Mlekpol (SM): Malejąca siła nabywcza konsumentów jest już faktem
– Marki Mlekpolu to przede wszystkim polski surowiec, wysoka jakość i wyjątkowy smak – powiedziała w wywiadzie udzielonym Forum Mleczarskiemu Handel, Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w mleczarni Mlekpol (SM). – Konsument ma do nich zaufanie i pewność, że za każdym zakupem produkt ten będzie „powtarzalny” oraz w pełni odpowiadający oczekiwaniom. Na reputację swoich marek Spółdzielnia pracuje od ponad 40 lat, stale prowadząc komunikację z klientami, działania promocyjno-marketingowe, a także inne czynności wspierające sprzedaż.
– Wobec tego marki Mlekpolu nie odczuwają presji konkurencyjności produktów w markach własnych, tym bardziej że producenckie podwyżki cen wyrobów wprowadzane są stopniowo i w zrównoważony sposób. Malejąca siła nabywcza jest już faktem i wspólnie z resztą rynku mierzymy się z tym zjawiskiem. Jest nam bardzo przykro, że w ostatecznym rozrachunku konsekwencje wyższych cen i inflacji muszą ponosić konsumenci – dodała Dyrektor Handlu w mleczarni Mlekpol (SM).
Więcej w listopadowym wydaniu naszego magazynu.