1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Hochland Polska: Najważniejsza zasada to „Speed to shelf”

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Rynek FMCG zmienia się dynamicznie, ale największe piętno odciska zmiana oczekiwań konsumenckich – powiedział Forum Mleczarskiemu Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – W dzisiejszej komercyjnej rzeczywistości trwa nieustanny wyścig o uwagę, lojalność i portfel konsumenta. Świadomość konsumencka Polaków rośnie z każdym rokiem. Poza smakiem duże znaczenie ma skład produktu, jego pochodzenie oraz marka, która jest gwarancją jakości. Ponadto w tym zabieganym świecie, konsumentom zależy na wygodnych rozwiązaniach.

– Ważnym trendem jest szeroko pojmowany „Convenience” czyli komfort przy zakupach, bliskość punktów sprzedaży i możliwość szybkiej realizacji zakupów, czy to poprzez on-line czy w punkcie sprzedaży. Najważniejsza dla nas zasada to „speed to shelf” czyli dostarczenie produktu w odpowiednim czasie na odpowiednią półkę w odpowiednim sklepie. Jeżeli udaje się ją w pełni realizować – zdecydowanie łatwiej odnosić sukcesy rynkowe.

– Każdego dnia w całej Polsce konsumenci zjadają prawie 2 400 000 kanapek z naszymi serami! Ale nie samymi kanapkami ser żyje. Możemy z dumą powiedzieć, że Hochland Polska zmienił oblicze polskiego sektora wytwórstwa sera, a sery z naszej oferty, dosłownie, jedzą wszyscy. Jest to zasługa stawiania na innowacje, które są jednym z kluczowych filarów sukcesu firmy. Proces tworzenia nowatorskich produktów i rozwiązań to praca interdyscyplinarnych zespołów, która czasami zajmuje nawet kilka lat – podkreślił nasz rozmówca.

– Idąc za ogólnoświatowym trendem włączania do zastosowań cukierniczych smaków, które do tej pory były zarezerwowane wyłącznie dla kuchni wytrawnej, proponujemy różne zastosowania serów twarogowych, np. jako bazy do lodów. Ostatnio eksperymentujemy z innowacyjnym pomysłem na zastosowanie twarogowego sera kremowego Cremette. Receptury na bazie tego sera dają niezwykle naturalne w smaku lody, o dobrze bilansowanej tłustości, gładkie, nie za twarde i wspaniale roztapiające się na podniebieniu. Proponujemy nowatorskie pomysły na różne warianty mrożonych deserów. Niektóre z nich nadają się również jako dodatek do dań wytrawnych np. zup-kremów, ryb lub dań mięsnych – dodał Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania