1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Hochland Polska

Lato ma smak! Od morza do Tatr!

© hochland polska

„Lato ma smak! Od morza do Tatr” to akcja parasolowa marek Hochland i Almette, która potrwa od 8 lipca do 2 sierpnia. Składają się na nią zarówno działania sprzedażowe, w tym dedykowany dla sprzedaży detalicznej oraz gastronomii preselling w miejscowościach turystycznych, jak i skierowane do konsumenta – ogólnopolski konkurs, gadżety w ramach akcji buy&get czy event nad morzem.

– Żeby wziąć udział w konkursie „Lato ma smak! Od morza do Tatr”, wystarczy kupić dowolne produkty marek Hochland i Almette za min. 15 złotych i wykonać zadanie konkursowe: „Napisz pozdrowienia z wakacji”. Następnie należy wypełnić formularz dostępny na stronie www.latomasmak.pl oraz załączyć swoją propozycję odpowiedzi. Do wygrania są atrakcyjne nagrody, takie jak mini lodówki Polarbox, rowery Kross czy nagroda główna o wartości 15 tysięcy złotych do wykorzystania na wakacje.pl. Ponadto w miejscowościach turystycznych, w ramach akcji buy&get, za zakup zestawu produktów Hochland i Almette będzie można otrzymać gadżety, m. in. okulary przeciwsłoneczne, torby materiałowe czy piłki plażowe. Akcję „Lato ma smak! Od morza do Tatr” zakończymy 10 sierpnia eventem w Rewalu. W naszej specjalnie stworzonej strefie Hochland i Almette przewidziane jest wiele atrakcji: samplingi produktowe, konkursy, animacje dla dzieci, chillout na leżakach oraz koncert Black Sapal. Jeśli będziecie tego dnia w pobliżu, odwiedźcie nas koniecznie – zachęcił Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska.