Branża Mleczarska 100 Firm

Oferta mleczarni Kalisz (OSM) to nie tylko propozycja dla klienta detalicznego: ser Rodzinny w 1 kg wiaderku i kubku 200 g to oferta dla detalistów, a 10 kg twarogi stanowią specjalną ofertę dla branży cukierniczej oraz gastronomicznej.

Twaróg sernikowy z mleczarni Giżycko (OSM) swoją jednorodną strukturę o drobnych ziarnach zawdzięcza procesowi homogenizacji. Dzięki temu świetnie nadaje się do domowych wypieków. Pakowane w folie podwójne kostki 250 g zachowują świeżość przez 17 dni.

Jana (ŚSM) również celuje w produkcji doskonałej jakości wyrobów do domowych wypieków. Firma proponuje 0,5 kg i 1 kg wiaderka twarogu sernikowego extra, a preferującym waniliowy smak sernika – twaróg waniliowy extra, pakowany w 0,5 kg wiaderka. Na stronie producenta (w sekcji: przepisy kulinarne), znajdziemy recepturę na klasyczny sernik ze słodką polewą.


Mleczarnia Wieluń (SDM) zdobyła uznanie pań domu twarożkiem kanapkowo-sernikowym: Mój Ulubiony. Ten występujący w 450 g i 200 g pudełkach, oraz 1 i 10 kg wiadrach, nie wymaga mielenia ani dodawania tłuszczu. Zdaniem producenta idealnie sprawdza się przy wypiekach, zapewne nie tylko specjału według przepisu podanego na opakowaniu. Jak czytamy w materiałach informacyjnych spółdzielni, Mój Ulubiony, naturalny twaróg uzyskany został dzięki najnowszej technologii produkcyjnej, pozwalającej na zachowanie najcenniejszych składników mleka, tj.: białka, wapnia, witamin z grupy B. Jest również najlepiej sprzedającym się produktem tej mleczarni w Polsce i krajach UE.

Czy do zrobienia naleśników na obiad potrzebne nam kilogramowe wiaderko? To o połowę mniejsze jest dobrym rozwiązaniem dla kilkuosobowej rodziny, ale dla bezdzietnej pary lub singli, grup chętnie korzystających z produktów o nowoczesnej formule, pół kilo to o wiele za dużo, a nie wszyscy producenci zdecydowali się na porcje o mniejszej gramaturze. Może więc problem sezonowości możnaby rozwikłać sprzedając twaróg oszczędniej porcjowany? Z tym pytaniem producenci zmierzą się za chwilę, teraz sezon sernikowy właśnie nabiera tempa. Panie domu ruszyły po twarogi. Spójrzmy, co znajdą w sklepach.
Ryszard Pizior, Dyrektor Działu Handlu i Marketingu we Włoszczowa (OSM)

Twarogi sernikowe kojarzą się przede wszystkim z sernikiem na święta Wielkanocne oraz Bożego Narodzenia. W okresie 2-3 tygodni przed świętami sprzedaż tych produktów jest kilka razy większa w porównaniu ze zwykłą sprzedażą. Aktualna sprzedaż pomimo nasycenia rynku ofertami wielu producentów wykazuje tendencje wzrostowe, jednak konkurencja jaka ma miejsce na rynku, pojawianie się nowych producentów sprawia, iż opłacalność produkcji niestety spada. W ostatnim czasie widać, iż koncentracja sprzedaży twarogów w okresie przedświątecznym wywołuje gwałtowną walkę pomiędzy producentami, która sprowadza się m.in. do znacznej obniżki ceny w tym okresie. W konsekwencji widoczna jest również znaczna obniżka cen tych produktów na półkach sklepowych. Zarówno sieci detaliczne jak i hurtownie chcą mieć te produkty w bardzo atrakcyjnych cenach po to by „przyciągnąć” do siebie klientów.

Włoszczowa (OSM) jako jeden z pierwszych zakładów w kraju wprowadził na rynek gotowy twaróg na sernik, który przez kilka lat nie miał sobie równych zarówno pod względem jakości jak i wielkości sprzedaży. Do dziś twaróg na sernik z logo Włoszczowa jest jednym z najbardziej znanych i cenionych produktów na rynku, chociaż ma bardzo silnych konkurentów. Poza popularnym i dobrze znanym twarogiem na sernik w opakowaniu 1kg, firma oferuje produkt premium pod nazwą Rajski twaróg, który dostępny jest w opakowaniach 1 kg, 450 g oraz 175 g oraz popularną krajankę o gramaturze 1 kg i 250 g. Oferta twarogów sernikowych z Włoszczowy to nie tylko twarogi dla indywidualnego konsumenta. Nasza mleczarnia ma szeroką ofertę produktową dla sektora HoReCa, który bardzo dynamicznie rozwija się. Współpraca z tym sektorem daje możliwość stabilnej sprzedaży w ciągu całego roku. Dla sektora HoReCa oferujemy m.in. twaróg na sernik w wiaderku 11 kg, ser cukierniczy Izabella w wiaderku 11 kg oraz popularną krajankę.

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij