
Zmiany wizerunkowe umocniły pozycję Hochland

Jak podała firma Hochland Polska: – Jedną z kluczowych decyzji w minionym roku była implementacja znaczących zmian wizerunkowych marki Hochland, poprzedzonych kompleksowymi badaniami konsumenckimi. Zwiększone nakłady na rozwój wizerunku marki i wzrost kosztów marketingowych o ponad 25% rok do roku, zaowocowały wzmocnieniem pozycji rynkowej. W samej tylko loterii Almette wzięła udział rekordowa liczba konsumentów (1,2 mln zgłoszeń), co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość.
– Obok utrzymania silnej pozycji na rynku krajowym, Hochland Polska intensyfikował działania eksportowe, koncentrując się przede wszystkim na Ukrainie, a także na rynkach bałtyckich, Czechach i Słowacji. Aktualny eksport to prawie 14% całej sprzedaży. Pomimo trwającej wojny, jednym z istotniejszych rynków eksportowych spółki pozostaje Ukraina. W roku bieżącym obserwujemy konsekwentnie rosnące obroty realizowane na tym rynku – stwierdza raport firmy Hochland Polska.
– W roku 2024 sprzedaż wyrobów markowych w ujęciu wartościowym wzrosła o 3,5% r/r.
– Przed nami takie zadania, jak zwiększenie mocy produkcyjnych w fabrykach, podniesienie zyskowności sprzedaży naszych marek czy umocnienie pozycji Spółki jako wiodącego producenta na ryku serów w Polsce – dowiedziało się Forum Mleczarskie.
