1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Grupa Polmlek

Epicka kampania Serów z Goliszewa jesienią w TV! 

© polmlek

To już druga w tym roku kampania realizowana w celu wzmocnienia marki Sery z Goliszewa. Start kampanii niemal zbiegł się z premierą nowej ekranizacji „Chłopów”, dlatego z całą pewnością można powiedzieć, że niemal wszyscy znają historię Jagny, Antka i Boryny. A Grupa Polmlek wraca z komunikacją, zmienioną, ale nadal bardzo blisko reymontowskich bohaterów. 

Utrzymany w sitcomowej stylistyce spot telewizyjny przedstawia typową rodzinę, nieco zakręconych rodziców i dwoje nastolatków, wiecznie spóźnionego z zadaniami domowymi brata i zawsze przygotowaną siostrę. Kto napisze wypracowanie o Zwyczajach i rytmie dnia w Chłopach Reymonta? I jaki rytm panuje w chacie naszych bohaterów? W każdym razie wszystko się kręci wokół serów Antka, Boryny i Jagny, oraz przepysznych potraw, które dzięki Serom z Goliszewa powstają od rana do wieczora. Kampania ma nieco mniejszy zasięg niż wiosenna odsłona, ale postawiono na podobne kanały – czyli przede wszystkim TV, Internet z kampanią video, oraz outdoor – citylighty w największych miastach w Polsce.