Hochland Polska: Almette inspiruje

Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem,
PR & marketing services manager w Hochland Polska
Firma: Hochland Polska
Marka: Almette
Kampania: „Super Kobiety Almette”
Janusz Górski: Kampania Hochland Polska „Super kobiety Almette” została wyróżniona przez jury Lider Forum Kampanie w rankingu najlepszych kampanii reklamowych produktów mleczarskich 2024 r. Stało się to zresztą ponownie. Kogo tym razem przedstawił ambasador marki Almette?
Jacek Wyrzykiewicz: Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. marka przygotowała kampanię „Super Kobiety Almette”, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. W tej edycji przedstawiliśmy Kobiety, które dysponują Supermocami, m.in. Annę Tybor, Joannę Jabłczyńską, Agnieszkę Pocztarską oraz Karolinę Pierzynowską.
Dlaczego zdecydowali się Państwo akurat na te Super Kobiety? Co je łączy i dlaczego powinniśmy na nie zwrócić uwagę? Czym są Supermoce?
W nagrodzonej kampanii podkreślony został modny i szeroko obecny w popkulturze motyw Supermocy. Kobiety dysponują Supermocami, czyli unikalnymi zdolnościami i cechami charakteru, które sprawiają, że mogą wiele osiągnąć, poradzić sobie w każdej sytuacji, czynić dobro i pomagać innym. To właśnie z myślą o nich narodził się pomysł kampanii „Super Kobiety Almette” i to właśnie one są jej bohaterkami.
Przyglądając się charakterystyce kampanii, zwraca uwagę klasyczny kanał dotarcia (prasa) oraz internet. Dlaczego akurat taki miks?
Na główny nośnik wybraliśmy internet, ponieważ przestrzeń digitalowa jest dziś najbardziej uniwersalną platformą, docierającą do wielu pokoleń i grup. Materiały video, promocja naszych bohaterek w social mediach, obecność w największych ogólnopolskich serwisach – wykorzystanie kanałów internetowych dało nam możliwość bardzo kreatywnego przekazania istoty akcji.
Jakie zadania wyznaczyli sobie Państwo podczas tworzenia tej kampanii?
Projekt ten pozwala w naturalny sposób zaprezentować konsumentom asortyment Almette oraz związane z produktami kulinarne inspiracje, jest także doskonałą okazją do podkreślenia emocjonalnego związku z odbiorcami i zaangażowania marki w kwestie społeczne.

Czy planują Państwo kontynuować ten pomysł? Co mogłoby wyróżniać następne Super Kobiety?
Taki jest plan, aby rozwijać ten pomysł także w tym roku. Chcemy ponownie w naturalny sposób zaprezentować konsumentom asortyment Almette oraz kulinarne inspiracje związane z produktami. Więcej szczegółów na tym etapie nie mogę ujawnić, ale będzie się sporo działo i będzie ciekawie!
Dziękuję za rozmowę
Janusz Górski