1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Ambicją Hochland Polska jest obniżenie emisji o 50% do 2025 r.

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Stawiamy na zrównoważony rozwój, który stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania Hochland Polska – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Dziś i w najbliższych latach nadrzędnym celem jest dla nas zmniejszenie śladu węglowego i uzyskanie neutralności klimatycznej zakładów. Ambicją Hochland Polska jest obniżenie emisji w zakładach o 50% do roku 2025, a także wprowadzenie na rynek opakowań produktów w 100% nadających się do recyklingu. Nieustannie ograniczamy nasze emisje wszędzie tam, gdzie to możliwe i rekompensujemy pozostałą wartość emisji, a także weryfikujemy możliwości optymalizacji opakowań, dążąc do redukcji użytych surowców, w tym ilości tworzyw sztucznych

– Ranga czynnika czystej etykiety w procesie zakupowym aktualnie nie zmieniła się, ale jak będzie w kolejnych miesiącach – trudno przewidzieć – dodał Jacek Wyrzykiewicz. – Z naszych obserwacji wynika, że sprzedaż produktów z czystą etykietą rozwija się i jest duża szansa, że trend ten będzie się dalej rozszerzał. Konsumenci zwracają większą uwagę na skład i pochodzenie żywności oraz jej oddziaływanie na zdrowie. Prace nad czystą etykietą w Hochland zaczęliśmy od marki Almette wiele lat temu promując „czysty” wizerunek marki. –Kontynuując naszą strategię, poszliśmy krok dalej i nastąpiła optymalizacja receptur w kategorii serów żółtych i serów topionych Hochland, które zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty. Hochland znakuje swoje produkty ze szczególną starannością, często wykraczając ponad obowiązujące normy i standardy. W wielu przypadkach jesteśmy prekursorem prowadzonych działań – podkreślił nasz rozmówca.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania