
Łask (OSM) będzie specjalizować się w twarogach i serach

– Dążymy do optymalizacji kosztów produkcji. Przyjęliśmy plan specjalizacji spółdzielni w kierunku produkcji twarogów, serów specjalistycznych, regionalnych oraz masła, jest to ściśle związane ze strategią optymalizacji kosztów produkcji – dowiedziało się Forum Mleczarskie od zarządu mleczarni w Łasku (OSM). – Prowadzimy badania rynkowe i analizę konkurencji, aby dobrze zrozumieć potrzeby i preferencje klientów, co pomaga w skutecznym dostosowaniu oferty do zmieniających się warunków rynkowych.
– Spółdzielnia aktywnie wykorzystywała platformę społecznościową Facebook oraz ostatnio Instagram, jako ważny element swojej strategii marketingowej.
Strategia spółdzielni skupia się na sprzedaży produktów po wyższych cenach niż konkurencja, przy jednoczesnym oferowaniu wyrobów wysokiej jakości i jest przykładem pozycjonowania marki jako producenta wyrobów premium.
– W 2024 roku dążyliśmy do zwiększania rozpoznawalności marki. W ocenie zarządu rozpoznawalność marki Łask, nad czym bardzo pracujemy od kilku lat, stopniowo zwiększa się na rynku – przekazał zarząd spółdzielni.
