Jury Konkursu
![Agnieszka Maliszewska](/img/pages/600x400/7/7400451d-e69a-4bab-bac4-d9ad33b1678f.jpg)
Agnieszka Maliszewska,
Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodnicząca COGECA
![Paweł Kowalewski](/img/pages/600x400/2/20c388c7-47ec-410e-8d0b-e891a6b92864.jpg)
Paweł Kowalewski,
Prezes Zarządu Communication Unlimited, Wiceprezes IAA Global
![Waldemar Nowakowski](/img/pages/600x400/2/234b8f20-5337-4b3b-b910-10382dcf90ff.jpg)
Waldemar Nowakowski,
Prezes Zarządu Polskiej Izby Handlu
![Janusz Górski](/img/pages/600x400/8/8b56dbba-0bae-4daf-b0b7-a190e26e3d13.jpg)
Janusz Górski,
Redaktor Naczelny Forum Mleczarskie Handel
Lider Forum Kampanie rozstrzygnięta!
Lider Forum Kampanie to konkurs na najlepsze, najbardziej oryginalne kampanie firm mleczarskich na polskim rynku. W 2021 r. zrealizowaliśmy drugą edycję konkursu.
W konkursie uczestniczyły kampanie rozpoczęte i/lub zakończone w okresie od stycznia do września 2021 r. Zgłoszenia przyjmowaliśmy do końca września br. Szczyt nadsyłania zgłoszeń odnotowaliśmy właśnie we wrześniu. Aby wszyscy zainteresowani mieli szansę zgłosić realizowane projekty, przypominaliśmy o konkursie w każdej emisji Forum Mleczarskie Handel oraz w grupowych mailingach do wszystkich firm mleczarskich w kraju.
Rok 2021 przyniósł wysokie zainteresowanie branży mleczarskiej konkursem realizowanym przez Forum Mleczarskie Handel. W 2020 r. Jury oceniało 7 zgłoszeń, a w obecnym 2021 r. już 17. Poszerzone informacje nadesłało 9 firm: Bakoma, Hochland Polska, Jogo (ŁSM), Łowicz (OSM), Grupa Mlekovita, Mlekpol (SM), Grupa Polmlek, Radomsko (OSM) oraz Wart-Milk (OSM).
Jury pracowało indywidualnie od 6 października br. na bazie oryginalnych materiałów udostępnionych przez uczestników konkursu. Liczba materiałów (ankiet, prezentacji, filmów, zdjęć) była kilkukrotnie większa niż rok wcześniej. To dlatego Jury nie zdążyło podjąć decyzji w pierwotnie planowanym terminie przed publikacją Forum Mleczarskie Handel 6/21. Informację o werdykcie przedstawiliśmy całej branży mleczarskiej w dniu 3 listopada. A zwycięzcami zostały następujące firmy i kampanie:
I miejsce:
Hochland Polska
Produkt Almette.
Kampania Kobiety Almette.
II miejsce
Łowicz (OSM)
Produkt Mleko UHT 3,2% 1 l w opakowaniu z surowców odnawialnych.
Kampania Łowicz Naturalnie.
III miejsce ex-aequo
Mlekpol (SM)
Produkt Śmietanka UHT Łaciata.
Kampania Dodaj Do Ulubionych
oraz
Grupa Polmlek
Produkt Polmlek Eko ser Gouda i Eko ser Fiko i przyjaciele.
Kampania Naturalny Eko Smak,
Jesteśmy na Tak!
Kolejne miejsca zajęły realizacje firm:
Mlekpol (SM) – To Się Bierze z Natury
Hochland Polska – Hochland Sielski. Z Zielonych Płuc Polski
Bakoma – Twist. Tak Lepiej
Łowicz (OSM) – Chwyć i w Drogę!
Radomsko (OSM) #WspierajmyNasze
Mlekpol (SM) – Mleczarze. Tradycyjnie z Krówką
Mlekpol (SM) – Pysznie i Zdrowo!
Mlekovita – Całe Moje Życie, Cały Mój Świat, to Mlekovita
Wart-Milk (OSM) kampania Telewizyjna, Radiowa, SM, Outdoor
Bakoma – Wiem, że Dobrze Jem
Mlekpol (SM) – ŁaciaTy i Ja
Jogo (ŁSM) – 63%-77% Śmietanki
Mlekpol (SM) – Smak Porusza
W kilku przypadkach kampanie zajęły miejsca ex-aequo.
Wszystkim firmom, pomysłodawcom i osobom zaangażowanym w przygotowanie kampanii serdecznie gratulujemy!