1. Kampanie
  2. Grupa Polmlek

Grupa Polmlek wszystkich: 6

Tradycyjnie ci się upiecze

Tuż przed świętami Wielkanocnymi Grupa Polmlek chce zachęcić do wypieków tradycyjnych serników. Hasło kampanii "Tradycyjnie ci się upiecze", podkreśla przekaz, który ma trafić do konsumentów – proponowane do świątecznych serników produkty są najwyższej jakości, wyprodukowane zgodnie z systemem Jakość Tradycja, a użyte do świątecznych wypieków gwarantują spektakularny efekt. 

pokaż
Epicka kampania Serów z Goliszewa jesienią w TV! 

To już druga w tym roku kampania realizowana w celu wzmocnienia marki Sery z Goliszewa. Start kampanii niemal zbiegł się z premierą nowej ekranizacji „Chłopów”, dlatego z całą pewnością można powiedzieć, że niemal wszyscy znają historię Jagny, Antka i Boryny. A Grupa Polmlek wraca z komunikacją, zmienioną, ale nadal bardzo blisko reymontowskich bohaterów. 

pokaż
Eko Nabiał

Kampania reklamowa Grupy Polmlek odwołuje się do wspomnień o swojskiej i naturalnej żywności. Nową odsłoną są tutaj produkty ekologicznego rolnictwa wytwarzane przez tę polską firmę mleczarską.

pokaż
Eko produkty mleczarskie Grupy Polmlek

Zielona Szkoła. Najmłodsi konsumenci chętnie dowiadują się nowych rzeczy zwłaszcza kiedy czekają na nich smaczne i zdrowe produkty nabiałowe ze znakiem Eko.

pokaż
Produkty Polmlek ze znakiem Eko

Certyfikat rolnictwa ekologicznego to wyjątkowo cenny walor nowych produktów mleczarskich Grupy Polmlek. Masło i ser typu mozzarella ze znakiem EKO.

Film jest prezentowany w najlepszym czasie anternowym m.in. przed transmisjami ze spotkań drużyn z Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji.

Kampania dofinansowana jest ze środków Unii Europejskiej – PROW na lata 2014-2020. Obejmuje telewizję, radio, internet, prasę, outdoor, uwzględnia degustacje, obecność na targach, pokazy kulinarne i prezentacje. 

pokaż
MiłEKO dnia! z Polmlekiem

Projekt kampanii realizowany jest ze środków PROW na lata 2014-2020. A celem projektu jest „Pogłębienie wiedzy i świadomości konsumentów na temat kefiru, maślanki, serka wiejskiego i śmietany oraz zwiększenie rozpoznawalności i poprawa wizerunku tych produktów oraz systemu rolnictwa ekologicznego.”

pokaż