Lider Forum 2022

Sponsorzy

Opinie

Pyzior_LF.jpg

Ryszard Pizior

Prezes Zarządu Włoszczowa (OSM)

Forum Mleczarskie to fachowe czasopismo cieszące się ogromnym powodzeniem wśród osób z branży mleczarskiej, a w szczególności odpowiedzialnych za zakupy produktów w sieciach handlowych oraz hurtowniach. W każdej sieci handlowej lub hurtowni można dostrzec to branżowe czasopismo, co świadczy o tym, że kupcy i handlowcy korzystają z niego w swojej codziennej pracy. Zdarza się, że po artykule w FM otrzymujemy korespondencję z zapytaniami o produkty, o których była mowa w artykule. Jesteśmy zatem przekonani, że warto współpracować z FM, bo przynosi to nam wzajemne korzyści.

Nagradzanie produktów jest formą ich wyróżnienia, niekiedy spośród dziesiątek podobnych funkcjonujących już na rynku. Jest to więc forma reklamy i promocji produktów, tym bardziej wartościowa, że nagrodę Lider Forum przyznają handlowcy, a więc osoby, które ten produkt znają i dla których okazał się spełnieniem oczekiwań, jeśli chodzi o smak, cenę, jakość, opakowanie, dobrą rotację i wreszcie zadawalającą marżę. Lider Forum to nagroda, która daje wyraźny sygnał dla tych handlowców, którzy jeszcze nie mają w swojej ofercie nagrodzonego produktu, że warto nim handlować. A któż nie chce handlować produktem, który został już przez innych wybrany najlepszym w swojej kategorii?

Konkurs Lider Forum to znakomity przykład na skuteczną promocję wyjątkowych produktów, wyłonionych spośród gąszczu znajdujących się w ofercie wielu firm, bo tylko takie produkty otrzymują ten tytuł.

Wszystkim naszym partnerom handlowym chcielibyśmy podziękować za dotychczasową współpracę i głosy oddane na nasze produkty. Chcemy również zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, aby produkty z naszym logo zawsze wywoływały dobre skojarzenia i były gwarantem dobrego smaku i wysokiego standardu.

Sapinski_LF.jpg

Dariusz Sapiński

Prezes Zarządu Grupy Mlekovita

Lider Forum jest jednym z konkursów branżowych, który już na stałe zagościł w naszym kalendarzu i cieszymy się, że wśród laureatów od lat królują produkty Mlekovity. W tym roku po laury sięgnęło 7 wyrobów marki Mlekovita – w tym po najwyższe w swojej kategorii: Polskie masło, Wypasiony serek śmietankowy i jogurt Dar Pure.

Jestem dumny, że nasze produkty doceniają nie tylko konsumenci, ale również cały polski sektor handlowy – handlowcy, którzy wiedzą najlepiej, że ich klienci najchętniej wybierają produkty Mlekovity. Bo Mlekovita to nie tylko najszerszy wybór nabiału w Polsce i Europie – portfolio naszej firmy liczy już ponad 1555 produktów – ale również gwarancja jakości i smaku.

Lider Forum wskazuje klientom i konsumentom najlepsze produkty, których nie może zabraknąć na sklepowych półkach i w ladach chłodniczych, a nam wyniki konkursu dają satysfakcję, bo doceniany jest nasz wysiłekwkładany w rozwój asortymentu, nowe wyroby i smaki.

Szczególnie godne uwagi są nowości, których Mlekovita tylko w 2022 r. wprowadziła już minimum 20, w tym napoje mleczno-kawowe Wypasione cappuccino i caffé latte, batoniki twarogowe MiaMu w polewie toffi, śmietanę termizowaną Polską 18% w tubie, ser Favita w plastrach oraz do grillowania i sałatek, Super Body Active skyr czy nowości bez laktozy: lody śmietankowe i śmietankę 30%.

Wyrzykiewicz_LF.jpg

Jacek Wyrzykiewicz

PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

Idea konkursu Lider Forum prowadzonego przez Forum Mleczarskie Handel zakłada nagradzanie najlepszych produktów mleczarskich przez partnerów handlowych i propagowanie ich przez środki masowego przekazu. Konkurs ten świetnie wpływa na świadomość naszych marek (Hochland, Almette, Valbon) i interakcje z klientami. Ogólnopolski konkurs Lider Forum od wielu lat nieprzerwanie cieszy się zainteresowaniem, jest szczególny, bo wyróżnienie jest przyznawane przez handlowców. Dzięki zainteresowaniu mediów otrzymanie nagrody koncentruje uwagę opinii publicznej na firmie i jej produktach. Udział w konkursie jest dla nas wielkim przywilejem. Bardzo cieszymy się, że także w tej edycji konkursu produkty z naszej oferty zostały zauważone i wyróżnione. Efektem tego może być wzrost lojalności nowych i dotychczasowych konsumentów, a także dalsza pomoc w budowaniu świadomości marki.

Dziękujemy za zaufanie!

Grabowska_LF.jpg

Dorota Grabowska

Kierownik Działu Marketingu w Mlekpol (SM)

Konkurs Lider Forum to jedno z najważniejszych corocznych wydarzeń polskiej branży mleczarskiej. W jego wyniku wyłonione zostają te mleczarnie, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego i hurtowego w kraju, a handlowcy wskazują najciekawsze ich zdaniem produkty. To także znakomita okazja do prezentacji szerszemu gronu odbiorców trendów i innowacji rynkowych, co jest dla nas niezwykle istotne. Rokrocznie wyroby Mlekpol (SM) są obecne w zestawieniu i zajmują najwyższe stopnie podium. Jesteśmy dumni, że w 18. edycji konkursu Lider Forum otrzymaliśmy aż 6 nagród, zdobywając: 2 złota, 3 srebra oraz 1 brąz – w tak istotnych kategoriach, jak np. Mleko, Tłuszcze czy Tradycyjny wizerunek. Wyróżnienia te są dla nas niezwykle wartościowe. Docenienie marek Mlekpol (SM) przez przedstawicieli handlu cieszy szczególnie, gdyż mając na co dzień kontakt z Klientami, doskonale wiedzą oni, jakie artykuły sprzedają się najlepiej. Tegoroczny ogromny sukces Mlekpolu dowodzi, że nasze starania i praca są potrzebne i idą w dobrym kierunku, a produkowane przez nas wyroby cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród Konsumentów. Równocześnie jest to dla nas impuls do dalszych wysiłków, zaangażowania i realizacji kolejnych planów.

Kolodynska_LF.jpg

Joanna Kołodyńska

Dyrektor Marketingu Grupy Polmlek

Grupa Polmlek serdecznie dziękuje za wszystkie wyróżnienia w konkursie Lider Forum 2022. Szczególnie dumni jesteśmy z tego, że przedstawiciele handlu detalicznego i hurtowego docenili nasz napój owocowo-mleczny z dodatkiem płatków owsianych. Breakfast Polmlek zdobył pierwsze miejsce w kategorii Innowacje roku. Jest to produkt idealny na drugie śniadanie, ma prosty skład, jest bogaty w błonnik z płatków owsianych i przecierowych soków. Wzbogacony witaminą C, która ma korzystny wpływ na odporność. W konkursie wyróżnienia zdobyły również masło Polmlek, Maślanka naturalna Polmlek i Jogurt Polmlek z owsianką i truskawkami. Bardzo dziękujemy za zaufanie i pozytywną ocenę naszych produktów.

Kubica_LF.jpg

Mariusz Kubica

Marketing Manager w Lumiko

Idea konkursów takich jak Lider Forum dla firm producenckich ma nieocenione znaczenie i możliwość uczestniczenia w nich jest bardzo ważna. Sposób, w jaki wyłania się Liderów Forum, daje obiektywny obraz statusu danego produktu na rynku. Znalezienie się w gronie laureatów zdecydowanie pomaga w dalszej promocji i rozwoju sprzedaży produktów, ale także w promocji samej firmy jako rzetelnego i godnego zaufania partnera handlowego. Dla środowiska handlowców lista nagrodzonych produktów jest idealnym wskaźnikiem, jakie produkty warto wprowadzić na półki, ponieważ to właśnie one zapewnią szybką rotację, a tym samym przychody dla sklepu. Ponadto z punktu widzenia promocji produktu zdobycie nagrody w konkursie, gdzie w wyborze uczestniczą handlowcy, daje menadżerom marketingu i sprzedaży wyraźny sygnał, że kierunek, jaki obrali, jest skuteczny i zapewni wzrost sprzedaży.

Bedkowska_LF.jpg

Aneta Będkowska

Marketing Manager w Sertop

Złoty Ementaler, kultowy produkt tyskiego producenta serków topionych, otrzymał Złoty Medal w największym konkursie branży mleczarskiej Lider Forum 2022 w kategorii Tradycyjny Wizerunek. Przyznana nagroda jest dla nas potwierdzeniem doskonałej jakości naszego wyrobu i dowodem na jego nieustającą i niesłabnącą od ponad 60 lat popularność, nie tylko wśród konsumentów, ale także kupców i kierowników sklepów, którzy jak co roku zasiedli na miejscu jury konkursu – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Dumni jesteśmy także z III miejsca na podium, które w kategorii Sery Topione wywalczyły plasterki 130 g Tost. Zdajemy sobie sprawę, iż to właśnie dzięki naszym klientom, miłośnikom naszych serków, produkty te są chętnie umieszczane na sklepowych półkach, kupowane i wykorzystywane w codziennej kuchni. I z tego miejsca chcielibyśmy podziękować wszystkim tym, którzy oddali na nas swoje głosy w konkursie. Dziękujemy Wam serdecznie za wszystkie wspólne działania i promocję naszej polskiej marki.