1. Kampanie
  2. Hochland Polska

Hochland Polska wszystkich: 46

Strona 1 z 3
Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland

4 października, nieprzypadkowo w Światowy Dzień Uśmiechu, rusza nowa kampania wizerunkowa Hochland. Komunikacja skupi się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką.

Pyszny ser niemal każdego umie wprawić w dobry nastrój. Jak to możliwe? Istnieją twarde dowody na to, że ser podnosi poziom serotoniny, dzięki czemu ser Hochland potrafi zmienić zwykłe chwile w naprawdę pyszne momenty. Ten fakt stał się podstawą najnowszej kampanii wizerunkowej Hochland, która opiera się na śmiałej tezie, że uśmiech pochodzi od sera.

pokaż
Almette spełnia marzenia! 9. edycja Wielkiej Loterii

Wystartowała 9. już edycja Wielkiej Loterii Almette. Tym razem do wygrania na własność będzie całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM ze strefą relaksu i oszałamiającymi widokami na Giewont oraz pasmo Babiej Góry. Dodatkowo 5 razy dziennie losowane będą nagrody o wartości 1000 zł.

pokaż
Lato ma smak! Od morza do Tatr!

„Lato ma smak! Od morza do Tatr” to akcja parasolowa marek Hochland i Almette, która potrwa od 8 lipca do 2 sierpnia. Składają się na nią zarówno działania sprzedażowe, w tym dedykowany dla sprzedaży detalicznej oraz gastronomii preselling w miejscowościach turystycznych, jak i skierowane do konsumenta – ogólnopolski konkurs, gadżety w ramach akcji buy&get czy event nad morzem.

pokaż
„Almette chroni łąki” 2024

Marka Almette rozpoczęła kolejny etap proekologicznego programu „Almette chroni łąki”. To już 4. rok działań w ramach wieloletniego programu CSRowego, który realizuje założenia strategii Sustainability Hochland Polska oraz Hochland Group i odpowiada na najważniejsze problemy polskiego środowiska określone przez naukowców i klimatologów. 

pokaż
Pyszna Loteria Hochland!

8 kwietnia 2024 roku ruszyła Pyszna Loteria Hochland, w której do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród. Loteria idealnie wpisuje się w działania firmy związane z jubileuszem 30-lecia obecności produktów z logo Hochland na polskim rynku. Wielka ogólnopolska loteria to doskonały sposób na zachęcenie konsumentów do łapania pysznych chwil z serami Hochland. Obejmuje ona wszystkie produkty marki zakupione w czasie trwania zabawy, a jedna osoba może próbować swojego szczęścia wielokrotnie.

pokaż
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”! Cleo ponownie w kampanii Almette

22 stycznia startuje tegoroczna kampania serków wiejskich Almette z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek, Cleo. Silne wsparcie reklamowe produktów obejmie obecność w telewizji, na portalach internetowych, w prasie handlowej oraz social mediach.

pokaż
Dzielimy się tym, co dobre”. Nowa odsłona kampanii Hochland Polska

Marka Hochland od lat aktywnie angażuje się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności. W ramach długofalowego wsparcia Programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej nie tylko funduje ciepłe posiłki dla najbardziej potrzebujących dzieci, ale również organizuje warsztaty, podczas których uczy młodych ludzi samodzielności w kuchni, rozwija ich kreatywność i edukuje w zakresie dobrych nawyków żywieniowych. W ramach nowej odsłony kampanii „Dzielimy się tym, co dobre”, Hochland zawita do wybranych placówek współpracujących z Programem Pajacyk zlokalizowanych w różnych częściach Polski. Pierwsze spotkanie – w Ćmielowie – już za nami.

pokaż
Wygraj ekoDOM Almette z kuchnią pod chmurką!

Startuje 8. edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM w najwyżej położonej miejscowości w Polsce – Ząb. Tym razem jest to mała górska rezydencja z kuchnią pod chmurką! Aby mieć szansę na jej wygranie, należy kupić dowolny serek puszysty lub wiejski Almette i zarejestrować kod z opakowania na dedykowanej stronie internetowej. Dodatkowo 7 razy dziennie będą losowane nagrody o wartości 1000 zł.

pokaż
Co rusz(t) coś się kroi – sery Hochland gotowe na sezon grillowy!

Grill to jedna z najchętniej wybieranych przez Polaków form spędzania czasu wolnego w okresie wiosenno-letnim. Niezależnie od tego, czy wolimy klasyczny grill czy jego elektryczną wersję, coraz częściej i chętniej sięgamy także po sery. Do sezonu przygotowana jest już marka Hochland, która proponuje nie tylko swoje sery sałatkowe, ale przede wszystkim grillowe.

pokaż
Czas na sery Valbon!

Klasyczne sery pleśniowe brie i camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu znad Sekwany. Produkowane według 100-letniej receptury, harmonijnie łączą delikatną skórkę z kremowym wnętrzem. W 2023 r. firma Hochland Polska zaplanowała dla Valbon specjalną komunikację nawiązującą do francuskiego pochodzenia marki oraz aktywności sprzedażowe.

pokaż
Intensywna kampania serków wiejskich Almette z Cleo

Serki wiejskie Almette to chwila przyjemności dla każdego, o czym w spotach reklamowych przypomina jedna z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo. Silne wsparcie reklamowe produktów potrwa kilka miesięcy i obejmie obecność w telewizji, w największych portalach internetowych oraz w social mediach.

pokaż
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”! Cleo w kampanii serków wiejskich Almette

Serek wiejski Almette to nowy wymiar przyjemności dla każdego. A teraz tę przyjemność smaku wraz z konsumentami w kampanii reklamowej odkrywać będzie jedna z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo.

Cleo to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich wokalistek i autorek tekstów, a jednocześnie zdolna malarka i projektantka. Jej delikatny urok idzie w parze z mocnym głosem, czyniąc z niej gwiazdę sceny muzycznej, której piosenki nucą miliony Polaków. Jako że image Cleo można określić jako „neo-folk”, a nowe serki wiejskie Almette to propozycja klasyczna, ale w unikalnym wydaniu, udział Cleo w kampanii to wybór doskonale uzasadniony.

pokaż
Startuje 7. Edycja Gorącej Loterii Almette!

Siedzieć we własnej zewnętrznej ekoSaunie i podziwiać zapierający dech widok na Giewont – każdy ma szansę na takie spędzanie wolnego czasu, jeśli tylko weźmie udział w Gorącej Loterii Almette. W tym roku nagroda główna loterii to całoroczny, ubezpieczony i urządzony pod klucz ekoDom z 4-osobową, ogrzewaną energią z paneli słonecznych ekoSauną w najwyżej w Polsce położonej miejscowości Ząb. 

pokaż
Valbon – oryginalne francuskie sery w nowej odsłonie

Są produkowane według 100-letniej receptury opracowanej przez francuskiego mistrza serowarstwa. Harmonijnie łączą delikatną skórkę z kremowym wnętrzem. A teraz mają nowe opakowania, podkreślające ich oryginalne francuskie pochodzenie. Klasyczne sery pleśniowe brie i camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu znad Sekwany.

pokaż
“Almette. Kobiety z pasją cz. 2”

Jest jedną z tych inspirujących, silnych kobiet, które wzniosły swoją pasję na poziom mistrzowski. A przy tym to wesoła i przesympatyczna osoba, z którą można konie kraść i która na dodatek lubi porządzić w kuchni! W kolejnym odcinku cyklu “Almette. Kobiety z pasją”, ambasador marki David Gaboriaud trenował i gotował ze znaną i lubianą na całym świecie mistrzynią mieszanych sztuk walki – Joanną Jędrzejczyk.

pokaż
Nowa akcja Almette „Kobiety z pasją”

Zeszłoroczny sukces akcji Almette opowiadającej o silnych kobietach – Rolniczkach sprawił, że postanowiono kontynuować temat w 2022 r., ale nieco inaczej…

Tym razem marka Almette i jej ambasador David Gaboriaud będą odwiedzać kobiety z wielką pasją. W cyklu zaplanowano historie czterech niezwykłych, znanych pań. Każda ma inną pasję i każda dzięki tej pasji jest spełniona, szczęśliwa i czerpie garściami przyjemność z życia. Wszystkie historie kobiet z pasją zostaną przedstawione w towarzystwie pysznego Almette, którego siła tkwi w tym, że na każdym etapie tworzone jest z wielką pasją.

pokaż
Loteria Hochland Zasmakuj Wygranej z serami żółtymi Hochland!

Marka Hochland od lat dzieli się tym, co najlepsze, organizując ogólnopolskie loterie z atrakcyjnymi nagrodami. Tym razem na laureata nagrody głównej w loterii „Zasmakuj Wygranej” czeka aż 100 tysięcy złotych! Ponadto każdy uczestnik zabawy ma szansę codziennie wygrać nagrodę pieniężną 15 x 500 zł! Loteria startuje w Walentynki 14 lutego 2022, a żeby mieć szanse na wygraną należy… zasmakować wybranych żółtych serów Hochland.

pokaż
Loteria Hochland z Jeepami Renegade

Hochland startuje z ogólnopolską loterią. Do wygrania jest 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. W czasie trwania akcji, marka będzie dzielić się z uczestnikami także przepisami na pyszne dania z serami Hochland. Loteria rozpoczyna się 11 lutego i potrwa do 6 kwietnia.
Loteria na stałe wpisała się do kalendarza wydarzeń specjalnych organizowanych przez markę Hochland. Po sukcesie ubiegłorocznej zabawy, w której do wygrania były samochody, w tym roku uczestnicy także zawalczą o 5 wygodnych, rodzinnych i bogato wyposażonych aut Jeep Renegade, a także o codzienne nagrody pieniężne – 25 x 100 zł.
Dodatkowo w tegorocznej akcji Hochland dzieli się inspiracjami kulinarnymi. Uczestnicy będą zdobywać oryginalne przepisy na dania z serami Hochland. Okazji do ich wykorzystania nie zabraknie, bo w loterię włączone są wszystkie produkty - sery żółte, kremowe topione i kremowe twarogowe.

pokaż
Hochland Polska: Nowa kampania digitalowa producenta serów

Hochland rozpoczyna nową kampanię digitalową. Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce – produkcji w dwóch krajowych zakładach, szczególnej dbałośi o zachowanie standardów bezpieczeństwa, współpracy z ponad 500 rodzinnymi gospodarstwami. Wszystkie one składają się na wysoką jakość i pyszny smak serów Hochland, które cieszą się szerokim uznaniem polskich konsumentów.
Firma Hochland działa na polskim rynku już od ponad 25 lat i zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera w kategorii serów. Produkcja dostępnego w sklepach asortymentu Hochland odbywa się w dwóch nowoczesnych, krajowych zakładach – w Kaźmierzu w Wielkopolsce oraz w Węgrowie na Mazowszu.

pokaż
Bez laktozy. Sama przyjemność! Nowa kampania Almette


Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych. W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!”. Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w TV, komunikację digital, social media oraz współpracę z influencerami. W ramach kampanii internetowej powstała seria materiałów video z historiami osób, które wybrały Almette bez laktozy.
 

pokaż
Strona 1 z 3