Sery topione: Świat kręci się wokół pudełka
- Lacpol Grupa
- Lactima
- Mlekovita (GK)
- Mlekpol (SM)
Wyróżnianie się tej linii bazuje także na warstwie graficznej. Częste operowanie wyrazistymi kolorami w tym czernią, początkowo mogło wydawać się szokujące. Zupełnie inaczej wygląda jednak sprawa z perspektywy półki. Produkt łatwo wyłowić spośród dziesiątków innych.

Profil konsumenta serów topionych wyraźnie przekłada się na miejsce sprzedaży. W hiper- i supermarketach przekrój dostępnych form serów topionych jest pełny. Coraz większa rola sklepów dyskontowych powoduje jednak szybkie wchłanianie sprzedaży bloczków przez ten kanał dystrybucji. Jako że ogólnopolska sprzedaż bloczków i plastrów spada, to wraz z intensywną sprzedażą tych pierwszych w dyskontach musi spadać ich sprzedaż w innych placówkach i w kanale tradycyjnym.

Katarzyna Grabowska
Pełnomocnik Zarządu ds. Handlu i Marketingu w Polmlek Olsztyn
Grupa Polmlek posiada w swojej ofercie szeroką gamę serów topionych, ale na szczególną uwagę zasługuje asortyment Capresi serów topionych oferowanych w posypce z pieprzem oraz w posypce z papryką. Innowacyjność produktów Capresi w posypce kryje się właśnie we wspomnianej posypce z przypraw, która korzystnie wpływa na podniesienie walorów smakowych produktu oraz podnosi atrakcyjność samego plastra sera.
Capresi w posypce, to pierwszy i jedyny tak innowacyjny produkt na krajowym rynku i ma już swoich zwolenników. Dodatkowo do grupy produktów Capresi topionych należą Capresi z szynką oraz Capresi o smaku wędzonym.
Asortyment Capresi oferowany jest w plastrach w opakowaniach typu „otwórz-zamknij” ze srebrną metalizą. Innowacyjność tej metalizy nie tyko zwiększa atrakcyjność opakowania, ale także znacznie wpływa na polepszenie jakości produktu. Srebrna metaliza ma dużo niższą przepuszczalność światła w stosunku do tradycyjnych transparentnych opakowań, dzięki czemu lepiej zabezpiecza jakość produktu.




