Mleczarnia w Łasku pozycjonuje swój asortyment do kategorii premium
– Strategia spółdzielni skupia się na sprzedaży produktów po wyższych cenach niż konkurencja, przy jednoczesnym oferowaniu wyrobów wysokiej jakości, i jest przykładem pozycjonowania marki jako producenta wyrobów premium – podał zarząd mleczarni Łask (OSM) w kontekście swojego asortymentu.
– W takim przypadku istotne jest, aby klienci byli świadomi dodatkowej wartości, którą otrzymują za wyższą cenę. Oferowanie naturalnie wytworzonych, wysokiej jakości produktów może przyciągać klientów poszukujących ekskluzywności, wysokiej jakości, świeżych i smacznych produktów wytworzonych z naturalnych składników. W 2023 roku dążyliśmy do zwiększania rozpoznawalności marki. W ocenie zarządu rozpoznawalność marki Łask, nad czym bardzo pracujemy od kilku lat, stopniowo zwiększa się na rynku. Trzeba pamiętać, że wiąże się z tym odpowiedzialność za oferowane produkty. Nasza spółdzielnia staje się rozpoznawalna poprzez logo, grafiki i kolorystykę, która jest charakterystyczna dla naszej marki, a jej reputacja staje się kluczowym elementem sukcesu. W związku z tym, produkty oferowane przez naszą firmę muszą być zgodne z wysokimi standardami jakościowymi, które są spójne z wizerunkiem marki – dowiedziało się Forum Mleczarskie.
– Dążymy do optymalizacji kosztów produkcji. Przyjęliśmy plan specjalizacji spółdzielni w kierunku produkcji twarogów, serów specjalistycznych, regionalnych oraz masła, jest to ściśle związane ze strategią optymalizacji kosztów produkcji – dodał Zarząd mleczarni w uzyskanej informacji.