1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Sery topione są nadal w centrum zainteresowania

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Sery kremowe topione są niezmiennie wykorzystywane w codziennej diecie i są w centrum zainteresowania konsumentów – powiedział Forum Mleczarskiemu Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – W kategorii serów kremowych topionych największą popularnością cieszą się nadal bloczki, krążki czy plasterki, które od lat wpisują się w masowe trendy. Z jednej strony ze względu na fakt, że jesteśmy ciągle w biegu i cierpimy na permanentny niedoczas, potrzebujemy wygodnych i szybkich rozwiązań. Z drugiej strony oczekujemy, aby to, co jemy, było naturalne, zdrowe i jednocześnie smaczne.

– Potrzeby i oczekiwania konsumentów to kluczowy czynnik zmieniający oblicze producentów żywności. Prace nad czystą etykietą w Hochland objęły także sery topione Hochland, które wiele lat temu zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty. Hochland znakuje produkty ze szczególną starannością, często wykraczając ponad obowiązujące normy i standardy. W wielu przypadkach jesteśmy prekursorem prowadzonych działań. Cały czas rozwijamy nasze podejście do odpowiedzialności produktu i mamy na tym polu sporo doświadczeń. 

– Od ubiegłego roku – który zaserwował nam wzrost kosztów, inflację, niepewność rynkową – zauważamy wśród konsumentów podejście typu „smart shopping” i oszczędzanie. Skoncentrowaliśmy się na optymalizacji biznesu – zarówno po stronie operacyjnej (wydajności i kosztów zakładów produkcyjnych), jak i asortymentowej (np. skracając listę produktów i eliminując te o najmniejszej wartości dodanej). Wiemy jednocześnie, że każdego dnia w całej Polsce konsumenci zjadają prawie 2 400 000 kanapek z naszymi serami, co nas bardzo cieszy! W dzisiejszej rzeczywistości trwa nieustanny wyścig o uwagę, lojalność i portfel konsumenta. Ważnym trendem jest „convenience”, czyli komfort przy zakupach, bliskość punktów sprzedaży i możliwość szybkiej realizacji zakupów – dodał nasz rozmówca.

– Producenci żywności poprzez swoje produkty, kampanie reklamowe i promocyjne mają bardzo duży wpływ na kształtowanie postaw, zachowań i potrzeb konsumentów. Tym samym mogą w znacznym stopniu przyczynić się do poprawy stanu zdrowia społeczeństw i jakości ich życia! W ramach współpracy z programem Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej marka Hochland sfinansuje 150 000 ciepłych posiłków dla potrzebujących dzieci. To nasz wkład w zmniejszenie problemu niedożywienia i jego konsekwencji. Każdy może się zaangażować, bo każdy kupujący sery Hochland wspiera z nami program Pajacyk i daje dzieciom energię do nauki, budowania relacji z rówieśnikami i rozwijania pasji – podsumował Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania