Lider Forum Kampanie 2022 Konkurs

Jury Konkursu

Agnieszka Maliszewska

Agnieszka Maliszewska,
Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodnicząca COGECA

Paweł Kowalewski

Paweł Kowalewski,
Vice President Creativity IAA Global, Prezes Communication Unlimited

Waldemar Nowakowski

Waldemar Nowakowski,
Prezes Zarządu Polskiej Izby Handlu

Janusz Górski

Janusz Górski,
Redaktor Naczelny Forum Mleczarskie Handel

Konkurs Lider Forum Kampanie 2022 rozstrzygnięty

Lider Forum Kampanie to konkurs na najlepsze, najbardziej oryginalne kampanie firm mleczarskich na polskim rynku. W 2022 r. zrealizowaliśmy trzecią edycję konkursu. 

W rywalizacji uczestniczyły kampanie rozpoczęte i/lub zakończone w okresie od początku stycznia do 10 października 2022 r. Zgłoszenia przyjmowaliśmy do końca wskazanego terminu. Szczyt nadsyłania zgłoszeń odnotowaliśmy we wrześniu. Aby wszyscy zainteresowani mieli szansę zgłosić realizowane projekty, przypominaliśmy o konkursie w każdej emisji Forum Mleczarskie Handel oraz w grupowych mailingach kierowanych do wszystkich firm mleczarskich w kraju. 

Rok 2022 przyniósł nieznane nam dotąd wstrząsy na arenie międzynarodowej, co wpłynęło na mniejszą liczbę zrealizowanych kampanii reklamowych oraz mniejszą liczbę zgłoszeń przesłanych do redakcji. Mimo to otrzymaliśmy zgłoszenia i bogatą liczbę materiałów tekstowych (fachowe prezentacje), zdjęciowych, filmowych – łącznie 11 zgłoszeń rozpatrywanych przez Jury. Wszystkie 11 zgłoszeń pochodziło z firm: Hochland Polska, Łowicz (OSM), Mlekpol (SM), Sierpc (OSM). 

Jury pracowało indywidualnie od 14 października na bazie oryginalnych materiałów udostępnionych przez uczestników konkursu. 21 listopada informację o werdykcie przedstawiliśmy całej branży mleczarskiej drogą mailową. Zwycięzcami zostały firmy i kampanie wymienione obok.

Gratulujemy Zwycięzcom i zapraszamy Czytelników do zapoznania się z wywiadami, które przeprowadziliśmy ze Zwycięzcami tegorocznej edycji Lider Forum Kampanie!

Kasztelan dla Tych i dla TamtychI miejsce:

Firma: Sierpc (OSM)

Produkt: Ser Kasztelan

Kampania: Kasztelan dla Tych i dla Tamtych

 

II miejsce:

Firma: Mlekpol (SM)

Produkt: Rolmlecz

Kampania: Mleczarze – kontynuacja

 

rolmlecz Mleczarze

III miejsce:

Firma: Hochland Polska

Produkt: Almette

Kampania: Almette Chroni Łąki

 

Almette Chroni Łąki