100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Aktualności

Grupa Polmlek: Produkty dedykowane cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-12-06 22:29:51

© grupa polmlek

– W portfolio Polmleku na szczególną uwagę zasługują skierowane do najmłodszych konsumentów plasterki sera żółtego w kształtach zwierzątek – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska, Dyrektor Marketingu w firmie Grupa Polmlek. Pod marką Fiko i przyjaciele mamy coraz więcej zabawnych form, dostępnych w kolorowym opakowaniu z sympatycznym, zielonym smokiem. Po ten produkt chętnie sięgają mamy, którym zależy na urozmaiconej diecie oraz estetyce posiłków, które chcą wpoić swoim dzieciom zasady zdrowego żywienia a jednocześnie szukają sposobów na atrakcyjne podanie.

– Nie można pominąć właściwości sera żółtego, który jest bogatym źródłem wapnia, białka oraz witamin D i A. To taka skoncentrowana szklanka mleka. 1 kilogram sera żółtego produkuje się mniej więcej z 10 l mleka. Jeśli dzieci niechętnie piją mleko, warto sięgnąć po plastry Fiko i dzięki nim wzmacniać układ kostny dziecka. Spożywanie sera żółtego pomaga utrzymać właściwe pH w ustach, co pomaga w zapobieganiu próchnicy. Plastry Fiko od początku spotkały się z zainteresowaniem klientów i niezmiennie znajdują miejsce w koszyku zakupowym wielu rodzin – podkreśla Joanna Kołodyńska.

– Produkty dedykowane bardzo sprecyzowanej grupie docelowej to również mleko i jogurty bez laktozy. Dla osób, u których spożywanie nabiału powoduje dolegliwości ze strony układu trawiennego, produkty bezlaktozowe to doskonałe rozwiązanie. Z wiekiem organizm ludzki produkuje coraz mniej enzymu laktaza, który jest odpowiedzialny za rozkład laktozy na monocukry. W trakcie procesu produkcyjnego, poprzez dodanie enzymu laktaza, laktoza jest rozbijana na cukry proste. W ofercie Polmleku mamy mleko Łagodne o zawartości tłuszczu 2%, oraz jogurty naturalne z płatkami owsianymi, jagodami goji i nasionami chia lub z płatkami zbożowymi, żurawiną, orzechami laskowymi i nasionami chia – podsumowuje Joanna Kołodyńska, Dyrektor Marketingu w Grupie Polmlek.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2020-06-12) Grupa Polmlek: Naturalny probiotyk – kefir
(2020-06-08) Grupa Polmlek rozwiąże dwie spółki
(2020-06-08) Grupa Pomlek: Świeże mleko

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij