Tłuszcze do smarowania: Masło zmienia szaty

Kruszwica (ZT) ma twardszy orzech do zgryzienia. Wiele lat skupiona na walce o dominację na rynku olejów zrezygnowała w istocie z aktywnej rywalizacji na rynku tłuszczów do smarowania. Przejęcie ZPT Warszawa było kluczowe, aby móc myśleć o stanięciu w szranki z firmą Unilever. Ale to jeszcze daleko przed nami, takie marki jak Rama i Flora mają utrwaloną renomę. Niemniej i one będą musiały stanąć do konfrontacji z markami koncernu Bunge: Benecolem, Masłem Roślinnym MR lub Smakowitą. Handel może już zacierać ręce; konfrontacja na pewno przyniesie duże zyski dystrybutorom i konsumentom. Na razie trwają korekty ofert i czyszczenie asortymentu według nowych strategii. Trwa zmiana opakowań. Niejeden lojalny konsument znajdzie swą ulubioną margarynę w innym opakowaniu. Jak mówi Tommy Jensen, Wiceprezes Bunge Europe na Europę Centralną i Północną przejęcia przyspieszą starania firmy w zakresie tworzenia oferty produktowej o znacznym potencjale rozwoju, aby jeszcze efektywniej zaspokajać potrzeby naszych klientów i konsumentów.
- Delma (Unilever)
- Rama (Unilever)
- Smakowita (Kruszwica ZT)
- Śniadaniowa (Bielmar ZT)
- Masło Roślinne (Kruszwica ZT)
- Pyszny Duet (Raisio Polska Foods)
- Roślinna (Bielmar ZT)
- Miss Kromeczki (Bielmar ZT)
- Masmix (Raisio Polska Foods)
- Manuel (Kruszwica ZT).



