1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Mlekpol (SM)

Graj w Łaciate i wygrywaj gamingowe nagrody!

© mlekpol (sm)

Od początku września ruszyła trzecia edycja loterii mleczek smakowych Łaciatych firmy Mlekpol (SM). Tym razem młodzi miłośnicy produktów Mlekpolu codziennie mają szansę zgarnąć konsolę Steam Deck oraz doładowanie konta Steam. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić trzy mleczka smakowe Łaciate, zachować kody z opakowań oraz dowód zakupu. Następnie należy zarejestrować zgłoszenie na stronie grajwlaciate.pl i sprawdzić wygraną.

W loterii biorą udział mleka smakowe Łaciate w loteryjnym i standardowym opakowaniu, zawierające unikalny kod promocyjny w górnej części opakowania. Loteria trwa od 4 września do 29 października 2023 r., a jej regulamin dostępny jest na stronie: grajwlaciate.pl.

Każdego dnia losowane są dwie nagrody: przenośna konsola do gier Steam Deck, wyposażona w wbudowany ekran dotykowy i kontrolery, a także doładowanie konta Steam o wartości 70 zł (e-kod), umożliwiające kupowanie gier na platformie.

– Loteria jest kontynuacją kampanii marketingowej „Graj w Łaciate”, której celem jest edukacja najmłodszych w kwestii ekologii. W jej ramach w maju powstała zręcznościowa gra online, w której zwierzęta z opakowań mleczek zbierają śmieci porzucone przez ludzi. Kampania jest także okazją do szerszej promocji uwielbianych przez dzieci mleczek smakowych – powiedziała Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu firmy Mlekpol (SM).

Loteria „ Graj w Łaciate” wspierana jest szeroko zakrojoną kampanią digitalową, m.in. poprzez dedykowany landing page, działania na TikToku, w gazetkach promocyjnych online oraz kampanię programmatic. Za jej realizację z ramienia firmy Mlekpol (SM) odpowiedzialna jest Lucyna Kulągowska, Brand Manager marki.