1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Hochland nadal liderem rynku serów topionych

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Rynek serów w Polsce w 2024 roku wzrósł o 4,9% (wartość, Nielsen, MAT OCT 2024 vs. MAT OCT 2023), a sam rynek serów topionych wzrósł o 1,6% – powiedział Forum Mleczarskiemu Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w Hochland Polska. Hochland jako lider ma udział rynkowy w tym segmencie wynoszący 47,1% (wartość, źródło: Nielsen, MAT OCT 2024). W kategorii serów kremowych topionych w centrum zainteresowania są nadal krążki, plasterki i bloczki, które od lat wpisują się w masowe trendy. 

– Sery Hochland cenione są za bardzo wysoką jakość i doskonały smak. Są niezmiennie wykorzystywane w codziennej diecie i cieszą się dużą popularnością konsumentów. W kategorii nabiału, poza smakiem, duże znaczenie mają skład produktu, jego pochodzenie oraz marka, która stanowi gwarancję jakości – wskazał nasz rozmówca. 

– W Hochland Polska zdecydowaliśmy się na istotne i kompleksowe zmiany w wizerunku marki, które poprzedziliśmy gruntownymi badaniami konsumenckimi. Nowe opakowania serów kremowych topionych Hochland są spójne, nowoczesne i widoczne na rynku, towarzyszy im komunikacja przy półce, a także w mediach. Sery Hochland są wygodne do zastosowania, smaczne i bez konserwantów, a konsumentom zależy na wygodnych rozwiązaniach. Ważnym trendem jest convenience, czyli komfort przy zakupach i bliskość punktów sprzedaży. Współczesnym wyzwaniem są wyroby mleczarskie idealnie dopasowane do poszczególnych grup odbiorców, aby odnieść największy sukces rynkowy. Optymalna jest interdyscyplinarność – różne działy dostawcy i detalisty współpracują ze sobą, by wymyślać coraz to nowe koncepcje produktów i dopasowywać je do określonych grup odbiorców. Najbardziej perspektywiczne są kategorie, które wpisują się w masowe trendy – podsumował Jacek Wyrzykiewicz.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania