1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Twarogi to ceniona grupa w portolfio Polmleku

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© grupa polmlek

– Obecnie pomimo inflacji i spowolnienia gospodarczego można zauważyć tendencję do różnicowania produktów i cen na półce z twarogami, chociaż rozmiar rynku produktów z wyższej półki może być różny w zależności od regionu i preferencji konsumentów – powiedziała Joanna Kołodyńska, Dyrektor Marketingu Grupy Polmlek na łamach Forum Mleczarskiego Handel. – Wiele firm stawia na rozwijanie oferty produktów z wyższej półki jakościowej, które są często powiązane z określonymi cechami premium, takimi jak naturalne składniki, wysoka jakość mleka, tradycyjne metody produkcji czy unikalne smaki. 

–Konsumenci coraz częściej poszukują produktów, które są bardziej wyszukane i oferują wyjątkowe doświadczenia smakowe. Twarogi Polmlek, świeże, pyszne i dostępne w różnych wariantach tłuszczowych i smakowych, to jedna z najbardziej cenionych przez konsumentów kategorii produktowych z naszego portfolio. Po rebrandingu nasze twarogi prezentują się spójnie, są łatwo identyfikowalne na półce, a certyfikat „Jakość Tradycja” gwarantuje m.in. tradycyjną, niezmienną od lat recepturę, lokalne pochodzenie surowca, prosty skład i niski stopień przetworzenia a także smak, który pamiętamy z dzieciństwa. Mowa tutaj o klinkach Polmlek, twarożkach formowanych w wariantach chudym, półtłustym, tłustym i śmietankowym.

– Warto też pamiętać o pysznym serku typu włoskiego Capresi, który świetnie sprawdza się nie tylko na kanapkach, ale też w sałatkach lub jako serek do wędzenia, a także o serkach puszystych Polmlek w ulubionych smakach naszych konsumentów: ziołowym i śmietankowym (to smaki wytrawne) oraz jabłkowym z rodzynkami i orzechowym (smaki słodkie, deserowe). To właśnie słodkie serki śmietankowe są wyjątkowe i nie mają wielu odpowiedników na rynku. Idealne do naleśników, świeżego pieczywa lub po prostu jako deser – zwróciła uwagę nasza rozmówczyni.

– Postępująca dywersyfikacja oferty produktowej może mieć pozytywny wpływ na rozwój sprzedaży twarogów. Wprowadzenie różnorodnych smaków, wariantów i utrzymanie jakości produktów pozwala przyciągnąć różnorodną grupę klientów, którzy szukają unikalnych i zróżnicowanych doświadczeń kulinarnych. Dywersyfikacja może również pomóc w budowaniu lojalności klientów i zwiększeniu zaangażowania w markę. Dla producenta twaróg z wyższej półki jakościowej oznacza zazwyczaj skupienie się na wysokiej jakości surowców i procesach produkcyjnych, aby osiągnąć wyjątkowy smak i teksturę produktu. Wytwarzanie produktów premium może wymagać większych inwestycji w badania i rozwój, a także staranności w doborze składników. Jednakże produkt z wyższej półki jakościowej może przyczynić się do budowania prestiżu marki, zwiększenia marż i pozycjonowania firmy jako eksperckiego producenta na rynku – dodała Joanna Kołodyńska, Dyrektor Marketingu Grupy Polmlek.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania