Jury Konkursu

Agnieszka Maliszewska,
Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodnicząca COGECA

Paweł Kowalewski,
Vice President Creativity IAA Global, Prezes Communication Unlimited

Maciej Ptaszyński,
Prezes Zarządu
Polskiej Izby Handlu

Janusz Górski,
Redaktor Naczelny Forum Mleczarskie Handel
Konkurs Lider Forum Kampanie 2024 rozstrzygnięty
Lider Forum Kampanie to konkurs na najlepsze, najbardziej oryginalne kampanie firm mleczarskich na polskim rynku. W 2024 r. zrealizowaliśmy 5. edycję konkursu.
W rywalizacji uczestniczyły kampanie trwające w okresie od stycznia do 10 października 2024 r. Zgłoszenia przyjmowaliśmy do końca wskazanego terminu. Szczyt nadsyłania zgłoszeń odnotowaliśmy we wrześniu i październiku. Aby wszyscy zainteresowani mieli szansę zgłosić realizowane projekty, przypominaliśmy regularnie o konkursie w dwumiesięczniku Forum Mleczarskie Handel oraz w grupowych mailingach kierowanych do wszystkich firm mleczarskich w kraju.
Rok 2024 był dla branży nabiałowej szczególny: rynek podniósł się z samego dna kryzysu i wszedł w fazę odrodzenia, co przyniosło ulgę zarówno rolnikom – dostawcom mleka jak i przetwórcom krajowym. W tym jakże szczególnym roku otrzymaliśmy 10 zgłoszeń z firm: Hochland Polska, Mlekpol (SM), Grupy Mlekovita i Grupy Polmlek. Jury pracowało indywidualnie od połowy października na bazie oryginalnych materiałów udostępnionych przez uczestników konkursu. Były to arkusze informacji szczegółowej, prezentacje, filmy, wizualizacje itp. Dziękujemy za tak profesjonalne przygotowanie materiałów. Bez wątpienia tak fachowe przygotowanie materiałów dla Jury ułatwiło wybór najlepszej kampanii mleczarskiej.
W dniu 3 grudnia informację o werdykcie Jury przedstawiliśmy całej branży mleczarskiej drogą mailową. Zwycięzców przedstawiamy obok.
I miejsce
Firma: Mlekpol (SM)
Marka: Rolmlecz
Kampania: „Wszystko się zmienia, ale smak dzieciństwa zostaje z nami. Jedyny taki od 50 lat!”
II miejsce
Firma: Grupa Polmlek / Lacpol
Marka: Polmlek
Produkty: twarogi śmietankowy, półtłusty i masło
Kampania: „Tradycyjnie ci się upiecze”
III miejsce (ex aequo)
Firma: Hochland Polska
Marka: Almette
Kampania: „Super Kobiety Almette”

Firma: Mlekpol (SM)
Marka: Łaciate
Produkty: mleczka smakowe
Kampania: Dzieci dla dzieci (I część kampanii) + Tak płynie Łaciaty Vibe (II część kampanii).