Lider Forum Kampanie 2021 Konkurs

Jury Konkursu

Agnieszka Maliszewska

Agnieszka Maliszewska,
Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodnicząca COGECA

Paweł Kowalewski

Paweł Kowalewski,
Prezes Zarządu Communication Unlimited, Wiceprezes IAA Global

Waldemar Nowakowski

Waldemar Nowakowski,
Prezes Zarządu Polskiej Izby Handlu

Janusz Górski

Janusz Górski,
Redaktor Naczelny Forum Mleczarskie Handel

Lider Forum Kampanie rozstrzygnięta!

Lider Forum Kampanie to konkurs na najlepsze, najbardziej oryginalne kampanie firm mleczarskich na polskim rynku. W 2021 r. zrealizowaliśmy drugą edycję konkursu.

W konkursie uczestniczyły kampanie rozpoczęte i/lub zakończone w okresie od stycznia do września 2021 r. Zgłoszenia przyjmowaliśmy do końca września br. Szczyt nadsyłania zgłoszeń odnotowaliśmy właśnie we wrześniu. Aby wszyscy zainteresowani mieli szansę zgłosić realizowane projekty, przypominaliśmy o konkursie w każdej emisji Forum Mleczarskie Handel oraz w grupowych mailingach do wszystkich firm mleczarskich w kraju.

Rok 2021 przyniósł wysokie zainteresowanie branży mleczarskiej konkursem realizowanym przez Forum Mleczarskie Handel. W 2020 r. Jury oceniało 7 zgłoszeń, a w obecnym 2021 r. już 17. Poszerzone informacje nadesłało 9 firm: Bakoma, Hochland Polska, Jogo (ŁSM), Łowicz (OSM), Grupa Mlekovita, Mlekpol (SM), Grupa Polmlek, Radomsko (OSM) oraz Wart-Milk (OSM).

Jury pracowało indywidualnie od 6 października br. na bazie oryginalnych materiałów udostępnionych przez uczestników konkursu. Liczba materiałów (ankiet, prezentacji, filmów, zdjęć) była kilkukrotnie większa niż rok wcześniej. To dlatego Jury nie zdążyło podjąć decyzji w pierwotnie planowanym terminie przed publikacją Forum Mleczarskie Handel 6/21. Informację o werdykcie przedstawiliśmy całej branży mleczarskiej w dniu 3 listopada. A zwycięzcami zostały następujące firmy i kampanie:

almetteI miejsce:

Hochland Polska

Produkt Almette.

Kampania Kobiety Almette.

 

łowicz naturalnieII miejsce

Łowicz (OSM)

Produkt Mleko UHT 3,2% 1 l w opakowaniu z surowców odnawialnych.

Kampania Łowicz Naturalnie.

 

mlekpol Dodaj do ulubionychIII miejsce ex-aequo

Mlekpol (SM)

Produkt Śmietanka UHT Łaciata.

Kampania Dodaj Do Ulubionych

oraz

polmlek eko goudaGrupa Polmlek

Produkt Polmlek Eko ser Gouda i Eko ser Fiko i przyjaciele.

Kampania Naturalny Eko Smak, 

Jesteśmy na Tak!

 


Kolejne miejsca zajęły realizacje firm:

Mlekpol (SM) – To Się Bierze z Natury

Hochland Polska – Hochland Sielski. Z Zielonych Płuc Polski

Bakoma – Twist. Tak Lepiej

Łowicz (OSM) – Chwyć i w Drogę!

Radomsko (OSM) #WspierajmyNasze

Mlekpol (SM) – Mleczarze. Tradycyjnie z Krówką

Mlekpol (SM) – Pysznie i Zdrowo!

Mlekovita – Całe Moje Życie, Cały Mój Świat, to Mlekovita

Wart-Milk (OSM) kampania Telewizyjna, Radiowa, SM, Outdoor

Bakoma – Wiem, że Dobrze Jem

Mlekpol (SM) – ŁaciaTy i Ja

Jogo (ŁSM) – 63%-77% Śmietanki

Mlekpol (SM) – Smak Porusza

 

W kilku przypadkach kampanie zajęły miejsca ex-aequo.

Wszystkim firmom, pomysłodawcom i osobom zaangażowanym w przygotowanie kampanii serdecznie gratulujemy!