Piątnica (OSM) kolejnym graczem w segmencie roślinnym
Debiut mleczarni Piątnica (OSM) nie jest pierwszym ani ostatnim takim przedsięwzięciem na wzrostowym rynku produktów dla osób zmniejszających spożycie wyrobów odzwierzęcych. Wcześniej w segment ten zainwestowała mleczarnia Łowicz (OSM) z marką Bez Deka Mleka, Grupa Polmlek (marka Nutri Vege), firmy Magda (marka PlantOn) oraz Hochland Polska (marka Simply V). Piątnica (OSM) debiutuje z produktami owsianymi i sojowymi. Na rynku wciąż nie ma zapowiadanych w swoim czasie produktów roślinnych z mleczarni Mlekpol (SM).
Jak podaje Piątnica (OSM), rosnąca popularność żywności pochodzenia roślinnego, a zwłaszcza roślinnych zamienników mleka, jest obecnie jednym z wiodących trendów konsumenckich.
Nowe napoje roślinne z Piątnicy cechuje prosty skład. Dzięki wykorzystaniu naturalnych składników wyróżniają się delikatnie słodkim smakiem (bez dodatku cukru) oraz idealną konsystencją zbliżoną do mleka krowiego.
Napoje roślinne z Piątnicy dostępne są w rozpoznawalnej butelce z uchem, a znaleźć można je tam, gdzie pozostałe produkty marki, czyli w lodówce.