Jury Konkursu
![Agnieszka Maliszewska](/img/pages/600x400/6/6d31f0d9-94c4-4c6d-958e-0cf12417e495.jpg)
Agnieszka Maliszewska,
Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodnicząca COGECA
![Paweł Kowalewski](/img/pages/600x400/b/ba2df144-5f98-425e-bf41-17cde18c36be.jpg)
Paweł Kowalewski,
Prezes Zarządu Communication Unlimited, Wiceprezes IAA Global
![Waldemar Nowakowski](/img/pages/600x400/d/d573ffaa-37f9-4f21-8f15-231d20cc22fa.jpg)
Waldemar Nowakowski,
Prezes Zarządu Polskiej Izby Handlu
![Janusz Górski](/img/pages/600x400/2/2452594c-5966-4a67-abcb-cbc794babfc5.jpg)
Janusz Górski,
Redaktor Naczelny Forum Mleczarskie Handel
Lider Forum Kampanie rozstrzygnięta!
W ostatniej edycji Forum Mleczarskie Handel zasygnalizowaliśmy zakończenie pierwszej edycji naszego konkursu Lider Forum Kampanie. Kampanie to nowa część konkursu, który dotychczas koncentrował się na ocenie innowacyjności, atrakcyjności wyrobów i jakości współpracy z producentami. W Lider Forum Produkty głosują handlowcy, w Lider Forum Kampanie – Jury, do którego zaprosiliśmy Agnieszkę Maliszewską, Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodniczącą COGECA; Waldemara Nowakowskiego, Prezesa Polskiej Izby Handlu; Pawła Kowalewskiego, Prezesa Zarządu Communication Unlimited. Czwartym członkiem Jury jest Janusz Górski, z Forum Mleczarskiego Handel.
Pod ocenę Jury poddaliśmy kampanie realizowane w tym roku i zgłoszone do naszej Redakcji. Ta pierwsza edycja została zrealizowana w sytuacji, kiedy działania marketingowe w tym kampanie reklamowe przedsiębiorstw mleczarskich realizowane były pod presją pandemii. To był okres niewątpliwych wyzwań dla podmiotów w branży nabiałowej.
W Forum Mleczarskim Handel 1-2/2020 (emisja połowa marca) i 3/2020 (emisja majowa), informowaliśmy naszych Czytelników o starcie konkursu Lider Forum Kampanie. Od chwili ogłoszenia startu konkursu ruszyły zgłoszenia. Aby wszyscy zainteresowani mieli szansę się zgłosić, przypominaliśmy o konkursie w grupowym mailingu do wszystkich firm mleczarskich w kraju. Wszyscy otrzymali naszą prośbę o nadsyłanie nie tylko zgłoszeń, ale i dodatkowych informacji w formie ankiety.
Otrzymaliśmy łącznie 24 zgłoszenia od 15 firm. Pogłębione informacje niezbędne do poddania ich ocenie otrzymaliśmy dla 7 kampanii zrealizowanych przez 4 firmy mleczarskie: Hochland Polska, Jogo (ŁSM), Mlekpol (SM) i Radomsko (OSM).
Jury pracowało indywidualnie w dniach 5-13.10. br. na bazie oryginalnych materiałów.
Przypomnijmy listę nagrodzonych:
1 miejsce exe quo:
Mlekpol (SM) i Hochland Polska
Kampania: ŁaciaTy i Ja i wszyscy, którzy kochają ten pyszny, naturalny smak.
Osoba odpowiedzialna: Katarzyna Skrodzka.
Kampania: Naturalnie, że Pyszny!
Osoba odpowiedzialna: Radosław Jurkowski.
3 miejsce:
Mlekpol (SM)
Kampania: Mleko Łaciate 25 lat.
Osoba odpowiedzialna: Lucyna Kulągowska
Kolejne miejsca zajęły inne realizacje firm:
Hochland Polska, kampania Bez laktozy. Sama przyjemność; Radomsko (OSM), kampania Wspierajmy nasze! oraz Jogo (ŁSM), kampania Ruszajmy Razem.