Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komumikaty prasowe: archiwum (wszystkich: 2092, strona 132 z 140)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

© Hajnówka (OSM)

Oko na Żubra

Źródło: Hajnówka (OSM)   Dodano: 2010-03-26 09:46:30

Ser pełnotłusty typu szwajcarskiego to nowy produkt Hajnówka (OSM), która większość skupowanego mleka przerabia na sery dojrzewające. Ser produkowany jest z mleka pasteryzowanego.

czytaj więcej »

Smakija Toy Story na nośnikach POS Media Poland

Źródło: POS Media Poland   Dodano: 2010-03-24 13:38:21


W marcu ruszyła prowadzona przez POS Media Poland, lidera w branży reklamy In-store, kampania reklamowa dla Bacha Polska. Celem ogólnopolskiej akcji promocyjnej jest zachęcenie Konsumentów do kupna nowych, bogatych w białko i wapń, jogurtów oraz puddingów marki Smakija.

czytaj więcej »

Lazur Złocisty

Dodano: 2010-03-24 12:38:09

Rodzina serów Lazur wzbogaciła się o nowy produkt. Na sklepowe półki trafił serek Lazur Złocisty z papryką. Delikatny serek do smarowania o naturalnym smaku i zapachu sera Lazur złocisty. Połączenie kremowej konsystencji sera ze słodyczą czerwonej papryki nadaje mu wyrafinowany smak. To smaczny i oryginalny dodatek do kanapek, zup, sosów, dipów, warzyw, dań mięsnych, rybnych jak i makaronów.
Każde z opakowań zawiera oryginalny przepis na sałatkę lazurową z makaronem, a ciekawa szata graficzna w modnych słonecznych brązach z nutą czerwieni i żółci przyciąga uwagę. Opakowanie: kubek 125 g.

czytaj więcej »

Masło Lekki poranek

Źródło: Polmlek   Dodano: 2010-03-24 11:45:23

Najnowsza propozycja Grupy Polmlek to Masło Lekki poranek z dodatkiem czosnku, prażonej cebulki oraz szczypiorku. Masło zawiera 78% tłuszczu i oferowane jest w kostkach 80 g.

czytaj więcej »

Jogurty deserowe Milko

Źródło: First Communications   Dodano: 2010-03-24 11:25:17

Mlekpol (SM) wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, wprowadza na rynek nowe smaki jogurtów pitnych Milko w wersji deserowej.

czytaj więcej »

© EuroSer

Ser EuroSer Kozi w nowym wydaniu

Źródło: EuroSer   Dodano: 2010-03-19 12:27:31

Sery pod marką EuroSer zyskały uznanie wśród klientów i cieszą się dużym zainteresowaniem na rynku. Jest to jeden z powodów, dla którego firma postanowiła rozszerzać swoją gamę serów.

czytaj więcej »

© Hajnówka (OSM)
© Hajnówka (OSM)

Nowe sery plasterkowane z Hajnówki (OSM)

Źródło: Hajnówka (OSM)   Dodano: 2010-03-11 10:52:37

Mleczarnia Hajnówka (OSM) wprowadza na rynek nowe sery podpuszczkowe plasterkowane z opcją „otwórz-zamknij”. Nowy typ zamknięcia gwarantuje dłuższą świeżość i oryginalny smak produktu.

czytaj więcej »

Mlekpol Solidnym Pracodawcą Podlasia

Źródło: First Communications   Dodano: 2010-03-09 14:45:56

Solidny Pracodawca Podlasia 2009 – tytuł taki otrzymała Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL. Jest to pierwszy tytuł Solidny Pracodawca przyznany spółdzielni mleczarskiej
w 6-letniej historii konkursu.
Solidny Pracodawca Roku to jeden z najbardziej prestiżowych ogólnopolskich projektów w dziedzinie zarządzania personelem. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych pracodawców w Polsce, szczególnie tych, którzy promują najciekawsze rozwiązania z zakresu HR oraz cechujących się wzorcową polityką personalną.

czytaj więcej »

Nowa kampania Danio

Źródło: Y&R Brands   Dodano: 2010-03-09 10:36:07

Young & Rubicam przygotował nową odsłonę kampanii Danio, produktu z portfolio Danone.
Danio to serek homogenizowany, oferowany w trzech liniach.
Działania przygotowane przez Young & Rubicam koncentrują się na telewizji, w związku z czym powstały dwa spoty, jeden 30-, a drugi 15-sekundowy. Pierwszy z nich, noszący roboczą nazwę „Lodówka”, przywołuje częstą sytuację z naszych domów: dziecko, aby zaspokoić głód, sięga do lodówki po pierwszy z brzegu produkt. Nie zawsze odpowiedni dla niego, nie zawsze zdrowy. Chce „zabić głód” czymkolwiek, zanim nadejdzie czas obiadu. Dlatego też warto mieć w lodówce Danio, w takich sytuacjach, deser wręcz idealny.
Spot odtwarza więc znaną wszystkim sytuację, kiedy lodówka „jest niby pełna, a nie ma niczego do zjedzenia”. Film stanowi przesłanie do rodziców – jak w prosty sposób zaradzić takim sytuacjom, a przy okazji sprawić dziecku miłą, smaczną niespodziankę.

czytaj więcej »

© Mlekovita
© Mlekovita

Mlekovita – sukcesy uwieńczone nagrodami

Źródło: Mlekovita   Dodano: 2010-03-08 10:00:51

Mleko wypasione zdobyło tytuł Produkt Roku. Produkt Roku. Wybór Konsumentów to program marketingowy skierowany do producentów i dystrybutorów produktów branży FMCG. Program tworzą dwa elementy: wielkie badanie opinii polskich konsumentów na temat nowych lub innowacyjnych produktów FMCG oraz tytuł i logo, którym można posługiwać się w komunikacji marketingowej produktów uznanych za najlepsze.

czytaj więcej »

Ser prozdrowotny z Ostrołęki

Źródło: Ostrołęka (SML)   Dodano: 2010-03-05 15:50:48

Plastrowany ser pro-zdrowotny typu szwajcarskiego zawierający kwasy omega 3&6 w nowym wygodnym opakowaniu(150 g) typu otwórz-zamknij (pakowane po 10 szt. w opakowaniu zbiorczym).
Jest to jak na razie, jedyny w Polsce produkt mleczarski, w których zastosowane kwasy Omega 3 pochodzą z oleju lnianego.
Kwasy omega 3&6 w świetle współczesnych badań naukowych przyczyniają się do zmniejszenia zapadalności na choroby cywilizacyjne, a tym samym pomagaj zapobiegać chorobom nowotworowym, zmniejszać depresję, zwiększać ilość „dobrego” cholesterolu HDL, zmniejszać otyłość, spowalniać procesy starzenia oraz usprawniać pracę mózgu poprzez zwiększenie koncentracji i sprawności umysłowej. Producent: Ostrołęka (SML).

czytaj więcej »

Ser EuroSer Kozi w nowym wydaniu

Źródło: EuroSer   Dodano: 2010-03-05 11:57:24

Sery pod marką EuroSer zyskały uznanie wśród klientów i cieszą się dużym zainteresowaniem na rynku. Jest to jeden z powodów, dla którego firma postanowiła rozszerzać swoją gamę serów. Dołączył do niej produkt EuroSer Kozi z dodatkiem włoskich ziół. Jest to nowa odsłona znanej, holenderskiej goudy koziej, w połączeniu z wyselekcjonowanymi ziołami. Wyróżnia się delikatnym, łagodnym smakiem. Znakomicie nadaje się na przekąski, kanapki oraz jako składnik gorących dań. Dostępna jest na wagę na działach tradycyjnych. Importer: EuroSer.

czytaj więcej »

© Jogo (ŁSM)

Serek wiejski od Jogo

Źródło: Jogo (ŁSM)   Dodano: 2010-03-04 16:45:24

Serek wiejski cottage cheese należy do grupy serów kwasowo-podpuszczkowych, produkowanych z odtłuszczonego, pasteryzowanego mleka. Jest to serek, w którym regularne ziarna twarogu opływa pyszna, pasteryzowana śmietanka. Serek może być serwowany jako samodzielny posiłek lub stanowić dodatek do różnych potraw.
Serek wiejski jest pakowany w kubeczki o gramaturze 200 g. Dostępny jest w dwóch smakach – naturalnym i z dodatkiem szczypiorku. Producent: Jogo (ŁSM).

czytaj więcej »

Nowość w gamie plastrów Turek

Dodano: 2010-03-03 15:48:38

Rodzina plastrów Turek powiększyła się o trzy nowe warianty: z szynką, z grzybami oraz ze szczypiorkiem. Nowa, unikalna propozycja jest skierowana do wszystkich osób poszukujących w serach produktów różnorodnych, naturalnych oraz najwyższej jakości.

czytaj więcej »

Nowa linia deserów Milani z Ostrołęki

Dodano: 2010-03-03 10:18:53

Nowa ekskluzywna linia Deserów o nazwie Milani występuje w trzech wariantach smakowych: Milani kokosowo-migdałowy, Milani czekoladowy oraz Milani tiramisu.
Deser Milani jest doskonałą przekąską na każdą okazję, znakomicie zaspokaja apetyt na coś zdrowego i pysznego. Jest produktem przeznaczonym dla osób przywiązujących uwagę do zdrowego trybu odżywiania. Poza tym jest w bardzo ładnym i eleganckim kubeczku, co sprawia, że z przyjemnością możemy oddać się chwili przyjemności zapominając o całym świecie.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25