„Wszyscy lubią masło Łaciate” – świąteczna odsłona kampanii
Masło to produkt, którego nie może zabraknąć na liście świątecznych zakupów – a że wszyscy lubią masło Łaciate – wybór przy sklepowej półce jest tylko jeden. W najnowszej odsłonie kampanii Mlekpol (SM) inspiruje konsumentów do przygotowywania tradycyjnych, gwiazdkowych potraw i pokazuje, jak wszechstronne zastosowanie w kuchni ma masło Łaciate.
Aż 83% zawartości tłuszczu, naturalny skład i prawdziwie śmietankowy smak. Masło Łaciate to produkt tradycyjny, który łączy pokolenia. Jego wysoka jakość jest gwarantem sukcesu w kuchni – także tej świątecznej.
W ramach kampanii „Wszyscy lubią masło Łaciate” konsumenci mogą zobaczyć spot telewizyjny, którego emisja odbywa się w kanałach ogólnopolskich oraz w stacjach tematycznych. Wsparciem dla komunikacji telewizyjnej jest kampania digital, w której marka postawiła na wizerunkowe formaty komunikujące hasło przewodnie kampanii. Sprzedaż wspierana jest ponadto dzięki obecności w aplikacjach zakupowych.
– W kampanii „Wszyscy lubią masło Łaciate” postawiliśmy na ciepły, rodzinny klimat, podkreślenie wszechstronności zastosowania masła Łaciatego oraz prezentację różnych okazji do spożywania tego produktu. Przed Bożym Narodzeniem chcemy także zainspirować konsumentów, podsuwając im ciekawe pomysły na zimowe, aromatyczne dania czy słodkie wypieki, które można postawić na świątecznym stole – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu Mlekpol (SM).
Inspiracje na ciekawe potrawy z wykorzystaniem masła Łaciatego znajdują na stronie https://najlepszewkuchni.pl/ oraz w mediach społecznościowych serwisu.