Sery Goat Farm wysoko w statystykach sprzedaży
– Produkty Goat Farm charakteryzują się sezonowością sprzedaży, obserwujemy rosnące zainteresowanie naszymi produktami w okresie powrotów do szkoły – powiedziała Forum Mleczarskiemu Paulina Westerby, Brand Manager Euroser Dairy Group. – Świadomi rodzice decydują się na wybór naszych propozycji, ponieważ stanowią one zdrowy dodatek do codziennych posiłków. Flagowy wyrób marki, czyli ser półtwardy w plastrach, to produkt w pełni naturalny, powstały w 100% z koziego mleka, z czystym składem – nie zawiera konserwantów ani innych dodatków.
– Jest bogaty w witaminy i składniki mineralne, m.in. witaminę D i wapń, które są bardzo ważne w procesie rozwoju dziecka, dlatego to idealna propozycja dla najmłodszych i bardziej wymagających konsumentów. O tym, że produkt jest chętnie wybierany, świadczą wyniki sprzedażowe potwierdzone przez NielsenIQ. Goat Farm ser kozi w plastrach osiągnął najwyższą pozycję w sprzedaży ilościowej w kategorii sery, segment sery kozie i owcze w okresie skumulowanym W18’2023 – W17’2024 (bez marek własnych sieci handlowych) – podkreśliła Paulina Westerby, Brand Manager Euroser Dairy Group.