Lider Forum Kampanie 2024 Konkurs

Jury Konkursu

Agnieszka Maliszewska

Agnieszka Maliszewska,
Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodnicząca COGECA

Paweł Kowalewski

Paweł Kowalewski,
Vice President Creativity IAA Global, Prezes Communication Unlimited

Maciej Ptaszyński

Maciej Ptaszyński,
Prezes Zarządu
Polskiej Izby Handlu

Janusz Górski

Janusz Górski,
Redaktor Naczelny Forum Mleczarskie Handel

 

LFK logo 2024

Konkurs Lider Forum Kampanie 2024 rozstrzygnięty

Lider Forum Kampanie to konkurs na najlepsze, najbardziej oryginalne kampanie firm mleczarskich na polskim rynku. W 2024 r. zrealizowaliśmy 5. edycję konkursu.

W rywalizacji uczestniczyły kampanie trwające w okresie od stycznia do 10 października 2024 r. Zgłoszenia przyjmowaliśmy do końca wskazanego terminu. Szczyt nadsyłania zgłoszeń odnotowaliśmy we wrześniu i październiku. Aby wszyscy zainteresowani mieli szansę zgłosić realizowane projekty, przypominaliśmy regularnie o konkursie w dwumiesięczniku Forum Mleczarskie Handel oraz w grupowych mailingach kierowanych do wszystkich firm mleczarskich w kraju.

Rok 2024 był dla branży nabiałowej szczególny: rynek podniósł się z samego dna kryzysu i wszedł w fazę odrodzenia, co przyniosło ulgę zarówno rolnikom – dostawcom mleka jak i przetwórcom krajowym. W tym jakże szczególnym roku otrzymaliśmy 10 zgłoszeń z firm: Hochland Polska, Mlekpol (SM), Grupy Mlekovita i Grupy Polmlek. Jury pracowało indywidualnie od połowy października na bazie oryginalnych materiałów udostępnionych przez uczestników konkursu. Były to arkusze informacji szczegółowej, prezentacje, filmy, wizualizacje itp. Dziękujemy za tak profesjonalne przygotowanie materiałów. Bez wątpienia tak fachowe przygotowanie materiałów dla Jury ułatwiło wybór najlepszej kampanii mleczarskiej.

W dniu 3 grudnia informację o werdykcie Jury przedstawiliśmy całej branży mleczarskiej drogą mailową. Zwycięzców przedstawiamy obok.

 

 

1.jpgI miejsce

Firma: Mlekpol (SM)

Marka: Rolmlecz

Kampania: „Wszystko się zmienia, ale smak dzieciństwa zostaje z nami. Jedyny taki od 50 lat!”

 

2.jpgII miejsce

Firma: Grupa Polmlek / Lacpol

Marka: Polmlek

Produkty: twarogi śmietankowy, półtłusty i masło

Kampania: „Tradycyjnie ci się upiecze”

 

III miejsce (ex aequo)

Firma: Hochland Polska

Marka: Almette

Kampania: „Super Kobiety Almette”

3.jpg

 

4.jpg

Firma: Mlekpol (SM)

Marka: Łaciate

Produkty: mleczka smakowe

Kampania: Dzieci dla dzieci (I część kampanii) + Tak płynie Łaciaty Vibe (II część kampanii).