1. Kampanie
  2. Danone

Danone wszystkich: 22

Strona 1 z 2
Actimel Kids z Minionkami

Actimel prowadzi regionalną kampanię z Minionkami w roli głównej. Aktywacja objęła cztery rynki europejskie: niemiecki, hiszpański, portugalski i włoski. Na konsumentów czekają tam aż cztery poziomy interaktywnej gry mobilnej związane ze światem Minionków – pierwszoplanowych bohaterów nowej kampanii marki. Wszystko po to, by dzieci bawiąc się mogły także wspierać swoją odporność. Za koncepcję kreatywną, strategię działań, przygotowanie aplikacji mobilnej oraz opracowanie toolkitu komunikacyjnego odpowiada VMLY&R Poland.

pokaż
Zima z Actimelem

Aktywne chwile z Actimelem dla zdrowej rodziny w zimowym wydaniu. Nowe smaki: miód z cytryną i malina z zawartością witamin B6 i D.

pokaż
Shakira i Danone

W kwietniu 2014 roku Shakira pojawia się w polskich mediach nie tylko aby śpiewać, ale także, aby reklamować walory jogurtów oraz... (wiecie co). U nas Shakira śpiewa i reklamuje jogurt Danone (i nic więcej).

pokaż
Activia Nowe Smaki

Marka Activia wraz z Shakirą przedstawiają nowe smaki produktu: Kokos z Ananasem i Mango z Papają

pokaż
Activia owsianka

Nowy produkt Danone: owsianka poszerza obecną ofertę firmy i kontynuuje zauważalny na rynku detalicznym trend tworzenia produktów tego rodzaju.

pokaż
Actimel

Nowy spot marki Actimel na 2013 rok akcentuje dobroczynne działanie szczepu L.Casei Danone. Wit. B6 i D wspierają prawidłowe funkcjonowanie układu odpornościowego.

pokaż
Danonki

Bez konserwantów, bez barwników, bez sztucznych aromatów. Mocne kości mamy, Danonki zjadamy - śpiewają dzieci w nowym spocie Danone.

pokaż
Danonki_Zoo

Tym razem Danone zaprasza do zabawy w której można stworzyć własne danonkowe zoo. Dzięki naklejkom każdy kubeczek może stać się jednym z 14 zwierzątek.

pokaż
Danio Mały Głód i Miłość

Kultowa postać Małego Głoda raz jeszcze. Tym razem Mały Głód zakochał się....

pokaż
Danone Jogurt: Dobre nawyki

Nauczyć dobrych nawyków nigdy nie jest rzeczą prostą. To samo dotyczy właściwego odżywiania - przekonuje firma Danone

pokaż
Activia

Nowe smaki jogurtu Activia mogą zaskoczyć wszystkich tych, którzy przywykli do dotychczasowych wersji produktu

pokaż
Danio XL w klimacie grozy

Nowy spot Danio XL przenosi nas w świat znany z filmów grozy. Młodzi ludzie, ognisko, kąpiel w jeziorze i…. ktoś całkiem niepożądany.

pokaż
Danone Natura

To, z jakiego mleka jest wyprodukowany nasz ulubiony jogurt, ma znaczenie. Ważne jest również, skąd to mleko pochodzi. Dobre mleko to wynik dobrych warunków w gospodarstwie i codziennej dbałości o krowy.
Nowy spot reklamowy Danone pokazuje Dankę, krowę z gospodarstwa we wsi Goworówek, która dobrze odżywiona daje dobre mleko, z którego powstaje jogurt Danone Natura. Dobry jogurt z dobrego mleka – tak brzmi hasło przewodnie spotu.

pokaż
Ale Owoc

Jedzenie zwłaszcza rano może być nudne. Jogurt Danone w nowym opakowaniu może przynieść dużą zmianę w zachowaniu małego niejadka.

pokaż
Życie w biegu z Actimelem

Życie w biegu z Actimelem

Szybkie tempo życia i nieregularne posiłki sprawiają, że nasza odporność może się osłabiać. Receptą na to może być Actimel.
To główne przesłanie nowego spotu – adresowanego do aktywnych kobiet -przygotowanego przez Young & Rubicam. Kiedy się przyjrzeć, na co dzień zapominamy zadbać o kondycję naszego organizmu.

- Spot przedstawia zabieganych ludziw trakcie ich pełnego zajęć dnia. Natłok pracy i obowiązków często wpływa na nasze zwyczaje jedzeniowe: jemy nieregularnie, często na szybko i średnio zdrowo, i może to mieć wpływ na naszą odporność – mówi Kasia Kurowska, copywriter.

Spot wyreżyserował Kuba Łubniewski, z którym ten duet kreatywny pracował już na planie „Taksówkarza”, wcześniejszego spotu dla marki Actimel.
pokaż
Danio - Lodówka
Danio to serek homogenizowany, oferowany w trzech liniach. Działania przygotowane przez Young & Rubicam koncentrują się na telewizji, w związku z czym powstały dwa spoty, jeden 30-, a drugi 15-sekundowy.
 
Spot „Lodówka”, przywołuje częstą sytuację z naszych domów: dziecko, aby zaspokoić głód, sięga do lodówki po pierwszy z brzegu produkt. Nie zawsze odpowiedni dla niego, nie zawsze zdrowy. Chce „zabić głód” czymkolwiek, zanim nadejdzie czas obiadu. Dlatego też warto mieć w lodówce Danio, w takich sytuacjach, deser wręcz idealny. Spot odtwarza więc znaną wszystkim sytuację, kiedy lodówka „jest niby pełna, a nie ma niczego do zjedzenia”.
Lodówka (nazwa robocza), 30 sek.
klient / marka: Danone / Danio
duet kreatywny: Witek Koroblewski (copywriter), Bartek Kowalski (art director)
client service: Dominika Przyłęcka, Małgorzata Nęcka, Anna Świderek
pokaż
Danio i maskotka
Spot „Danio – promo pack” komunikuje promocyjne packi Danio, których zakup premiowany jest maskotką Małego Głoda. Szczegółowe informacje o promocji: www.malyglod.pl (adres komunikowany jest również w finale spotu). Media do obu spotów zaplanował i zakupił dom mediowy Mediacom. Emisja w telewizji ruszyła 1 marca.

Danio – promo pack (nazwa robocza), 15 sek.
klient / marka: Danone / Danio
duet kreatywny: Witek Koroblewski (copywriter), Bartek Kowalski (art director)
client service: Dominika Przyłęcka, Małgorzata Nęcka, Anna Świderek
pokaż
Prawdziwa Gratka Danone’a
Nowy, 30-sekundowy spot nawiązuje do wcześniejszej kampanii komunikującej ten produkt. Żadne dziecko nie oprze się tak pysznej owocowej przekąsce. W filmie widzimy chłopca, który – niczym zaprawiony w bojach żołnierz – skrada się do stołu z tacą wypełnioną cukierkami. Nie udaje mu się jednak przechytrzyć czujności mamy, która podsuwa mu w dłoń łyżeczkę. Chłopiec chętnie rezygnuje ze słodyczy na rzecz Gratki.
- Spot opiera się na oczywistej myśli, że dzieciaki bardzo lubią słodkości. Nasz pomysłowy mały bohater w sprytny i zabawny sposób próbuje zdobyć cukierki. Mama okazuje się jednak sprytniejsza i podsuwa mu pyszną przekąskę – mówi copywriter Natalia Karawajczyk.
Spot komunikuje też cenę Gratki (59 gr), nadrukowaną na wieczku opakowania.
Reklamę wyreżyserował Michał Gazda, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaCom.
pokaż
Spontaniczna zabawa na planie filmowym
Sfilmowany event z udziałem dzieci – spotem reklamowym Danone’a.
Dzieci same potrafią świetnie się bawić, potrzebują tylko inspiracji. Przykładem nowa kampania Danonków, przygotowana przez Young & Rubicam Brands. Spot wyreżyserował Michał Gazda.
 
Nowy spot promujący mleczny serek z portfolio Danone przełamuje tradycyjne konwencje w komunikacji zdrowych produktów dla dzieci. Na planie zdjęciowym na warszawskim Żeraniu doszło bowiem do spontanicznego eventu, który sfilmowany - stał się materiałem na 30-sekundowy spot telewizyjny. Twórcy filmu dali dzieciom zaangażowanym w zabawę przestrzeń, tworzywo w postaci ciastoliny oraz pomysł – stworzenie Ciastusia. Barierą mogła być tylko wyobraźnia i energia dzieci. A te, jak wiemy, często nie miewają granic.
pokaż
Danio Czekoladowe
Spot przygotowany przez Young & Rubicam komunikuje wejście na rynek nowej wersji smakowej serka homogenizowanego z portfolio Danone’a – Danio z kawałkami czekolady.Tym razem scenerię pojedynku Małego Głoda z Danio tworzą dachy warszawskich wieżowców. Jak zwykle jednak zwinność i przebiegłość Małego Głoda to za mało, by przetrwać konfrontację z serkiem i kawałkami czekolady.
pokaż
Strona 1 z 2