, gdzie głównym kryterium oceny była wartość marki. Ponadto Rzeczpospolita przygotowała zestawienia szczegółowe z podziałem na najczęściej wybierane marki, prestiż marki, postrzeganą jakość czy świadomość marki. W rankingu ogólnym Łaciate znalazło się na 51. pozycji (awans z 56. w roku 2008), a Milko zajęło miejsce 249.
Jak podaje Rzeczpospolita – wartość marki Łaciate w 2009 wynosi 301,7 ml zł (jest to zrost o 36% w porównaniu z 2008), a Milko – 30,9 mln.
W tym samym rankingu w kategorii moc marki (ta kategoria dotyczy tylko produktów żywnościowych) – Łaciate znalazło się na 8. pozycji, a w kategorii lojalności klientów wobec marki – na 12. pozycji.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25