![Polska](/img/countries/Poland.png)
Smakowe mascarpone odpowiedziało na potrzeby rynku
![](/img/news/600x400/f/7/f744a173-4497-481b-8a80-ca0f86c18725.jpg)
![](/img/news/600x400/5/2/52b3150d-bdea-46ca-919e-c8f14ef93753.png)
– W zeszłym roku pod marką Łowicz (OSM) wprowadziliśmy na rynek totalną nowość – Mascarpone w czterech wariantach smakowych: czekoladowe, karmelowe, waniliowe z białą czekoladą, malinowe – powiedziała Forum Mleczarskiemu Anna Siuda, Kierownik Marketingu w mleczarni Łowicz (OSM). – Kierowaliśmy się przede wszystkim potrzebą innowacyjności, zaoferowania produktu i rozwiązania, które będzie nietypowe i jednostkowe na rynku. Nie powielamy pomysłów – stawiamy na nowe rozwiązania.
– Takim produktem jest właśnie Mascarpone smakowe, którego wdrożenie wydawać się mogło być skierowanym do niszy konsumentów – nic bardziej mylnego, produkt odpowiedział na potrzeby wielu kobiet, które w ferworze obowiązków nie mają czasu na szykowanie skomplikowanych i czasochłonnych potraw i deserów. Nasz produkt przyniósł niecodzienne rozwiązania, szybkie do przygotowania. Opakowanie 250 g jest optymalnym rozwiązaniem do jednorazowego wykorzystania lub powielenia do dań bardziej pracochłonnych – podkreśla Kierownik Marketingu w mleczarni Łowicz (OSM).