1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Kefir to produkt planowany

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© piątnica (osm)

– Sprzedaż kefiru zauważalnie rośnie w sezonie letnim – szczególnie w okresie od maja do sierpnia, z najwyższym poziomem sprzedaży w czerwcu. Jednak ze względu na jego uniwersalność i różnorodne zastosowanie w kuchni pozostaje popularnym wyborem przez cały rok. To produkt planowany – konsumenci regularnie wpisują go na listę zakupów, a dokonując wyboru przy półce, kierują się znaną i zaufaną marką – powiedziała Forum Mleczarskiemu Katarzyna Jezierska, dyrektor marketingu w mleczarni Piątnica (OSM).

– Kefir z Piątnicy odpowiada na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami naturalnymi, o prostym składzie i korzystnym wpływie na zdrowie. Oferujemy kefir w wersji naturalnej, w poręcznej butelce o pojemności 330 ml, czyli porcji idealnej do spożycia dla jednej osoby – dodałą nasza rozmówczyni.

– Nasz kefir charakteryzuje się czystym składem – zawiera wyłącznie mleko najwyższej jakości oraz kultury bakterii i drożdży kefirowych. Dzięki kwaskowatemu, orzeźwiającemu smakowi doskonale sprawdza się jako codzienny, lekki napój skutecznie gaszący pragnienie. Kefir idealnie wpisuje się także w potrzeby konsumentów poszukujących produktów wspierających zdrowie jelit. 

– Kefir z Piątnicy dostępny jest zarówno w handlu tradycyjnym, jak i w dużych sieciach handlowych. Choć na rynku dostępne są wersje proteinowe, warto zaznaczyć, że kefir sam w sobie jest naturalnie wysokobiałkowy i odżywczy – bez potrzeby dodatkowego wzbogacania. Dlatego nasi klienci doceniają go nie tylko za walory smakowe, ale i funkcjonalność – dodała Katarzyna Jezierska. 

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania