1. Kampanie
  2. Hochland Polska

Hochland Polska wszystkich: 33

Strona 1 z 2
Valbon – oryginalne francuskie sery w nowej odsłonie

Są produkowane według 100-letniej receptury opracowanej przez francuskiego mistrza serowarstwa. Harmonijnie łączą delikatną skórkę z kremowym wnętrzem. A teraz mają nowe opakowania, podkreślające ich oryginalne francuskie pochodzenie. Klasyczne sery pleśniowe brie i camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu znad Sekwany.

pokaż
“Almette. Kobiety z pasją cz. 2”

Jest jedną z tych inspirujących, silnych kobiet, które wzniosły swoją pasję na poziom mistrzowski. A przy tym to wesoła i przesympatyczna osoba, z którą można konie kraść i która na dodatek lubi porządzić w kuchni! W kolejnym odcinku cyklu “Almette. Kobiety z pasją”, ambasador marki David Gaboriaud trenował i gotował ze znaną i lubianą na całym świecie mistrzynią mieszanych sztuk walki – Joanną Jędrzejczyk.

pokaż
Nowa akcja Almette „Kobiety z pasją”

Zeszłoroczny sukces akcji Almette opowiadającej o silnych kobietach – Rolniczkach sprawił, że postanowiono kontynuować temat w 2022 r., ale nieco inaczej…

Tym razem marka Almette i jej ambasador David Gaboriaud będą odwiedzać kobiety z wielką pasją. W cyklu zaplanowano historie czterech niezwykłych, znanych pań. Każda ma inną pasję i każda dzięki tej pasji jest spełniona, szczęśliwa i czerpie garściami przyjemność z życia. Wszystkie historie kobiet z pasją zostaną przedstawione w towarzystwie pysznego Almette, którego siła tkwi w tym, że na każdym etapie tworzone jest z wielką pasją.

pokaż
Loteria Hochland Zasmakuj Wygranej z serami żółtymi Hochland!

Marka Hochland od lat dzieli się tym, co najlepsze, organizując ogólnopolskie loterie z atrakcyjnymi nagrodami. Tym razem na laureata nagrody głównej w loterii „Zasmakuj Wygranej” czeka aż 100 tysięcy złotych! Ponadto każdy uczestnik zabawy ma szansę codziennie wygrać nagrodę pieniężną 15 x 500 zł! Loteria startuje w Walentynki 14 lutego 2022, a żeby mieć szanse na wygraną należy… zasmakować wybranych żółtych serów Hochland.

pokaż
Almette Wyprodukowano w Polsce, w Węgrowie

Węgrów to miejsce, gdzie powstaje serek Almette. Poznajmy miasto i jego okolice oczami Marioli Zenik, Mistrzyni Europy w siatkówce, jednej z naszych "złotek". 

pokaż
Hochland Naturalnie, że pyszny!

W połowie lipca wprowadzona została na rynek linia kremowych serów w kubkach Hochland Naturalnie, że pyszny! To absolutna nowość w kategorii serów topionych – produkty zawierają 100% naturalnych składników – pierwszy taki ser w Polsce! Sprzedaży nowej linii serów Hochland towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania promocyjna 360®, która startuje z początkiem września.  

Firma Hochland, jako pierwsza na rynku polskim, wprowadziła tego typu produkt w kategorii serów topionych. Hochland Naturalnie, że pyszny! to 100% naturalnych składników i 100% pysznego smaku. Dostępny jest w pięciu wariantach smakowych – ze śmietanką, Gouda, Gouda z pomidorami i szczypiorkiem, Maasdamer, Emmentaler. Opakowanie wyróżnia się oryginalnym designem i naturalną w dotyku teksturą. W badaniu przeprowadzonym w celu oceny opakowania aż 96% respondentów potwierdziło, że nowy design kubków podoba im się!

pokaż
Eko Dom w sercu Tatr w wielkiej loterii Almette

W 5. edycji wielkiej loterii Almette do wygrania jest całkowicie urządzony Eko Dom z pięknym widokiem na Giewont i panoramę Tatr. W tym roku projektanci postawili na ekologię – dom Almette jest wyposażony w nowoczesne rozwiązania energooszczędne. To idealne połączenie komfortu i wygody z dbałością o środowisko. Każdy, kto od 1 września do 31 października zarejestruje kod na www, ma szansę zdobyć nagrodę główną lub jedną z dziennych nagród 7 x 1000 zł.

 

pokaż
Bez laktozy. Sama przyjemność! Nowa kampania Almette


Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych. W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!”. Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w TV, komunikację digital, social media oraz współpracę z influencerami. W ramach kampanii internetowej powstała seria materiałów video z historiami osób, które wybrały Almette bez laktozy.
 

pokaż
Hochland Polska: Nowa kampania digitalowa producenta serów

Hochland rozpoczyna nową kampanię digitalową. Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce – produkcji w dwóch krajowych zakładach, szczególnej dbałośi o zachowanie standardów bezpieczeństwa, współpracy z ponad 500 rodzinnymi gospodarstwami. Wszystkie one składają się na wysoką jakość i pyszny smak serów Hochland, które cieszą się szerokim uznaniem polskich konsumentów.
Firma Hochland działa na polskim rynku już od ponad 25 lat i zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera w kategorii serów. Produkcja dostępnego w sklepach asortymentu Hochland odbywa się w dwóch nowoczesnych, krajowych zakładach – w Kaźmierzu w Wielkopolsce oraz w Węgrowie na Mazowszu.

pokaż
Loteria Hochland z Jeepami Renegade

Hochland startuje z ogólnopolską loterią. Do wygrania jest 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. W czasie trwania akcji, marka będzie dzielić się z uczestnikami także przepisami na pyszne dania z serami Hochland. Loteria rozpoczyna się 11 lutego i potrwa do 6 kwietnia.
Loteria na stałe wpisała się do kalendarza wydarzeń specjalnych organizowanych przez markę Hochland. Po sukcesie ubiegłorocznej zabawy, w której do wygrania były samochody, w tym roku uczestnicy także zawalczą o 5 wygodnych, rodzinnych i bogato wyposażonych aut Jeep Renegade, a także o codzienne nagrody pieniężne – 25 x 100 zł.
Dodatkowo w tegorocznej akcji Hochland dzieli się inspiracjami kulinarnymi. Uczestnicy będą zdobywać oryginalne przepisy na dania z serami Hochland. Okazji do ich wykorzystania nie zabraknie, bo w loterię włączone są wszystkie produkty - sery żółte, kremowe topione i kremowe twarogowe.

pokaż
,,Gotuj z Hochland” – nowy konkurs promocyjny!


Wraz z początkiem września wystartował nowy konkurs promocyjny pod hasłem „Gotuj z Hochland”. Konkurs prowadzony będzie na terenie całej Polski, w placówkach handlowych prowadzących sprzedaż serów kremowych marki Hochland. Wszystkie szczegóły konkursu dostępne są stronie www.gotujzhochland.pl.
Aby wziąć udział w Konkursie należy do końca września dokonać zakupu jednego z Produktów Promocyjnych, obejmującego co najmniej jedno opakowanie dowolnego sera kremowego marki Hochland. Następnie trzeba wykonać zadanie konkursowe polegające na przygotowaniu dania na podstawie przepisu znajdującego się na stronie internetowej www.gotujzhochland.pl lub na stronie www.kremowe.hochland.pl, oraz wykonać zdjęcie przygotowanego dania i załadować je na stronie internetowej www.gotujzhochland.pl. Wraz ze zgłoszonym zdjęciem należy podać jego tytuł, nadany przez Uczestnika.

pokaż
Ten smak i jakość sprawdzają się zawsze

Startuje nowa kampania dla serów kremowych Hochland, która potrwa aż do października. Temat kampanii to kulinaria, które już od jakiegoś czasu towarzyszą tej kategorii.
Do udziału w reklamie zaproszona została ponownie Ania Guzik, która w ostatniej kampanii sprawdzała z czego są zrobione sery Hochland, podkreślała ich wyjątkową jakość i smak. W nowej odsłonie reklamy Ania Guzik odkrywa, że sery kremowe Hochland doskonale sprawdzają się do przygotowania wyjątkowych dań. Hasło tej kampanii, które łączy w sobie te dwie komunikacje to „ten smak i jakość sprawdzają się zawsze”. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano filmy reklamowe, które podkreślają różnorodność okazji i dań do których można użyć serów kremowych Hochland. 

pokaż
Almette

Reklama Almette w konwencji bajki o "Czerwonym Kapturku".

pokaż
Startuje wielka urodzinowa loteria Hochland: To jest pyszne od 25 lat!

Marka Hochland znowu zaskakuje! 19 lutego startuje ogólnopolska loteria Hochland z okazji 25 lat obecności marki na polskim rynku. W urodzinowej akcji do wygrania będą bardzo atrakcyjne nagrody – 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. Loteria potrwa do 15 kwietnia.

Urodzinowa fiesta!
Huczne obchody 25 lat obecności marki Hochland na naszym rynku to ćwierć wieku tradycji wyjątkowego smaku, który pokochali fani serów w całej Polsce. Na przestrzeni lat marka umacniała swoją pozycję, rozszerzając sukcesywnie portfolio, począwszy od budzących sentyment kultowych serów kremowych, po różne rodzaje serów żółtych, pleśniowych i pyszny ser twarogowy Kanapkowy. Dziś Hochland jest niekwestionowanym liderem wartościowym na rynku sera w Polsce. To najbardziej znana i lubiana marka serowa w Polsce, która trafia w gusta kolejnych pokoleń (źródło: Badanie marek serków, Raport z badania omnibusowego przygotowany przez GfK Polonia, maj 2018).
 

pokaż
Odkryj bogactwo natury

W Wielkiej Loterii konsumenckiej Hochland „Odkryj bogactwo natury” do wygrania są tysiące atrakcyjnych nagród pieniężnych, a przede wszystkim nagroda główna w wysokości 500 000 zł! Dodatkowo codziennie nagrody pieniężne w wysokości 20 zł, 50 zł i 100 zł. 

pokaż
Hochland Kanapkowy Mini

Kampania wspiera nowy produkt Hochland Kanapkowy Mini poprzez emisję spotów telewizyjnych, materiały POSM, a także w digitalu - na dedykowanej, interaktywnej stronie www, Facebook’u, bannerach oraz w VOD. Promocja obejmuje również działania PR w mediach branżowych i konsumenckich. Zaplanowano także kreatywne akcje z influencerami.

Kampania ma na celu zapoznanie konsumentów z nowym produktem oraz zwrócenie uwagi na korzyści płynące z innowacyjnego formatu opakowania. Jest spójna z kampanią regularnego Kanapkowego, gdyż wykorzystuje Charakterki, które znane są już konsumentom z poprzedniej reklamy. Kampania obejmie zarówno reklamę w TV, jak i szerokie wsparcie w internecie. Reklama będzie obecna na 530 portalach internetowych co gwarantuje około 27 mln wyświetleń i dotarcie do 10 mln użytkowników internetu. Spot telewizyjny (13 010 emisji ) zapewni 100 mln kontaktów z reklamą.

pokaż
Hochland Burger & Toast – wystartowała kampania promocyjna!

Ser żółty Hochland Burger & Toast to nowość stworzona do przyrządzenia rozmaitych dań na ciepło m.in. tostów, grzanek, zapiekanek oraz pysznych burgerów, które od miesięcy królują we wszystkich rankingach na najbardziej trendy dania. Ser żółty Hochland Burger & Toast pod wpływem temperatury idealnie się topi, a po stopieniu świetnie się ciągnie i co najważniejsze nadaje potrawom oryginalny smak. Nowy produkt dostępny jest w ofercie Hochland od maja, teraz nadszedł czas na wsparcie marketingowe!

pokaż
Nowa kampania serów topionych Hochland: zaliczony test jakości

Ser topiony Hochland to najlepsze jakościowo składniki, dzięki czemu powstały ser ma najlepsze możliwe do uzyskania parametry jakościowe i smakowe. Teraz w nowym opakowaniu z zaliczonym testem jakości Anny Guzik.

pokaż
Hochland Kanapkowy

Nowa kampania serka Kanapkowego firmy Hochland Polska skupia się na wyrazistych smakach sześciu produktów.

pokaż
Hochland Na Gorąco

Nowy sposób na ser. Plastry z dodatkami na pieczywo i nie tylko.

pokaż
Strona 1 z 2