1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Prostota i autentyczność są ważne dla konsumentów

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© piątnica (osm)

– Widzimy dziś coraz silniejszą tendencję do powrotu do prostych, autentycznych produktów, które budzą pozytywne skojarzenia i przypominają smaki znane z dzieciństwa – powiedziała Forum Mleczarskiemu Handel Katarzyna Jezierska dyrektor marketingu Piątnica (OSM). – Konsumenci szukają nie tylko wartości odżywczych, ale również przyjemności płynącej z jedzenia, zakorzenionej w tym, co znane, bliskie i sprawdzone. W Piątnicy doskonale rozumiemy tę potrzebę. Nasze produkty od lat kojarzone są z naturalnością, prostym składem i smakiem, który się pamięta – i do którego chce się wracać.

– Serki homogenizowane w klasycznych smakach, takich jak wanilia czy truskawka, kojarzą się z dziecięcymi śniadaniami czy podwieczorkami. Dziś są chętnie wybierane zarówno jako codzienna przekąska dla najmłodszych, jak i jako deser z nutą sentymentu dla dorosłych. Dużą popularnością cieszą się także serki wiejskie z owocami, łączące wartość odżywczą z delikatnym smakiem i wygodą. Najwyższej jakości twarożek w połączeniu z owocowym wsadem przypominającym konfitury babci to powrót do smaków dzieciństwa, a jednocześnie produkt odpowiadający na potrzeby współczesnych konsumentów, szukających czegoś „na szybko”, gotowego do spożycia w pracy, szkole czy w podróży. Warte wspomnienia są również nasze twarożki naturalne – szczególnie podawane z dodatkiem rzodkiewki czy szczypiorku, bo to one właśnie przypominają smak domowych kanapek, dla wielu będących stałym elementem dzieciństwa. Tego typu wytrawne warianty świetnie uzupełniają ofertę słodkich produktów, tworząc pełną paletę smaków odpowiadających różnym upodobaniom. Wszystkie produkty z Piątnicy przygotowywane są w duchu czystej etykiety – powstają z najwyższej jakości mleka od lokalnych dostawców, wyłącznie z naturalnych składników, bez zbędnych dodatków. Łączymy tradycję z nowoczesnością, sięgając po sprawdzone receptury, ale stale dostosowujemy je do zmieniających się potrzeb rynku. Dzisiejszy konsument chce nie tylko smaku, ale też pewności pochodzenia i przejrzystości składu – i właśnie to od lat oferujemy w Piątnicy – podsumowała Katarzyna Jezierska dyrektor marketingu Piątnica (OSM).

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania